Uskovaisten suuri joukko...

Lattajalka

Lestadiolaiset rakastavat ilmeisesti tiettyjä Raamatun kohtia, joita he mahduttavat tänne kymmeniä kertoja samaan viestiin.

Näihin lempikohtiin lukeutuu selkeästi Johanneksen Ilmestys. Siksi kysyisinkin näin ihan-sattumalta, että miten Johannes näki pelastuneiden joukossa ensin pienen määrän ihmisiä,(joihin täällä on viitattu usein), ja sitten niin suuren joukon, ettei voitu laskea, kuinka paljon siihen kuuluu... Lestadiolaisia on Suomessa n. 100 000 ja ulkomailla muutamat tusina lisää, mutta tämähän luku on laskettu...

Eli kyllä niitä on varmaan aika paljon enemmän, jotka Jumalan armosta pääsevät kerran taivaaseen

25

1040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Känsäkoura

      "Eli kyllä niitä on varmaan aika paljon enemmän, jotka Jumalan armosta pääsevät kerran taivaaseen"

      toki!

    • Jokunen

      onhan niitä muitakin ku nää 100000 risat.
      on sita aikoinaanki ollu uskovaisia, että eiköhän nuita vainajiakin oteta tonne jumalan huostaan sittenkä on sen aika...

      emme toki voi tietää keitä sinne otetaan,
      enkä määkää niitä rupia väitteleen.
      Me v-l:set uskomma niin, että tää on se oikea usko, joka vie perille sinne taivaanisän huostaan...

    • Vanhoillinen

      ..meitä uskovaisia on ollut kaikkina maailman aikoina. Vanhan liiton aikana. Ja Uuden liiton aikana. Pieni joukko.

      Ja nyt, ajassa jota elämme, se pieni joukko on "suurimmillaan" Suomenmaassa... Maailmanmittakaavassa kuitenkin häviävän pieni joukko.

      Mutta viimeisenä päivänä, kun Jumala kutsuu luokseen kaikki Hänen siunattunsa, on joukko jo lukematon. Vanhan liiton aikaiset uskovat ja uuden liiton uskovaiset...

      Unohditko, että myös ennen uskoneet herätetään viimeisenä päivänä?

      • Hämmästynyt

        "Ja nyt, ajassa jota elämme, se pieni joukko on "suurimmillaan" Suomenmaassa..."

        tarkoitat?


      • eräs vl

        Myös kaikki maailman lapset, jotka kuolevat nuorina kuuluvat tähän joukkoon. Jos ottaa esimerkiksi vaikka kaikki kehitysmaissa kuolleet vauvat, niin luku nousee huomattavasti.

        Se on totta, että uskovaisten joukko on hyvin pieni maailman mittakaavassa, mutta eihän se joukko ollut suuri edes Jeesuksen aikoina. Silloinkin oli vain opetuslapset ja joitakin muita uskovaisia. Ikinä ei tämä joukko ole ollut suuri, valitettavasti.


      • Vanhoillinen
        Hämmästynyt kirjoitti:

        "Ja nyt, ajassa jota elämme, se pieni joukko on "suurimmillaan" Suomenmaassa..."

        tarkoitat?

        ..kyllä tietää, mitä tarkoitan.

        Suomessa lienee tällä hetkellä nuo reippaat sata tuhatta uskovaista, jotka uskovat Jeesuksen ohjeiden mukaan. Jotka valkaisevat vaatteensa Kristuksen veressä.

        En ainakaan ole kuullut, että jossain muualla maailmassa olisi elävässä uskossa olevia ihmisiä tuon enempää.

        Tiedät, miten minä uskon. Ja tiedät, keillä uskoni mukaan on elävä usko. Juuri niillä ihmisillä, jotka uskovat Jeesuksen ohjeiden mukaan. Ei muilla.


      • keitä...
        Vanhoillinen kirjoitti:

        ..kyllä tietää, mitä tarkoitan.

        Suomessa lienee tällä hetkellä nuo reippaat sata tuhatta uskovaista, jotka uskovat Jeesuksen ohjeiden mukaan. Jotka valkaisevat vaatteensa Kristuksen veressä.

        En ainakaan ole kuullut, että jossain muualla maailmassa olisi elävässä uskossa olevia ihmisiä tuon enempää.

        Tiedät, miten minä uskon. Ja tiedät, keillä uskoni mukaan on elävä usko. Juuri niillä ihmisillä, jotka uskovat Jeesuksen ohjeiden mukaan. Ei muilla.

        muita mahdollisesti mielestäsi pääsee taivaaseen, kuin vanhoillislestadiolaiset?? Miten käy kristinuskoa,islamia, helluntailaista, Jehovantodistajien ja lukuisien muiden uskontoa tunnustavien?? Kuinka voit sanoa, etteivät he "usko oikein"?????? Edellisessä viestissäsi Vähän sanoit, että lestadiolaisia on vähän, taitaapa tulla autionpaikan kammo taivaassasi!! Olet itsekehuinen, tuomitseva ja ahdaskatseinen ihminen,,tosiuskova ei käyttäydy noin!! Suorastaan pöyristyttäviä viestejä sinulla tämän palstan eri ketjuissa! Olisikohan aika katsoa peiliin ja opetella hieman esim. suvaitsevaisuutta ja toisten kunnioitusta,sitähän Jeesuskin opetti!! Älä ota tätä moitteena, vaan ohjeena, niinhän lestadiolaisetkin sanovat, että tietämätöntä ja väärässä olevaa täytyy oikaista ja neuvoa!!


      • Vanhoillinen
        keitä... kirjoitti:

        muita mahdollisesti mielestäsi pääsee taivaaseen, kuin vanhoillislestadiolaiset?? Miten käy kristinuskoa,islamia, helluntailaista, Jehovantodistajien ja lukuisien muiden uskontoa tunnustavien?? Kuinka voit sanoa, etteivät he "usko oikein"?????? Edellisessä viestissäsi Vähän sanoit, että lestadiolaisia on vähän, taitaapa tulla autionpaikan kammo taivaassasi!! Olet itsekehuinen, tuomitseva ja ahdaskatseinen ihminen,,tosiuskova ei käyttäydy noin!! Suorastaan pöyristyttäviä viestejä sinulla tämän palstan eri ketjuissa! Olisikohan aika katsoa peiliin ja opetella hieman esim. suvaitsevaisuutta ja toisten kunnioitusta,sitähän Jeesuskin opetti!! Älä ota tätä moitteena, vaan ohjeena, niinhän lestadiolaisetkin sanovat, että tietämätöntä ja väärässä olevaa täytyy oikaista ja neuvoa!!

        ..sanat suustani. =)

        "tietämätöntä ja väärässä olevaa täytyy oikaista ja neuvoa!!"

        Sitähän minä olen tehnyt. Kunnioitan toisia ja siksi kehotankin heitä parannukseen ja Jeesuksen viitoittamalle taivastielle.

        Taivaaseen ei vie montaa tietä. Sinne ei vie kuin yksi, kaita polku. "On yksi usko...jne"

        Kaikki sanomani siteeraukset löytyvät Raamatusta. Et siis loukkaannu minun sanoihini, vaan terveeseen Jumalan sanaan. Sen, mitä Jeesus opetti, löydät Raamatusta.

        Tarkoittanet suvaitsevaisuudella kaikkien uskontojen hyväksymistä? Rauhaa uskontojen välillä?

        Tästä asiasta Jeesus sanoi: "En minä ole tullut tuomaan teidän keskellenne rauhaa, vaan miekan."

        Terve Jumalan Sana satuttaa omavanhurskasta ihmistä. En minä kiellä sinua uskomasta niinkuin haluat. Ole hyvä vain. En tule ovesi taakse lyömään sinua Raamatulla päähän. SINÄ päätät mihin ja miten uskot.

        Kehotan vain uskomaan, niinkuin Jeesus omiaan on neuvonut.


      • Hämmästynyt
        Vanhoillinen kirjoitti:

        ..kyllä tietää, mitä tarkoitan.

        Suomessa lienee tällä hetkellä nuo reippaat sata tuhatta uskovaista, jotka uskovat Jeesuksen ohjeiden mukaan. Jotka valkaisevat vaatteensa Kristuksen veressä.

        En ainakaan ole kuullut, että jossain muualla maailmassa olisi elävässä uskossa olevia ihmisiä tuon enempää.

        Tiedät, miten minä uskon. Ja tiedät, keillä uskoni mukaan on elävä usko. Juuri niillä ihmisillä, jotka uskovat Jeesuksen ohjeiden mukaan. Ei muilla.

        sinua raukkaa.


      • taatusti..
        Vanhoillinen kirjoitti:

        ..sanat suustani. =)

        "tietämätöntä ja väärässä olevaa täytyy oikaista ja neuvoa!!"

        Sitähän minä olen tehnyt. Kunnioitan toisia ja siksi kehotankin heitä parannukseen ja Jeesuksen viitoittamalle taivastielle.

        Taivaaseen ei vie montaa tietä. Sinne ei vie kuin yksi, kaita polku. "On yksi usko...jne"

        Kaikki sanomani siteeraukset löytyvät Raamatusta. Et siis loukkaannu minun sanoihini, vaan terveeseen Jumalan sanaan. Sen, mitä Jeesus opetti, löydät Raamatusta.

        Tarkoittanet suvaitsevaisuudella kaikkien uskontojen hyväksymistä? Rauhaa uskontojen välillä?

        Tästä asiasta Jeesus sanoi: "En minä ole tullut tuomaan teidän keskellenne rauhaa, vaan miekan."

        Terve Jumalan Sana satuttaa omavanhurskasta ihmistä. En minä kiellä sinua uskomasta niinkuin haluat. Ole hyvä vain. En tule ovesi taakse lyömään sinua Raamatulla päähän. SINÄ päätät mihin ja miten uskot.

        Kehotan vain uskomaan, niinkuin Jeesus omiaan on neuvonut.

        kehoita,oikaise,kunnioita, tai neuvo!! sinä paasaat, määräät, väittelet, vähättelet muita, pidät itseäsi hurskauden perikuvana, jätät vastaamatta kysymyksiin, jne. jne. miksi käyttäydyt noin?? vaikuttaa, kuin ei sinun olisi ollenkaan hyvä olla!! avarra näkemyksiäsi, se helpottaa, usko pois! maailma kun jatkuu myös oman navan ulkopuolellekkin!!


      • Jeesukseen uskova
        Vanhoillinen kirjoitti:

        ..kyllä tietää, mitä tarkoitan.

        Suomessa lienee tällä hetkellä nuo reippaat sata tuhatta uskovaista, jotka uskovat Jeesuksen ohjeiden mukaan. Jotka valkaisevat vaatteensa Kristuksen veressä.

        En ainakaan ole kuullut, että jossain muualla maailmassa olisi elävässä uskossa olevia ihmisiä tuon enempää.

        Tiedät, miten minä uskon. Ja tiedät, keillä uskoni mukaan on elävä usko. Juuri niillä ihmisillä, jotka uskovat Jeesuksen ohjeiden mukaan. Ei muilla.

        Sillä, "keillä uskosi mukaan on elävä usko", ei ole mitään merkitystä. Jumala ei kysy SINULTA, ketkä hän saa ottaa taivaaseen ja ketkä jättää tänne. Hän ottaa ne, jotka ovat Jeesuksen omia ja jotka JEESUS TUNNUSTAA OMAKSEEN.

        Ota huomioon, että on jotain joka menee YLI vanhoillislestadiolaisuuden ja vanhoillislestadiolaisen. Kaiken yläpuolella on Jumala. Sinä olet maan päällä, hän on taivaassa.

        Paholainenkin lankesi ylpeyden syntiin, ja hänet syöstiin siksi alas.


      • Jeesukseen uskova
        Vanhoillinen kirjoitti:

        ..sanat suustani. =)

        "tietämätöntä ja väärässä olevaa täytyy oikaista ja neuvoa!!"

        Sitähän minä olen tehnyt. Kunnioitan toisia ja siksi kehotankin heitä parannukseen ja Jeesuksen viitoittamalle taivastielle.

        Taivaaseen ei vie montaa tietä. Sinne ei vie kuin yksi, kaita polku. "On yksi usko...jne"

        Kaikki sanomani siteeraukset löytyvät Raamatusta. Et siis loukkaannu minun sanoihini, vaan terveeseen Jumalan sanaan. Sen, mitä Jeesus opetti, löydät Raamatusta.

        Tarkoittanet suvaitsevaisuudella kaikkien uskontojen hyväksymistä? Rauhaa uskontojen välillä?

        Tästä asiasta Jeesus sanoi: "En minä ole tullut tuomaan teidän keskellenne rauhaa, vaan miekan."

        Terve Jumalan Sana satuttaa omavanhurskasta ihmistä. En minä kiellä sinua uskomasta niinkuin haluat. Ole hyvä vain. En tule ovesi taakse lyömään sinua Raamatulla päähän. SINÄ päätät mihin ja miten uskot.

        Kehotan vain uskomaan, niinkuin Jeesus omiaan on neuvonut.

        Sinut on johdettu harhaan. Vanhoillislestadiolaisuus täyttää jossain määrin jopa harhaopin tunnusmerkit, joten jos suinkin voit PAKENE ÄKKIÄ!! Minne? Hyvän Paimen tykö. Ole uskossa Jeesukseen, älä lestadiolaisuuteen.

        Jeesus ei tee opetuslapsistaan tuollaisia kuin sinä olet. Ei varmasti.

        Tiettyä "rauhaa" kokivat Daavidin Tähti -lahkonkin jäsenet, kun luulivat ja uskoivat vuorenvarmasti olevansa se yksi ainoa valittu joukko joka haetaan taivaaseen.

        Herää hyvä ihminen!! Usko HERRAAN JEESUKSEEN, niin sinä (sinä!!) pelastut!


      • Varoittava
        Vanhoillinen kirjoitti:

        ..kyllä tietää, mitä tarkoitan.

        Suomessa lienee tällä hetkellä nuo reippaat sata tuhatta uskovaista, jotka uskovat Jeesuksen ohjeiden mukaan. Jotka valkaisevat vaatteensa Kristuksen veressä.

        En ainakaan ole kuullut, että jossain muualla maailmassa olisi elävässä uskossa olevia ihmisiä tuon enempää.

        Tiedät, miten minä uskon. Ja tiedät, keillä uskoni mukaan on elävä usko. Juuri niillä ihmisillä, jotka uskovat Jeesuksen ohjeiden mukaan. Ei muilla.

        Onko sinulla pitkä tukka jos olet nainen?
        Peitätkö pääsi seuroissa?


      • Näin on
        Jeesukseen uskova kirjoitti:

        Sinut on johdettu harhaan. Vanhoillislestadiolaisuus täyttää jossain määrin jopa harhaopin tunnusmerkit, joten jos suinkin voit PAKENE ÄKKIÄ!! Minne? Hyvän Paimen tykö. Ole uskossa Jeesukseen, älä lestadiolaisuuteen.

        Jeesus ei tee opetuslapsistaan tuollaisia kuin sinä olet. Ei varmasti.

        Tiettyä "rauhaa" kokivat Daavidin Tähti -lahkonkin jäsenet, kun luulivat ja uskoivat vuorenvarmasti olevansa se yksi ainoa valittu joukko joka haetaan taivaaseen.

        Herää hyvä ihminen!! Usko HERRAAN JEESUKSEEN, niin sinä (sinä!!) pelastut!

        Lestadiolaisuus on lähinnä saatananpalvontaan rinnastettava asia. Kenenkään lestadiolaisen on turha kuvitella pelastuvansa.


      • Malla
        Vanhoillinen kirjoitti:

        ..kyllä tietää, mitä tarkoitan.

        Suomessa lienee tällä hetkellä nuo reippaat sata tuhatta uskovaista, jotka uskovat Jeesuksen ohjeiden mukaan. Jotka valkaisevat vaatteensa Kristuksen veressä.

        En ainakaan ole kuullut, että jossain muualla maailmassa olisi elävässä uskossa olevia ihmisiä tuon enempää.

        Tiedät, miten minä uskon. Ja tiedät, keillä uskoni mukaan on elävä usko. Juuri niillä ihmisillä, jotka uskovat Jeesuksen ohjeiden mukaan. Ei muilla.

        Pitäisikö minun näin kärjistettynä esimerkkinä olettaa, kun Raamatussa kerran puhutaan 100000 ihmisen joukosta niin v.lestadiolaiset ovat keksineet että "hei, mitähän on sen verran joten se varmaan tarkoittaa että juuri me pelastumme". Mutta jos Raamatussa mainittaisiin suurempi tai pienempi joukko niin silloin joku muu ryhmittymä saisi omia pelaustumisen itselleen? ;)


    • Jeesukseen uskova

      Vanhoillislestadiolaiset sahaavat omaa oksaa pyllynsä alta väittäessään, että VAIN HE ovat menossa taivaaseen - plus pienet lapset ja kaikki aiemmin eläneet heidän "tavallaan" uskoneet! Tuntuu tosi järkyttävältä pöyhkeilyltä tuollainen, mutta he vastaavat sanoistaan Jumalan edessä.

      Ilm.7:9 sanoo: "Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään". Kaikki Jeesuksen verellä pestyt ja Jeesukseen uskoneet ovat siellä kerran! Myös vanhoillislestadiolaiset, jos heidän nimensä on ollut kirjoitettuna Elämän kirjassa.

      Saatana yrittää horjuttaa meidän uskoamme Jeesukseen ja Raamatun lupauksiin jopa siten, että käyttää välikappaleenaan toisia uskovaisia ihmisiä, tässä tapauksessa vanhoillislestadiolaisia. Sietäisikin joskus miettiä, KENEN käytössä nämä fanaattiset omanlahkonsa korostajat loppujen lopuksi ovat. Pimeyden ruhtinaan vaiko Kirkkauksien Isän?

      Jokainen Jeesukseen turvaava saa joka tapauksessa Jeesuksen nimessä "vastustaa perkelettä niin se pakenee" ja luottaa Raamatun lupauksiin. Kuten esimerkiksi tähän:

      Room. 3: Se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta. Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
      jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä... Hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen."

      "Älkäämme kuitenkaan siitä iloitko, että henget ovat meille alamaiset, vaan iloitkaamme siitä, että meidän nimemme ovat kirjoitettuina taivaissa." (Luuk. 10:20)

    • Jeesukseen uskova

      3:8 Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana - että voittaisin omakseni Kristuksen
      3:9 ja minun havaittaisiin olevan HÄNESSÄ ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka tulee Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella;
      3:10 tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta,
      3:11 jos minä ehkä pääsen ylösnousemiseen kuolleista.
      3:12 Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut.
      3:13 Veljet, minä en vielä katso sitä voittaneeni; mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kurottautuen sitä kohti, mikä on edessäpäin,
      3:14 minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa.
      3:15 Olkoon siis meillä, niin monta kuin meitä on täydellistä, tämä mieli; ja jos teillä jossakin kohden on toinen mieli, niin Jumala on siinäkin teille ilmoittava, kuinka asia on.

    • makeh

      en tunne kovin syvästi raamattua, mutta muistaakseni joku heppu oli käynyt taivaassa ja yllättynyt siitä kun siellä oli paljon semmoisia tyyppejä ketä sinne ei olis uskonu kuuluvan kun taas ne keiden sinne olisi luullut menevän sieltä puuttuivat.

    • Prophecy

      Pelastukseen pääsee miljoonia ihmisiä ympäri maailmaa.

      • TommyyFg

        Ei pääse sä puhut paskaa toi ei pidä paikkaansa koska jeesus sanoi että taivaaseen pääse se joka tekee isän tahdon ja joka on todella uskollinen ja myös jeesus sanoi että vain harvat ja valitut pääsee koska ihmiskunta rakastaa enemmän pimeyttä ja kukaan ei enää kunnioita sitä vanhaa lakia ja jeesus itki kun se sanoi että voi kuinka vähän ihmisiä pääsee taivaalliseen kotiin asti koska se sano että niitä on järkyttävän vähän jotka on kotiin asti tullu koska vain valitut ja harvat pelastuu ja uskolliset ja sen pitää tehdä isän tahdon mukaa kaikki ja raamatussa sanotaa että vain 144 000 uskollista herätetää haudasta eli ton verran pääsee loppujen lopuks taivaaseen ja loput jää pimeälle puolelle eli se on kyllä ihanaa


    • Tommytty

      se oli todellinen eli todella suuri joukko taivaallisia johtajia ja nämä olivat myös jumalia ja jumalattaria ja kaikki tyynni korkeiman ja nämä johtajat jotka olivat myös jumalia ja jumalattaria niin he olivat todella korkeassa asemassa kaikista korkeimmassa niiku on vieläki ja nämä ovat todella voimakkaita ja väkeviä jumalia ja suuria johtajia jotka lankesi ja se suurin joukko oli siis se että melkein kaikki eli siis kaikki niin lankesi syntiin 2/3 joka on paljon koska niitä muit oli 3/3 ja 2/3 vaihto puolta elikkä se oli todella SUURI joukko jumalia ja jumalattaria ja suuria johtajia ja todella voimakkaita ja väkeviä .

    • Eerobb

      Isä jumala/Jeesus sanoi tän raamatussa ja silloin kun hän kävi maanpäällä niin sanoi tämän kerran jotka asuu tuonpuoleisessa että Jeesus/isä jumala sanoi te olette jumalia ja jumalattaria ja kaikki tyynni korkeiman poikia ja tyttäriä mutta tässä sanottii että hekin on jumalia ja jumalattaria ja kaikki tyynni korkeiman ja kaikki ne jumalat ja jumalattaret ovat todella voimakkaita ja väkeviä ja he ovat isä jumalan kanssa yhtä voimakkaita ja väkeviä ja isä jumala astui jumalien kokoukseen jossa hän on itse tuomari muitten jumalien kanssa ja jumalattarien ja kaikki tyynni korkeimmassa ja myös puhun niistä Langenneista jumalista ja jumalattarista jotka on kaikki tyynni korkeimmassa vaikka he rankaiseeki ihmisiä tekojen mukaa joka on oikein

    • Herrani

      Pyhä Henki on totuuden henki. Hän ei ole oikeassaolemisen henki. Miettikää sitä.

    • RaitistaPuhetta

      Esikoislestadiolaisuudessa puhutaan parannussaarnoja ja eikä kaupata tunteisiin perustuvaa "pelastusvarmuutta".
      Miten on vapaat suunnat?

      • uuttaviintähaetaan

        Uskovat hakevat mieluummin kokemuksia kuin parannuksen tekoa.
        Lestadiolaisuus oli ja on Suomen suurin herätysliike.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe