Lex Luthorin kaljuuden syy

lex luthor

Smallville sarjassa nuori teräsmies on muka ystävä lex luthorin kanssa. lukekaa semicin sarjakuvapokkari vuodelta 1982, sarja "tuntematon lex luthor". Lex keksi protoplasman teräspojalle joka olisi ollut rokote kryptoniittiä vastaan. Lexsin laboratorio syttyi silloin tuleen ja lex yritti pelastaa plasman, mutta teräspoika tuli hätiin ja pelasti hänet superpuhalluksella jolloin Lexin hiukset lähtivät. Sen jälkeen kun hänet tehtiin kaljuksi hän sanoi kostavansa sen teräspojalle. Siitä hetkestä lähtien Lexistä tuli teräsmiehen pahin vihollinen.

Niin että smalvillen tekijät ei tiedä yhtään mitään. Miten muka ne voi olla kavereita jos lexillä ei ole hiuksia siinä sarjassa?

8

1485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lex luthor

      Sarjan nimi oli "Tuntematon Luthor"

    • asdfasdfedgadf

      Aivan sama. Smallville on muutenkin kamalaa paskaa!!!!!!!!

    • -Jani-

      Kenties Smallvillen Lex ei ole vielä varsinaisesti kaljuuntunut, vaan sattuu vain pitämään kaljusta päästä ja on siksi ajellut päänsä paljaaksi. Myöhemmin hän sitten päättää kasvattaa tukan ja menettää sen jossain vaiheessa tuon kyseisen onnettomuuden yhteydessä. Mene ja tiedä.

      • lex luthor

        Hyvä teoria, se ei ookkaan sama teräsmies kuin oikea teräsmies. se onkin smallvillen teris ja ihan eri juttu.


      • niimpä niin
        lex luthor kirjoitti:

        Hyvä teoria, se ei ookkaan sama teräsmies kuin oikea teräsmies. se onkin smallvillen teris ja ihan eri juttu.

        lexin kaljuus ei johdu tuosta,et ole seurannut varmaan sarjaa alusta asti..?nimittäin kun lex oli pieni poika hänellä oli kivat pitkät hiukset :D *nauraa* mutta sitten ku se meteorittii vai mikä onkaa putos smallvilleen lex menetti hiuksensa sen takia!mä muistan kun lexin isä huus et:lex?where are you?ja sitte se löys sen jostai pellolta ja näki kuinka sen hiukset oli iha..pilalla :D ja sitte ne hiukset ei vaa enää kasvanu takas..siinä syy,kai joku muukin tuon muistaa??se oli nit ekoja jaksoja..


      • lex luthor
        niimpä niin kirjoitti:

        lexin kaljuus ei johdu tuosta,et ole seurannut varmaan sarjaa alusta asti..?nimittäin kun lex oli pieni poika hänellä oli kivat pitkät hiukset :D *nauraa* mutta sitten ku se meteorittii vai mikä onkaa putos smallvilleen lex menetti hiuksensa sen takia!mä muistan kun lexin isä huus et:lex?where are you?ja sitte se löys sen jostai pellolta ja näki kuinka sen hiukset oli iha..pilalla :D ja sitte ne hiukset ei vaa enää kasvanu takas..siinä syy,kai joku muukin tuon muistaa??se oli nit ekoja jaksoja..

        Elikkä Smalville ei perustu ollenkkaan alkuperäiseen teräsmieheen ja siihen sarjakuvaan.


      • ....
        niimpä niin kirjoitti:

        lexin kaljuus ei johdu tuosta,et ole seurannut varmaan sarjaa alusta asti..?nimittäin kun lex oli pieni poika hänellä oli kivat pitkät hiukset :D *nauraa* mutta sitten ku se meteorittii vai mikä onkaa putos smallvilleen lex menetti hiuksensa sen takia!mä muistan kun lexin isä huus et:lex?where are you?ja sitte se löys sen jostai pellolta ja näki kuinka sen hiukset oli iha..pilalla :D ja sitte ne hiukset ei vaa enää kasvanu takas..siinä syy,kai joku muukin tuon muistaa??se oli nit ekoja jaksoja..

        Meteoriitit muuttivat muillakin tavoin Lexiä. Hänellä oli astma, mutta meteoriittisateen jälkeen hän parantui astmasta, eikä ole sairastellut päivääkään elämässään.

        Mielenkiintoista tätä taustaa vasten on muuten se, että Lex selviytyi hänelle juotetusta tappavasta myrkystä hengissä.


    • qupra

      Muistelen aikoinaan kanssa lukeneeni sarjiksista jotan samantyyppistä. Ottaen huomioon Smallvillen ihqudaa-meiningin siellä luultavasti Lex Luthorilta tippui tukka häpeästä kun oli vääränväriset farkut koulussa.

      Uuh.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe