Pillerit ja kuukautiset hukassa

Heissan!

Aloitin tossa ekat pillerit. Kun täytyy aloittaa kuukautisten ensimmäisenä päivänä, tein niinku monet vaikuttais tehneen (mitä lueskelin) kun tuli punaista/rusehtavaa limaa. Normaalisti niin ne menkat mulla alkaa. Mut nyt kun on kolmas päivä menossa pillereitä niin menkkoja ei siltikään näy missään, ne "säikähti" pillereitä ja jäi tulematta..
Onkos tämä kovinkin yleistä? Vai saatanko olla raskaana? Kun poikaystävän kanssa sattui vahinko kortsun kanssa kolmisen viikkoa sitten mikä saikin sitten hankkimaan nämä pillerit. Tuplasuojaus parempi kuin vain yksi kumikapine joka helposti särkyy...

Olisin erittäin kiitollinen vastauksistanne. Hätä tässä tulee jo ku menkkoja ei kuulu ei näy...
2204
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Tuo on ihan normaalia,jos oot just alottanu vasta ekaa kertaa syömään niitä. Sitten kun oot sen ekan levyn syönyt loppuun, veikkaan, että vikan pilsun ottamisesta menkat alkaa 3-4 päivänä.
Näin ainakin mulla, ja 5 vuotta oon syönyt pillereitä.
Ihan oikeeseen aikaan aloitit ne, juuri silloin kun menkat on alkamaisillaan, eli vuoto on ruskehtavaa.
Pillereiden kanssa menkat muutenkin niukkenee todella paljon ja joillain saattaa jäädä melkein kokonaan pois.

Äänestä
  • Sen verran korjaan, että viimeisen pillerin ottamisesta menee yleensä 3-7 päivää ennen kuin tyhjennysvuoto alkaa. Tämä korjaus siksi, että moni aluksi ihmettelee, kun tyhjennysvuoto ei alakaan nopeasti. Voi siis tosiaan mennä viikkokin ennen kuin se alkaa.

    Alkuperäinen: voisit varmistaa vielä lääkäriltä, aloititko varmasti pillerit oikeaan aikaan vai ehkä vähän liian aikaisin. Tärkeä tieto ehkäisytehon kannalta!

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


tietoa kaipaava kirjoitti:

Heissan!

Aloitin tossa ekat pillerit. Kun täytyy aloittaa kuukautisten ensimmäisenä päivänä, tein niinku monet vaikuttais tehneen (mitä lueskelin) kun tuli punaista/rusehtavaa limaa. Normaalisti niin ne menkat mulla alkaa. Mut nyt kun on kolmas päivä menossa pillereitä niin menkkoja ei siltikään näy missään, ne "säikähti" pillereitä ja jäi tulematta..
Onkos tämä kovinkin yleistä? Vai saatanko olla raskaana? Kun poikaystävän kanssa sattui vahinko kortsun kanssa kolmisen viikkoa sitten mikä saikin sitten hankkimaan nämä pillerit. Tuplasuojaus parempi kuin vain yksi kumikapine joka helposti särkyy...

Olisin erittäin kiitollinen vastauksistanne. Hätä tässä tulee jo ku menkkoja ei kuulu ei näy...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu