Promileraja alas nollapilkku

kahteen?

Liian kallista - perustelee vastustaja - EI OLE kunhan kustannukset on kuitataan rattijuopolta.

Ja kortti pois RIITTÄVÄN pitkäksi aikaa?

7

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rattiin

      on oikea periaate.
      Lähinnä nuo myytävät pilipalimittarit arveluttavat.
      Kun sellainen näyttää nollaa, oletko varma ettei ole vielä 0,2 promillea?

      • Ari

        Olen täysraittiina hieman jäävi vastaamaan tähän, mutta:
        Promillerajat ovat nykyisellään hyvät, alennettaessa touhuun tulee pilkunnussimisen maku, liikenneturvallisuuteen sillä ei liene havaittavaa vaikutusta.
        Todelliset rattijuopot ajavat promillerajoista piittaamatta, niinkuin teidetään.
        Markettien "alkometrit" joutaisivat todellakin romukoppaan.


    • mummas

      mitä varten tarvitsee mitä promillerajaa - eikö se ole selvä asia että rattiin s e l v ä n ä???ne jotka vaahtoaa promillerajoista on juuri ne jotka ajaa"pienessä sievässä" ja toivovat etteivät jää kiinni ja siinä sivussa tappavat viattomia. nollaraja.ei yhtää viinaa päässä ajaessa.

      • Ari

        Voi sen tietysti noinkin ajatella...
        Helposti voi kuitenkin tapahtua tahaton vahinko, vaikka edellisen illan saunakaljottelun seurauksena.
        Ns. Kahden oluen sääntö on hyvä olemassa, torjumassa näitä tapauksia.
        Pienessä sievässä ajavat tuomitsen.
        Kohtuutta kontrolliin toivoisin.


      • et saisi ajaa

        Sä mummelit et saisi ajaa ollenkaan liikenteessä!!
        Liikenteen kannalta olisi parempi jos kaikilta naisilta lailla kiellettäis ajo.oikeus!Nehä siellä liikenteessä ovat tukkona!!
        Ei prommillerajan pudottamisella ole mitään merkitystä vaan tuo vaan turhia kuluja!!


    • promilleraja

      Promilleraja täytyisi olla 2 promillea eikä 0,2!
      Sen jälkeen ei näkyisi sitäkään vähää poliseja liikenteessä!

    • Elähän nyt kovin halua alentaa niitä promillerajoja! Mene ittees ja mieti montako kertaa olet saanut sakot aamuisin ja iltaisin 0,5% takia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1661
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1258
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      705
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      630
    Aihe