AiG:ssä kreationistien välirikko

http://scienceblogs.com/pharyngula/2006/03/schism.php

USAn Kentuckyn osaston pomo Ken Ham ottaa eron
Carl Wielandin Australian "sateenvarjo"osastosta Creation ministries Internationalista (CMI:stä(ennen oli CSF)).
Syynä että Carl W halusi tarkistuttaa eli "peer-review":ta AiG:n sisältöä.

Webbisivu "Maintaining Creationist Integrity" jossa oltiin napit vastakkain Kent Hovind:n kanssa, on poistettu AiG:n puolelta samoihin aikoihin.
Ilmeisesti Ken Hamin AiG aikoo vajota Hovindin kanssa yht. rintamassa yhä syvemmälle paksuihin valheisiin, vai ??

Propagandalla lyö rahoiksi USAssa. Jos jatkatte linkistä Lippardin sivulle ja tilitietoihin niin AiG:n tulot on lähemmä 10 miljoonaa $ ja vanhemmalla perinteisellä ICR:llä nelisen miljoonaa $. Ken Hamin palkka ollut 121-125 000 $, moninkertainen osavaltion keskim. kotitalouden tuloihin nähden.

19

1233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scientist

      "I guess Ham didn't want any constraints on his ability to lie for Jesus."

      Aika hyvä ja tyhjentävä kommentti. Ja tietysti kysymys on myös rahasta.

    • Possu

      "Hear the story of Kenneth Ham
      Australian huckster slick as jam
      Left the creationists at El Cajon
      To try to make a fortune out at old Big Bone."

    • aika paljon...
      • Bisnesmies

        Tosiaan.


      • Alex-Reg

        Moi !

        Jopas on hirveän rahamäärä, peräti 7000 taalaa. Aivan hirveää.

        Uskomaton aarre!!

        ;D

        --


      • tosiaankin...
        Alex-Reg kirjoitti:

        Moi !

        Jopas on hirveän rahamäärä, peräti 7000 taalaa. Aivan hirveää.

        Uskomaton aarre!!

        ;D

        --

        Aika paljon yhdestä artikkelista.


      • Alex-Reg
        tosiaankin... kirjoitti:

        Aika paljon yhdestä artikkelista.

        Moi !

        Olin väärässä kyseisen henkilön suhteen.
        Hän vastustaa ID:n tuomista tiedeopetukseen.

        suosittelee sen sijaan ID:n esittämistä teologian opintojen yhteydessä.

        --


      • joissa Alex mokasi?
        Alex-Reg kirjoitti:

        Moi !

        Olin väärässä kyseisen henkilön suhteen.
        Hän vastustaa ID:n tuomista tiedeopetukseen.

        suosittelee sen sijaan ID:n esittämistä teologian opintojen yhteydessä.

        --

        Kuka poisti kaikki viestit, joissa Alex teki kasan virheitä esittäen paikkansa pitämättömiä väittämiä "mutu-tietoon" perustuen?


      • Alex
        joissa Alex mokasi? kirjoitti:

        Kuka poisti kaikki viestit, joissa Alex teki kasan virheitä esittäen paikkansa pitämättömiä väittämiä "mutu-tietoon" perustuen?

        Moi !

        Eikö nyt riitä kun sanon että olin väärässä.

        Kiinnostaako sinua asiasta puhuminen vai lillukanvarsista?

        Ja, voisitko käyttää samaa nimimerkkiä jatkuvasyt, kuuluisi kohteliaaseen keskusteluun.

        --


      • MIKSI NIIN TEHTIIN?
        Alex kirjoitti:

        Moi !

        Eikö nyt riitä kun sanon että olin väärässä.

        Kiinnostaako sinua asiasta puhuminen vai lillukanvarsista?

        Ja, voisitko käyttää samaa nimimerkkiä jatkuvasyt, kuuluisi kohteliaaseen keskusteluun.

        --

        Kyllä se riittää, että sanot olleesi väärässä. Minua vain ihmetyttää, miksi viestini, joissa virheesi osoitin, poistettiin.

        Mietityttää, että saako palstalta poistaa mielivaltaisesti viestit, joista ei pidä, vai... koska tietääkseni minun viestini eivät rikkoneet keskustelualueen sääntöjä.

        Siksi tiedustelin, että kuka poistot teki, sillä en tiedä, keillä tällä palstalla on (muidenkin kirjoittamien) viestien poisto-oikeus. Minua olisi siis kiinnostanut kuulla myös syy sille, miksi viestini on poistettu.

        Ja tietenkin on mahdollista käyttää pelkästään yhtä ja samaa nimimerkkiä, jatkuvasti. Toistaiseksi en vain ole nähnyt sille perusteita. Välillä kun on kiva kokeilla ajatuksia nimimerkkeihin sitoutumatta.


      • So.kra
        MIKSI NIIN TEHTIIN? kirjoitti:

        Kyllä se riittää, että sanot olleesi väärässä. Minua vain ihmetyttää, miksi viestini, joissa virheesi osoitin, poistettiin.

        Mietityttää, että saako palstalta poistaa mielivaltaisesti viestit, joista ei pidä, vai... koska tietääkseni minun viestini eivät rikkoneet keskustelualueen sääntöjä.

        Siksi tiedustelin, että kuka poistot teki, sillä en tiedä, keillä tällä palstalla on (muidenkin kirjoittamien) viestien poisto-oikeus. Minua olisi siis kiinnostanut kuulla myös syy sille, miksi viestini on poistettu.

        Ja tietenkin on mahdollista käyttää pelkästään yhtä ja samaa nimimerkkiä, jatkuvasti. Toistaiseksi en vain ole nähnyt sille perusteita. Välillä kun on kiva kokeilla ajatuksia nimimerkkeihin sitoutumatta.

        Itse en ole viesejäni poistanut mutta käsittääkseni jos olet rekisteröinyt nimimerkkisi, voit poistaa tällä nimimerkillä kirjoitetut viestit. Samalla valitettavasti poistuvat hierarkiassa alempana olevat viestit. Ilmeisesti Alex siis itse poisti oman viestinsä


      • Mr.K.A.T.
        So.kra kirjoitti:

        Itse en ole viesejäni poistanut mutta käsittääkseni jos olet rekisteröinyt nimimerkkisi, voit poistaa tällä nimimerkillä kirjoitetut viestit. Samalla valitettavasti poistuvat hierarkiassa alempana olevat viestit. Ilmeisesti Alex siis itse poisti oman viestinsä

        Mitähän aihetta ne sitten koskivat ?

        Rekisteröity käyttäjä voisi aloittaa viestiketjut haastaen kaksintaistoon ja poistaa ne haarat tai kokonaiset ketjut, joissa on hävinnyt ja lopulta osin julistautua voittajaksi ? Mahdollista ?


      • Alex
        MIKSI NIIN TEHTIIN? kirjoitti:

        Kyllä se riittää, että sanot olleesi väärässä. Minua vain ihmetyttää, miksi viestini, joissa virheesi osoitin, poistettiin.

        Mietityttää, että saako palstalta poistaa mielivaltaisesti viestit, joista ei pidä, vai... koska tietääkseni minun viestini eivät rikkoneet keskustelualueen sääntöjä.

        Siksi tiedustelin, että kuka poistot teki, sillä en tiedä, keillä tällä palstalla on (muidenkin kirjoittamien) viestien poisto-oikeus. Minua olisi siis kiinnostanut kuulla myös syy sille, miksi viestini on poistettu.

        Ja tietenkin on mahdollista käyttää pelkästään yhtä ja samaa nimimerkkiä, jatkuvasti. Toistaiseksi en vain ole nähnyt sille perusteita. Välillä kun on kiva kokeilla ajatuksia nimimerkkeihin sitoutumatta.

        Moi !

        Minä poiistin kolmeen haaraan haarautuneen keskustelun joissa jokaisessa keskusteltiin mitä ko. henkilö sanoi tai ei sanonut.

        Kirjoitn olleeni väärässä. Eikö se riitä.
        Ketjulla ei ollut minkäänlaista informaatioarvoa.

        Minä kuitenkin pysyn saman nimimerkin takana (jo yli kymmenen vuotta) enkä suinkaan pakene.

        --


    • Banzai

      Ken Ham ei halua välittää sellaista kuvaa, että kreationistit ovat keskenään ilmiriidoissa raamatullisten ja tieteellisten asioiden kanssa.

      Mutta se väite, että kyse olisi rahasta, perustuu evolutionistien toiveajatteluun ja provosoiviin ylilyönteihin.

      • Sinulla onkin kovin naiivi käsitys erityisesti monien amerikkalaisten uskonveljiesi motiiveista.

        Suurta profeettaa Frank Zappaa mukaellen: They are in it only for the money.


      • Banzai
        illuminatus kirjoitti:

        Sinulla onkin kovin naiivi käsitys erityisesti monien amerikkalaisten uskonveljiesi motiiveista.

        Suurta profeettaa Frank Zappaa mukaellen: They are in it only for the money.

        Noh noh...

        Eipä ne asiat nyt niin huonosti ole, ei tässä mitään hätää - ks. väkeä riittää AIG:n kokouksissa -->

        http://info.answersingenesis.org/aroundtheworld/pictures/IMG_1417_2.JPG

        Jumala siunaa AIG:tä, ja se on oikealla asialla.


      • Banzai kirjoitti:

        Noh noh...

        Eipä ne asiat nyt niin huonosti ole, ei tässä mitään hätää - ks. väkeä riittää AIG:n kokouksissa -->

        http://info.answersingenesis.org/aroundtheworld/pictures/IMG_1417_2.JPG

        Jumala siunaa AIG:tä, ja se on oikealla asialla.

        Epäilemättä väkeä riittää.

        Hovind, Ham ja kumppanit kutsuvat kiitollista yleisöään sisäpiirissään varmaankin nimellä "hyödylliset idiootit".


      • Mr.K.A.T.
        illuminatus kirjoitti:

        Epäilemättä väkeä riittää.

        Hovind, Ham ja kumppanit kutsuvat kiitollista yleisöään sisäpiirissään varmaankin nimellä "hyödylliset idiootit".

        Biol. proffa PZ Myers vihjaisi tämän. Nimim. "Zeteo Eurisko" blogissaan kertoo
        kohtaamisestaan
        Kent Hovindin kanssa julkisessa debattitilanteessa jossa 500:sta
        kuulijasta 75% kreationisteja... esitelmän jälkeisessä
        kyselytilaisuudessa, jossa sai kysyä.

        Vaikka Zeteo on "aloittelija", niin YEC-kotikasvatuksen saaneena hän
        tiesi YEC-ajatusmaailmaa ja Hovindin metkuja ja (toisin kuin muut) hän
        löysi heti paljastavan kiilan, eli tässä Hovindin ja kreationisti
        Dr. Humphreysin välistä, johon tukeutuen Hovind oli alustuksessaan
        väittänyt valonnopeuden muuttuneen, jotta kaukaiset supernovat ovat
        6000 vuoden ikäisiä.
        Humphreys ei kuitenkaan väitä niin, Zeteo korjasi. Hovind joutui
        sanomaan, että
        Humphreys on väärässä. Zeteo ihmettelee sitten että miksi sinä
        sitten tukeudut häneen...jne.
        (..Kiistelyä.. Hovindin kieltää AiG:n, Hovindin ainoa perusta oli
        lopulta: "Olen oikeassa, he väärässä" !!?..)


        Lopulta Hovind ei kestänyt vaan vaiensi kysyjän kuulijoilta
        katkaisemalla tämän mikrofoni- yhteyden ! "[Motions to cut off my
        mic.]"
        Kuulijat eivät saattaneet kuulla hänen
        loppupuheenvuoroaan..ilmeisesti.


        http://gnosos.blogspot.com/2006/03/kent-hovind-complete-encounter.html


        "Zeteo Eurisko":n puheenvuoro oli käännekohta monille, koska
        (hämmentyneitä jne) ihmisiä evolutionisteja ja YECcejä tilaisuuden
        jälkeen kerääntyi uteliaana hänen luo ja sai jaella
        webbiosoitteita kriittisemmistä sivuista..


        (H:n epärehellisen, epäreilun, käytöksen takia olen nähnyt
        ennenkin kreationistin kääntäneen kelkkansa. Tällä tavalla
        paljastuen Hovind jättää jälkeensä "henkisiä ruumiita" ?)


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      191
      4469
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      120
      2811
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2264
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      132
      2245
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1952
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1434
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe