Minun avauksiani,

temppeliherra

lukevat kaikki! Sokeatkin palkkaavat avustajia, että saisivat lukea avauksiani! Minun avauksissani ei rönsyillä, ne ovat täyttä asiaa! Minä olen täynnä viisautta! Tahdon jakaa sitä muillekin keskustelijoille. Olen pätevä, ehkä hieman liiankin, arvostelemaan toisten avauksia ja hyväksymään ne tai hylkäämään ne! Minä olen se, joka päättää onko jonkun avaus kiinnostava ja jos ei ole niin minä itken! Tahdon, että kaikki tunnustavat minun ylemmyyteni tässä asiassa, jos eivät niin teen sen itse! Toivoisinkin, että tästä eteenpäin kun avaatte keskustelun, niin hyväksyttäkää se ensin minulla, ettette vaan tekisi itsestänne pellejä muiden keskustelijoiden silmissä!

31

993

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhurix

tänne ni saat sen sinisenkin pillerin, minkä aamulla jätit ottamatta. Kyllä mä olen sanonu sulle ennenkin että sä olet tietenkin suurin ja mahtavin, mut kyllä rusinapulla aina sen suurimman uhon taltuttaa. Noin, että olepa hyvä!

• temppeliherra

totesit sen vielä kerran! En voi koskaan saada kylliksi ylistystä, koska olen aivan toisessa ulottuvuudessa ja niin paljon kaiken maallisen yläpuolella! Minä olen harppi, joka muodostaa täydellisen ympyrän!

• Puhurix
        temppeliherra kirjoitti:

totesit sen vielä kerran! En voi koskaan saada kylliksi ylistystä, koska olen aivan toisessa ulottuvuudessa ja niin paljon kaiken maallisen yläpuolella! Minä olen harppi, joka muodostaa täydellisen ympyrän!

Syö nyt vaan tota pullaa etkä nypi niitä rusinoita pois siitä.

• temppeliherra
        Puhurix kirjoitti:

Syö nyt vaan tota pullaa etkä nypi niitä rusinoita pois siitä.

koska rusinat ovat herkkuani, koska ne muistuttavat aivojani!

• Puhurix
        temppeliherra kirjoitti:

koska rusinat ovat herkkuani, koska ne muistuttavat aivojani!

ajatella noin suuria niin pienillä aivoilla? Et taida nyt olla ihan tosissas.

• temppeliherra
        Puhurix kirjoitti:

kaikki tieto on pakkautunut tiiviisti ja turhaa tilaa ei ole! Voit verrata aivojani nykyaikaisiin mikrosiruihin!

• Puhurix
        temppeliherra kirjoitti:

kaikki tieto on pakkautunut tiiviisti ja turhaa tilaa ei ole! Voit verrata aivojani nykyaikaisiin mikrosiruihin!

sehän selittää kaiken. Vielä kun tietäis kuka sut on ohjelmoinu.

• temppeliherra
        Puhurix kirjoitti:

sehän selittää kaiken. Vielä kun tietäis kuka sut on ohjelmoinu.

hän ei ole tästä maailmasta!

• Puhurix
        temppeliherra kirjoitti:

hän ei ole tästä maailmasta!

siitä minäkin olen varma. Maistuuks pulla?

• temppeliherra
        Puhurix kirjoitti:

siitä minäkin olen varma. Maistuuks pulla?

onkin hyvä kysymys! Maistuuko pulla? Olen ihan varma, että se maistuu, mutta maistuuko se sille, mille pullan kuuluu maistua ja kuka määrittää sen, mille pullan kuuluu maistua? Uskon, että täältä löytyy joku, joka tietää vastauksen tähänkin tiedepiirejä jo kauan askarruttaneeseen kysymykseen!

• Puhurix
        temppeliherra kirjoitti:

onkin hyvä kysymys! Maistuuko pulla? Olen ihan varma, että se maistuu, mutta maistuuko se sille, mille pullan kuuluu maistua ja kuka määrittää sen, mille pullan kuuluu maistua? Uskon, että täältä löytyy joku, joka tietää vastauksen tähänkin tiedepiirejä jo kauan askarruttaneeseen kysymykseen!

ny. Pulla maistuu joko hyvälle tai vähemmän hyvälle. Se on jokaisen omista makunystyröistä ja mieltymyksistä kiinni. Lopeta filosofiat ja kerro onks pulla hyvää vai ei.

• temppeliherra
        Puhurix kirjoitti:

ny. Pulla maistuu joko hyvälle tai vähemmän hyvälle. Se on jokaisen omista makunystyröistä ja mieltymyksistä kiinni. Lopeta filosofiat ja kerro onks pulla hyvää vai ei.

ihan yhtä helppo vastata kuin kysymykseen ollakko vai eikö olla! Mutta vastaan että pulla on hyvää, mut tämä on vaan minun henkilökohtainen mielipide ja olen olen todella pahoillani, jos se loukkaa pullanvihaajia!

• kahjovaakutin
        temppeliherra kirjoitti:

vaikka rusinaan! *jännittää jousen*

• bag_gie
        Puhurix kirjoitti:

puhkin porskutti vaikka oli pieniaivoinen karhu.
        Ja ajatteli isoja ajatuksia.

Miun teoria on että suuret ajatukset ei mahdu pienissä aivoissa olemaan joten ne putkahtelee niistä ympäristöön...
        ...tai jotain

• bag_gie
        temppeliherra kirjoitti:

voisin vaikka tietää mutta jos kertoisin niin tiedemaailmalla ei olis töitä...
        *tieteen ystävä*

Sen verran paljastan että rusinat ja pulla kuuluvat eri lajeihin joten niitä ei risteyttää, pidettävä erillään jopa...

• Puhurix
        bag_gie kirjoitti:

puhkin porskutti vaikka oli pieniaivoinen karhu.
        Ja ajatteli isoja ajatuksia.

Miun teoria on että suuret ajatukset ei mahdu pienissä aivoissa olemaan joten ne putkahtelee niistä ympäristöön...
        ...tai jotain

ja melko tieteellistä, otaksun.

• bag_gie
        Puhurix kirjoitti:

ja melko tieteellistä, otaksun.

tieteellistä, näkeehän sen ensivilkaisulla =D

• bag_gie

kaiken ja vielä lisää nyt ostoskanavalta...

Viisautesi on otettu vastaan, tutkittu ja palautettu määräaikaan mennessä takaisin. Ihan kiva mutta aavistuksen kulahtanut ja värikin poikkeaa halutusta...

Elä silti lannistu, sinunkin avauksesi on hyväksytty ja leimattu, tiedot siitä suureen kirjaan kirjattu. Et ole suotta tähän maailmaan valoa tuomassa.

*tarjoaa jakkaraa ylenemisen helpottamiseksi*
      *nessuja tulevaa käyttöä varten*

• temppeliherra

maallinen arvostelu kosketa minua? Tämä palsta on esikoulu tuleville kriitikoille! Kirjoittajat suorastaan huutavat arvostelua avuksiansa kohtaan ja sitähän saa kukkupäin, vaikkei huutaiskaan:D

• bag_gie
        temppeliherra kirjoitti:

maallinen arvostelu kosketa minua? Tämä palsta on esikoulu tuleville kriitikoille! Kirjoittajat suorastaan huutavat arvostelua avuksiansa kohtaan ja sitähän saa kukkupäin, vaikkei huutaiskaan:D

maallinen :O
        vai väitätkö että ostoskanava on tästä maailmasta

Kirjoittajat aivan varmasti huutavat, kuulen sen tänne asti mutta mitä ne huutaa...

Sinällään ystävällistä tarjota palvelujaan kaikille tasapuolisesti mutta kannattaa varmistaa pakoreitti jos sattuu terävähampaisempia haukkuja olemaan takapihoilla

Ja taas tuli jaettua ilmaisia neuvoja, bisnes menee alamäkeä :(

• Puhurix
        bag_gie kirjoitti:

Kirjoittajat aivan varmasti huutavat, kuulen sen tänne asti mutta mitä ne huutaa...

Sinällään ystävällistä tarjota palvelujaan kaikille tasapuolisesti mutta kannattaa varmistaa pakoreitti jos sattuu terävähampaisempia haukkuja olemaan takapihoilla

olla muutenkaan hyvä bisnes. Siis vaikka jakaisit noita neuvoja maksusta. Kato mulle on sanottu, ettei mitään vaikeuksissa oleva ihminen vähemmän kaipaa kuin hyviä neuvoja. Toisaalta voishan sitä myydä vaikka huonoja sitten.

• temppeliherra
        bag_gie kirjoitti:

poistua koskaan kesken mittelön vaikkakin tiedossa olisikin selvä ja todella kivulias tappio! Meillä viittaan Muinaisiin Kreikkalaisiin sankareihin, joista otaksun polveutuvani! Huomaatko miten ihania immeisiä täällä on, neuvojakin satelee vaikken ole pliistä sanonut:D

• temppeliherra
        Puhurix kirjoitti:

olla muutenkaan hyvä bisnes. Siis vaikka jakaisit noita neuvoja maksusta. Kato mulle on sanottu, ettei mitään vaikeuksissa oleva ihminen vähemmän kaipaa kuin hyviä neuvoja. Toisaalta voishan sitä myydä vaikka huonoja sitten.

vaikeuksissa? Kertokaa hänelle, että tästä voi päästä vain alaspäin!

• bag_gie
        Puhurix kirjoitti:

olis hyvä bisnes niin tuskin kerkiäis täällä roikuskella =DD

Mie olenkin tällainen hyväsydäminen maailmanparantaja...

Juu neuvojen tasosta en kyllä olekaan luvannut mitään ;)

• bag_gie
        temppeliherra kirjoitti:

poistua koskaan kesken mittelön vaikkakin tiedossa olisikin selvä ja todella kivulias tappio! Meillä viittaan Muinaisiin Kreikkalaisiin sankareihin, joista otaksun polveutuvani! Huomaatko miten ihania immeisiä täällä on, neuvojakin satelee vaikken ole pliistä sanonut:D

periaate, tulta päin vaikka bensakannu kädessä =DDD

Vai polveutunet :O
        Meidän piireissämme sankarit ovat pikkukaloja Sankareiden rinnalla joten ymmärtänet äidillisen päänsilityksen ja leuan alta rapsutuksen

Ja mitä neuvoihin tulee niin ilman pliistä niitä yleensä enemmän saakin ;D

• temppeliherra
        bag_gie kirjoitti:

periaate, tulta päin vaikka bensakannu kädessä =DDD

Vai polveutunet :O
        Meidän piireissämme sankarit ovat pikkukaloja Sankareiden rinnalla joten ymmärtänet äidillisen päänsilityksen ja leuan alta rapsutuksen

Ja mitä neuvoihin tulee niin ilman pliistä niitä yleensä enemmän saakin ;D

sitten aina minun uhmani sammumaan:D

• bag_gie
        temppeliherra kirjoitti:

sitten aina minun uhmani sammumaan:D

anna sammua *puhaltaa hiillokseen*

Uhmaa tarvitaan aina tässä muuten niin kylymässä mualimassa =D

• Ak:n lapio

Ovat mahtavia. Sanonpa suurrellisen sykähdyttäviä. Sama loistavuus kuin humalaisen pierussa. Paljon ääntä, paha haju ja ainakin puolet paskaa joukossa. Onneksesi et ole kannssani yksin.

• temppeliherra

joku muukin on laillani perehtynyt humalaisen suolen toimintaan:D

• Ak:n lapio
        temppeliherra kirjoitti:

joku muukin on laillani perehtynyt humalaisen suolen toimintaan:D

Tässä ehdit ääntäsi huoltamaan. Mutta Kososen Mase soitti hyvin polkupyärän pinnoissa räpättäjää.

• Sä sitten osaat pullistella veikeesti. Hyvä että nää Kahvilan raamit edes riittää siihen. Kiitos päivän nauruista. Oot sä kyllä aika veijari :).

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      450
      1312
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1116
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      852
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      805
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      747
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      100
      723
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      694
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      671
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      62
      664
    10. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      27
      663
    Aihe