halaa sarvikuonosta..

..ja juokse.. katsoin eilen telkusta sarvikuonolaisia.. pikkusia hoitokodissa.. juuh mikäs siinä söpöjä olivat mut entäs sit kun ne kasvavat normaaliin kokoon.. ja huomaavat tuolla savannilla vanhan hoitajansa ja tulevat ryminällä moikkaa.. nauratti hiukan koska siinä voi käydä hassusti..

hyvä puoli asiassa on taas se jos haluat pelata masai-heimon miesten kanssa päällikön tyttärestä kuuluisassa.. hug the rhino and run-pelissä.. jos satut tuntemaa sarvikuonolaisen niin on menestys taattu ja saat masai-päällikön tyttären itsellesi ja sen pienen savimajan sinne savannille..

19

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sweet_lemon

sarvikuonoisia pääsee halaamaan, onneksi (ehkä), mutta olen nähnyt kun aikuinen mies halaa aikuista karhua. Oli kyllä niin saman näköinen se mies kuin karhu, että oli vaikea erottaa kumpi oli kumpi...

• ..oo nähny.. mutta kerran kun olin erään typykän kanssa illalla stadissa menossa.. vastaan tuli keski-ikäinen..iso karvanen pelottavan oloinen tyyppi josta tuli mieleen karhu kun se murahteli jotain.. hetken kuluttua käsitimme hänen olevan ihan ihminen ja halusi vaan pummata röökii.. huokaisimme helpotuksesta ja tarjosinne röökii.. ja jatkoimme bileisiin..

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..oo nähny.. mutta kerran kun olin erään typykän kanssa illalla stadissa menossa.. vastaan tuli keski-ikäinen..iso karvanen pelottavan oloinen tyyppi josta tuli mieleen karhu kun se murahteli jotain.. hetken kuluttua käsitimme hänen olevan ihan ihminen ja halusi vaan pummata röökii.. huokaisimme helpotuksesta ja tarjosinne röökii.. ja jatkoimme bileisiin..

on ihmeellinen, koskaan ei tiedä mitä tulee vastaan!

• sweet_lemon kirjoitti:

on ihmeellinen, koskaan ei tiedä mitä tulee vastaan!

..oli kyllä karhun näkönen.. kokonen ja äänikin nii möree että huh.. ja tää ei oo huuhaata..

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..oli kyllä karhun näkönen.. kokonen ja äänikin nii möree että huh.. ja tää ei oo huuhaata..

Tuoksukin taisi olla "citymetsäinen"? Ei hirveästi houkuttele sellanen halaamaan ainakaan... puhumattakaan eurooppalaisista poskipusuista. Miksiköhän suomessa ei halailla ja pussailla lähes ventovieraita???!!!

• sweet_lemon kirjoitti:

Tuoksukin taisi olla "citymetsäinen"? Ei hirveästi houkuttele sellanen halaamaan ainakaan... puhumattakaan eurooppalaisista poskipusuista. Miksiköhän suomessa ei halailla ja pussailla lähes ventovieraita???!!!

..haistellu.. hmm no sanotaan että en mä ventovieraita pussailis ja halailis vaikka on käynyt niin että tuntemattomat naiset on tullu pussaa suoraa suulle ja toisinaan halaa.. oon luullut että sekottavat mut johonkin mut ei sit kuitenkaa ja tämäkään ei oo huuhaata.. usko tai älä..

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..haistellu.. hmm no sanotaan että en mä ventovieraita pussailis ja halailis vaikka on käynyt niin että tuntemattomat naiset on tullu pussaa suoraa suulle ja toisinaan halaa.. oon luullut että sekottavat mut johonkin mut ei sit kuitenkaa ja tämäkään ei oo huuhaata.. usko tai älä..

mutta kaiketi totta. Joko olet älyttömän komea tai sitten näytät älyttömän rikkaalta tai sitten voi olla joku muu syy, en tiedä. Itse en halaa edes puolituttuja, pussaamisesta puhumattakaaan. Mutta epsanjassa joutuu joskus poskipussattavaksi ja se on ihan kivaa...

• sweet_lemon kirjoitti:

mutta kaiketi totta. Joko olet älyttömän komea tai sitten näytät älyttömän rikkaalta tai sitten voi olla joku muu syy, en tiedä. Itse en halaa edes puolituttuja, pussaamisesta puhumattakaaan. Mutta epsanjassa joutuu joskus poskipussattavaksi ja se on ihan kivaa...

..no enpäs usko mitään noista mutta ehkä johtuu luonteestani ja tuun naisten kanssa kyllä hyvin juttuun.. iskurepliikkini voivat olla humalassa hyvinkin huvittavia mutta eipäs oo ainakaan vielä käsketty suksii v.....n..

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..no enpäs usko mitään noista mutta ehkä johtuu luonteestani ja tuun naisten kanssa kyllä hyvin juttuun.. iskurepliikkini voivat olla humalassa hyvinkin huvittavia mutta eipäs oo ainakaan vielä käsketty suksii v.....n..

Mä olen tavannut vaan sellasia humalaisia, joitten iskurepliikkien huvittavuus laskee huomattavasti humalan lisääntyessä... Ainakin yleensä näyttäisi olevan noin.
        Minä en käskisi ketään suksimaan minnekään, hiihtäminen on tylsää, ellei ole alamäki koko ajan.

• sweet_lemon kirjoitti:

Mä olen tavannut vaan sellasia humalaisia, joitten iskurepliikkien huvittavuus laskee huomattavasti humalan lisääntyessä... Ainakin yleensä näyttäisi olevan noin.
        Minä en käskisi ketään suksimaan minnekään, hiihtäminen on tylsää, ellei ole alamäki koko ajan.

..mulla se taitaa olla toisinpäin ja se tepsii.. kunhan ei liiottele.. jään murtaminen on vaikeeta kun menee yksin pöytään missä pari typykkää.. tarttee polttoainetta ja tekorohkasuu..
        jooh mä meen nyt hiihtää keittiöön tekee ruokaa.. moro..

• bag_gie
        pervokki kirjoitti:

niitä iskurepliikkejä kuulla. Meinaan pitää olla melkoisia jos naiset niillä kimppuun käy =D
        (vois kaho neuvoa tarvittaessa näitä poikalapsia jotka eivät nuin menestyksekkäitä ole)

• pervokki
        bag_gie kirjoitti:

niitä iskurepliikkejä kuulla. Meinaan pitää olla melkoisia jos naiset niillä kimppuun käy =D
        (vois kaho neuvoa tarvittaessa näitä poikalapsia jotka eivät nuin menestyksekkäitä ole)

niitä jotka on käyneet kimppuun en oo ees yrittäny iskee mutta juuh tässä muutama repliikki joka on toiminut..ainakin mulla..

..sulla on tosi kauniit mustat pitkät hiukset.. saakos hiplata?

..mun sydämmeni pomppii ihan hulluna ja tiedätkö?.. ihan vaan sun takii.. kokeile..

..sun hiukset tuoksuu toffeelle..saaks nuuhkii?..

tuo viimene toimi silleen että ekaks kuiskasin korvaan jotain mistä keskusteltiin kun oli niin kova meteli..

muuten se on vaan sellasta perus pervokkimaista läppää mitä heitän "pienessä" huppelissa..

• bag_gie
        pervokki kirjoitti:

niitä jotka on käyneet kimppuun en oo ees yrittäny iskee mutta juuh tässä muutama repliikki joka on toiminut..ainakin mulla..

..sulla on tosi kauniit mustat pitkät hiukset.. saakos hiplata?

..mun sydämmeni pomppii ihan hulluna ja tiedätkö?.. ihan vaan sun takii.. kokeile..

..sun hiukset tuoksuu toffeelle..saaks nuuhkii?..

tuo viimene toimi silleen että ekaks kuiskasin korvaan jotain mistä keskusteltiin kun oli niin kova meteli..

muuten se on vaan sellasta perus pervokkimaista läppää mitä heitän "pienessä" huppelissa..

ompas ronanttisia lausahduksia =D tytöt tykkää

Uskon kyllä ettei nuista pois ajeta mutta miulla varmaan ois vähän hymyssä pitelemistä jos pojat tuollasia kävis lepertelemään:)

Veikkaan että siulla on myös pirun nätit silmät =DD
        *menee pois lirttailemasta* ;D

• Minä en halua masai- heimon päällikön tytärtä. Mutta jos olisit kaupannut poikaa olisin het myöntynyt halaamaan sarvikuonoa. Pitää vaan saada lisäpuhtia että ensin jaksan juosta kiinni sen sarvikuonon ja sit sen päällikön pojan.

• ..siellä juu masai-päälliköitä joilla varmaan poikiikin.. ellet sitte itse päällikköö haluu??? musta tuntuu että sarvikuonoinen ajaa sut kii jos vaan löydät sellasen.. ja se päällikön perillinen sitten onkin varmaan sellanen jota ei enää tartte juosta kii.. jos selviit siitä sarvikuonokkaasta..

• pervokki kirjoitti:

..siellä juu masai-päälliköitä joilla varmaan poikiikin.. ellet sitte itse päällikköö haluu??? musta tuntuu että sarvikuonoinen ajaa sut kii jos vaan löydät sellasen.. ja se päällikön perillinen sitten onkin varmaan sellanen jota ei enää tartte juosta kii.. jos selviit siitä sarvikuonokkaasta..

Sinä et selvästikään tunne Tupun hurjaa luontoa.

• tuputuu kirjoitti:

Sinä et selvästikään tunne Tupun hurjaa luontoa.

..koska en oo nähny sua.. öö toiminnassa.. öö luonnossa..mutta uskon että hurja voit olla..

• pervokki kirjoitti:

..koska en oo nähny sua.. öö toiminnassa.. öö luonnossa..mutta uskon että hurja voit olla..

Juoksen pian sinut kiinni:DDD

• tuputuu kirjoitti:

Juoksen pian sinut kiinni:DDD

..täytyy alkaa kuntoilee siinä tapauksessa.. ennenkuin kohdataan savannilla.. mä meen tästä tekee jotain ruokaa.. moro

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      66
      4127
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      82
      3731
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3225
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2568
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2437
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      52
      2236
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2065
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1798
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36