Palmer on veljensä luona kirjoitta massa elämänkertaansa. Palmer menee ikkunan lähelle ja tarkka-ampuja ampuu Palmerin ikkunan läpi. Palmer kuolee.
Michelle sanoo Tonylle että aikoo lähteä CTU:hun auttamaan muita Palmer-jutun kanssa. Tony vastustelee sitä, mutta Michelle lähtee kuitenkin. Michella avaa autonsa etuoven, ja kuuluu vain piipitys: Auto räjähtää, michelle kuolee. Tony ryntää ulos katsomaan mitä tapahtui. Hän löytää Michellen ruumiin ja menee sen luo. Autossa oleva toinen pommi räjähtää, ja Tony haavoittuu pahasti.
PALMERRR JA MICHELLE DELAA ENSI KAUDEN EKASSA JAKSOSSA
PALMERRR JA MICHELLE DELAA ...
3
394
Vastaukset
- niih??
mistä tiiät??
- jussssssssi
ja niitä jaksoja saa netistä, aika moni on ne jo nähnyt
- mees nyt himaas
jussssssssi kirjoitti:
ja niitä jaksoja saa netistä, aika moni on ne jo nähnyt
mitä helvettiä sä niitä täällä muille kerrot?! vähän oot rasittava, jotkut ei nimittäin kattele niitä etukäteen eikä oo kivaa ku pilaat jänityksen saatanan kyrpä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282547- 1142126
- 1221829
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?991828Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101574Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161421172Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891041Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211032Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987