Ennakkoluulotesti

Tiinuliinu

Miten niin heikko nainen saa 200 litran tynnyrin täyteen polttoainetta? Tynnyrin pitää olla täysinäisenä tallissa.

39

1808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antsu

Kysymys on hiukan huolimattomasti kirjoitettu, mutta uskon ymmärtäneeni asian.

Tynnyriä ei jaksa täysinäisenä ilman apuvälineitä siirrellä, joten se on joko täytettävä vähän kerrassaan niillä sijoillaan tai sitten kuljetettava paikalleen pumppukärryllä kuormalavan päällä.

Myös vahva nainen joutuu turvautumaan näihin vaihtoehtoihin. Ja vahva mies. Ja heikko mies.

200 litraa polttoainetta (bensaa?) tallin perukoilla kuulostaa vaaralliselta varastoinnilta, mutta se lienee eri keskustelu.

• Tiinuliinu

Oletko koskaan siirtänyt vähääkään 200 litran täysinäistä tynnyriä?

Kysymyksessä on polttoöljytynnyri työmaan varastotiloissa.

• Tiinuliinu kirjoitti:

Oletko koskaan siirtänyt vähääkään 200 litran täysinäistä tynnyriä?

Kysymyksessä on polttoöljytynnyri työmaan varastotiloissa.

mahdollisuutta:
        1. delegoi
        2. vaaka-asento- pyöritä tynnyriä-helppoa ja kevyttä tasamaalla.

• Tiinuliinu
        epikuros kirjoitti:

mahdollisuutta:
        1. delegoi
        2. vaaka-asento- pyöritä tynnyriä-helppoa ja kevyttä tasamaalla.

Jääkö tynnyri vaaka-asentoon? Aika hankala tankata seuraavan siitä asennosta. Ei käy. Pyörittämismatkakin olisi aika pitkä polttoaineasemalta saakka edestakaisin talliin.

• aatos
        Tiinuliinu kirjoitti:

Jääkö tynnyri vaaka-asentoon? Aika hankala tankata seuraavan siitä asennosta. Ei käy. Pyörittämismatkakin olisi aika pitkä polttoaineasemalta saakka edestakaisin talliin.

pidä tynnyri pystyssä. pyöritä maassa olevan ympyrän kehällä. kun menee liikaa väärään suuntaan, vaihda pyörityssuuntaa ja kosketuspistettä maahan. 200 kiloa jaksaa kyllä kallistaa.

• Tiinuliinu
        aatos kirjoitti:

pidä tynnyri pystyssä. pyöritä maassa olevan ympyrän kehällä. kun menee liikaa väärään suuntaan, vaihda pyörityssuuntaa ja kosketuspistettä maahan. 200 kiloa jaksaa kyllä kallistaa.

Sanooko tuon ihan oma pääsi vai pitääkö sinun kysyä tai lukea kirjasta vai miettiä asiaa pitkäänkin? Jos noin yllättäin tulisi homma vastaan?

• aatos
        Tiinuliinu kirjoitti:

Sanooko tuon ihan oma pääsi vai pitääkö sinun kysyä tai lukea kirjasta vai miettiä asiaa pitkäänkin? Jos noin yllättäin tulisi homma vastaan?

pitäisi pelata luontainen käsitys esineiden fysiikasta. en muista, mutta olen varmasti pyöritellyt tynnyreitä paikasta toiseen.

mutta voihan sen näinkin ajatella:

- et voi työntää sitä (kitkaa)
        - et voi kaataa sitä (et jaksa nostaa takaisin, voi mennä rikki)
        - sinulla ei ole kärryjä, tms. pyörällisiä.
        - et ehdi tai voi virittää mitään hienouksia kattoon, tms.
        - et voi tyhjentää sitä (kestää liian kauan, sinulla ei ole toista tynnyriä, eikä astiaa)
        - ei ole turkkilaista painonnostajaa saatavilla.
        - ensimmäinen mieleentuleva jäljelle jäävistä vaihtoehdoista. tämä sattuu vieläpä olemaan nopea & helppo. löytyy varmasti kun aikansa potkii tynnyrin kylkeä, yrittää sysätä sitä jotenkin liikkeelle. tärkeintä lienee yrittää...

parketti tuossa tosin menee piloille.

• Tiinuliinu
        aatos kirjoitti:

pitäisi pelata luontainen käsitys esineiden fysiikasta. en muista, mutta olen varmasti pyöritellyt tynnyreitä paikasta toiseen.

mutta voihan sen näinkin ajatella:

- et voi työntää sitä (kitkaa)
        - et voi kaataa sitä (et jaksa nostaa takaisin, voi mennä rikki)
        - sinulla ei ole kärryjä, tms. pyörällisiä.
        - et ehdi tai voi virittää mitään hienouksia kattoon, tms.
        - et voi tyhjentää sitä (kestää liian kauan, sinulla ei ole toista tynnyriä, eikä astiaa)
        - ei ole turkkilaista painonnostajaa saatavilla.
        - ensimmäinen mieleentuleva jäljelle jäävistä vaihtoehdoista. tämä sattuu vieläpä olemaan nopea & helppo. löytyy varmasti kun aikansa potkii tynnyrin kylkeä, yrittää sysätä sitä jotenkin liikkeelle. tärkeintä lienee yrittää...

parketti tuossa tosin menee piloille.

Parketti? Onko joissain varastohalleissa parkettilattia?

Olet sitten varmaan siirrellyt tynnyreitä. Mistä opittu, pänttäämällä koulussa kenties? :-(

• aatos
        Tiinuliinu kirjoitti:

Olet sitten varmaan siirrellyt tynnyreitä. Mistä opittu, pänttäämällä koulussa kenties? :-(

ja ei. kai sen oppi silloin uteliaana ja (fyysisesti tietenkin heikkona) lapsena. tai äijät pyörittivät tynnyreitä. tai jotain. ei voi muistaa.

mutta kyllä sen varmasti teoreettiselta pohjaltakin keksisi. jos olisi aikaa tai näkemystä alkaa miettimään.

• aatos
        Tiinuliinu kirjoitti:

on niin, että keksin sen itse, niin sitten olen tönäissyt kevyempää tynnyriä, ja se on vierähtänyt reunallaan. sitten vaan soveltamaan, tietty.

• Tiinuliinu
        aatos kirjoitti:

on niin, että keksin sen itse, niin sitten olen tönäissyt kevyempää tynnyriä, ja se on vierähtänyt reunallaan. sitten vaan soveltamaan, tietty.

Tuntuu, että oma pääni sanoo heti, ettei tynnyri voi liikkua mistään muusta kuin sivusta kiertämällä.

• aatos
        Tiinuliinu kirjoitti:

Tuntuu, että oma pääni sanoo heti, ettei tynnyri voi liikkua mistään muusta kuin sivusta kiertämällä.

mistä tiedät, että tynnyri ylipäänsä voi liikkua jos et koske siihen ensin? mitä on liike, mitä on kiertäminen? mikä on tynnyrin sivu? mikä on tynnyri?

kuten sanoin, en voi muistaa, miksi tiedän miten tynnyreitä siirrellään.

• helppo...

Ottaa kahvikupin jä täyttää tynnyrin kupillisella
      kerrallaan.

• S. Wonder

Ainakin sinua kohtaan tulin ennakkoluuloiseksi, koska olet muotoillut tämän "testisi" hyvin oudosti ja epäselvästi.

Puhut jostain heikosta naisesta ja tynnyristä, jonka pitää olla täysinäisenä jossain tallissa. Miten tämä liittyy ennakkoluuloihin?

• kjhfkhgdjhg

eikö ole olemassa heikkoja naisia? tai tyhmiä ja avuttomia?

• Sanelma

jollei kykene kiskomaan bensaletkua perässään.

• Sanelma

en mitenkään kykene käsittämään, miksi joku haluaa talliinsa 200 l öljytynnörin. Paloviranomaiset nostavat kauhean kaakatuksen jo parista maalipuntusta.

• Vaka Vanha

Ostaa 200 litran tynnyrin kotiin kuljetettuna, toimittaja vie sen perille nokkakäryillä kun näytät paikan.
      Tai Rocla pumpulla, se voi olla vaikka lavan päällä jos haluaa vakauttaa sen.

• Tiinuliinu

Työpaikan töitä mistä maksetaan naiselle palkka.

• Tiinuliinu

Otetaanko nainen töihin, joka sisältää em. työn joskus yksinään hoidettavaksi?

• Barrel

Varmaan kyseiseen työhön otetaan ainakin sellainen nainen, joka osaa itse näppärästi ratkaista pulman eikä kysele sitä palstoilla.

• Tiinuliinu
        Barrel kirjoitti:

Varmaan kyseiseen työhön otetaan ainakin sellainen nainen, joka osaa itse näppärästi ratkaista pulman eikä kysele sitä palstoilla.

Tämä on testi ennakkoluuloista. Jotta palstan miehet tajuaisivat edes vähän mitä ovat ennakkoluulot ja vaikeudet työelämässä, kun niitä kokoajan kyselevät. Minusta tällainen on paras tapa kertoa esimerkillä. Ei pieneen mieleenikään tulisi kysyä noin selvään juttuun neuvoa palstalaisilta, jotka eivät tuntuneet tietävän edes itse.
        Alkuun näytti siltä, että naisen ei uskottu kykenevän hommaan ja näinhän se todellisuudessa menee. Sitten kun joku on sanonut oikean vastauksen, niin turha sitten on viisastella.

• Barrel
        Tiinuliinu kirjoitti:

Tämä on testi ennakkoluuloista. Jotta palstan miehet tajuaisivat edes vähän mitä ovat ennakkoluulot ja vaikeudet työelämässä, kun niitä kokoajan kyselevät. Minusta tällainen on paras tapa kertoa esimerkillä. Ei pieneen mieleenikään tulisi kysyä noin selvään juttuun neuvoa palstalaisilta, jotka eivät tuntuneet tietävän edes itse.
        Alkuun näytti siltä, että naisen ei uskottu kykenevän hommaan ja näinhän se todellisuudessa menee. Sitten kun joku on sanonut oikean vastauksen, niin turha sitten on viisastella.

No mikä on testisi tulos? Saitko vahvistusta omille ennakkoluuloillesi?

• yksinkertainen

"Miten niin heikko nainen saa 200 litran tynnyrin täyteen polttoainetta?"

Täyttämällä sen esimerkiksi huoltoasemalla. Vaihtoehtoisesti pumpulla jostain toisesta astiasta. Ei vaadi paljoa fysiikkaa.

"Tynnyrin pitää olla täysinäisenä tallissa. "

No jos se on täynnä niin ei kai sitä enää tarvitse täyttää?

• ammänlänget- haetaan huoltoasemalta längilla 2 x 10lt polttoainetta, (jerrykannut ettei läiku) kipaisttaa kymmennen matkaa--muistatko fysiikasta vielä loppo systeemin?
      Täytetään tynnyri. hip hurraa se on nyt täysi eikä tarvitse iltasella lähteä Aerobic-tunnille.

Tyhjät tynnyrit kolisevat ;)

• evp-vakkari

Kysymyksesi oli hieman epäselvä, mutta eihän sitä tynnyriä tarvitse välttämättä mihinkään liikutella. Bensiinin voi hakea vaikkapa erillisellä liikuteltavalla säiliöllä tai pienemmissä astioissa. Täyttö tuskin naisellekaan on ongelma. Ei kai kuitenkaan nainenkaan sitä täyttä tynnyriä käsipelissä, ilman apuvälineitä siirtele, en minä ainakaan siirtelisi. Toki jos sinne varastoon saa peräkärryn autolla tuupattua, tyhjän tynnyrin nostaminen tuskin tuottaa vaikeuksia ja kai sen täydenkin sieltä kippaamalla (kikkailemalla) alas saa. Esim. trukilla homma käy jo aika sutjakkaasti.

• Tiinuliinu

Niille jotka eivät ymmärrä: Työpaikan varastossa on tyhjä tynnyri, joka pitää saada täyteen polttoainetta - ihan normaali homma, eikö?
      Mistä yleensä saa polttoainetta? Huoltoasemalta. Harvemmin huoltoasemaa on varastossa tai ihan vieressä. Kysymys kuului: miten nainen saa homman tehtyä, siis tynnyrin täyteen polttoainetta? Apuvälineitä ei tietenkään ole kielletty, eihän nyt edes naisen tarvitse tynnyriä olallaan kantaa. Toisen ihmisen apua ei tarvita/käytetä, koska kyseessä oli miten Nainen(yksi) saa tämän tehtyä.
      Kylläpä tämä näyttää olevan vaikeaa.

• Kurre_Orava

Ottaa ja nostaa sen tynnyrin kuormalavalle, muistaa sitoa asiallisesti kuormallinoilla kiinni siihen lavaan. Sitten ottaa firman trukin ja nostaa sen lavan tynnyreineen avolavapakun (vaikka Toyota Hilux) kyytiin ja ajaa huoltsikalle.

Täyttää tynnyrin ja tankkaa samalla reissulla sen auton (autoon sitten ainakin verollista dieseliä, ei löpöä). Ajaa takaisin ja nostaa lavan tynnyreineen trukilla takaisin.

• Tiinuliinu
        Kurre_Orava kirjoitti:

Ottaa ja nostaa sen tynnyrin kuormalavalle, muistaa sitoa asiallisesti kuormallinoilla kiinni siihen lavaan. Sitten ottaa firman trukin ja nostaa sen lavan tynnyreineen avolavapakun (vaikka Toyota Hilux) kyytiin ja ajaa huoltsikalle.

Täyttää tynnyrin ja tankkaa samalla reissulla sen auton (autoon sitten ainakin verollista dieseliä, ei löpöä). Ajaa takaisin ja nostaa lavan tynnyreineen trukilla takaisin.

kun tynnyrin alla ei ole trukkilavaa?

Odotinkin että tulet pelastamaan tyhmät miehet pulasta.

• Kurre_Orava
        Tiinuliinu kirjoitti:

kun tynnyrin alla ei ole trukkilavaa?

Odotinkin että tulet pelastamaan tyhmät miehet pulasta.

No saa sen sinne lavalle trukin piikeiltä pyöräytettyä ilman lavaakin.

Minä kyllä kävisin varastosta hakemassa sellaisen lavan. Olisi jatkossakin kertaluokkaa helpompaa sen tynnyrin käsittely.

Ja voihan jostain kakkosnelosen pätkistä kyhätä jonniinlaisen telineen sen tynnyrin nostoa varten. Sitten on vielä olemassa nostovälineitä ihan tynnyrin käsittelyäkin varten.

• Kurre_Orava

• Tiinuliinu
        Kurre_Orava kirjoitti:

Jos sitä tynnyriä / tynnyreitä joutuu usein vekslaamaan niin hommaa jonkin tällaisen apuvälineen.

http://www.teho.net/ergorej/db/db.cgi?action=list&group=5.2&id=LF041M02

Olisiko sinusta hyvä idea, että ainoa nainen menisi anomaan rahaa tynnyrinnostimeen, kun ei miehetkään ole sitä käyttäneet? Ei sitä usein tarvita.
        Eikö sinun mielestäsi täyttä tynnyriä pysty nainen siirtämään yhtä metriä vaikka traktorin kauhasta?

Huomasit vielä että kuljetusajoneuvonkin voi tankata samalla, asiallinen vastaus, kiitos.(Aina niitä ei ole tullut)

• Kurre_Orava
        Tiinuliinu kirjoitti:

Olisiko sinusta hyvä idea, että ainoa nainen menisi anomaan rahaa tynnyrinnostimeen, kun ei miehetkään ole sitä käyttäneet? Ei sitä usein tarvita.
        Eikö sinun mielestäsi täyttä tynnyriä pysty nainen siirtämään yhtä metriä vaikka traktorin kauhasta?

Huomasit vielä että kuljetusajoneuvonkin voi tankata samalla, asiallinen vastaus, kiitos.(Aina niitä ei ole tullut)

Minusta se olisi hyvä idea.

Tässä hiukan edullisempi malli vielä

http://www.teho.net/ergorej/db/db.cgi?action=list&group=5.2&id=LF020M00

Traktorin kauhassakin tietysti miksei. Luulisi vain äkistään, että avolavapaku olisi kätevämpi. Semminkin kun se tynnyri ei välttämättä pysy pystyssä siinä mehumaijan keulakauhassa. Tosin onhan noilla maansiirtomiehillä nähty jos jonkinalaista tynnyrilogistista ratkaisua.

Pikku hiabilla varustettu autokin olisi varmasti oiva peli.

• Antsu
        Tiinuliinu kirjoitti:

Kun luin otsikon ennakkoluulotestistä, ajattelin että nyt osallistun, odotan jonkin aikaa ja pääsen lukemaan oikean vastauksen. Enpä olisi voinut pahemmin erehtyä!

Tiinuliinu lisäilee "testiin" yksityiskohtia vähän kerrassaan, jolloin tehtävä aina hiukan muuttuu. Vähän sama kuin jos futissääntöjä vaihdettaisiin kesken ottelun!

Nyt sitten nälvitään ja tölvitään jo tuohon malliin, että "olisiko hyvä idea jos Ainoa Nainen teksisi sitä ja tätä...?" Taisi unohtua jo itse "testaaminen" tältä testaajalta itseltäänkin! Mutta kysymykseesi hyvästä nostolaite-ideasta: olisi. Olisi oikein riivatun hyvä idea! Toteuta se, nyt.

• Tiinuliinu
        Antsu kirjoitti:

Kun luin otsikon ennakkoluulotestistä, ajattelin että nyt osallistun, odotan jonkin aikaa ja pääsen lukemaan oikean vastauksen. Enpä olisi voinut pahemmin erehtyä!

Tiinuliinu lisäilee "testiin" yksityiskohtia vähän kerrassaan, jolloin tehtävä aina hiukan muuttuu. Vähän sama kuin jos futissääntöjä vaihdettaisiin kesken ottelun!

Nyt sitten nälvitään ja tölvitään jo tuohon malliin, että "olisiko hyvä idea jos Ainoa Nainen teksisi sitä ja tätä...?" Taisi unohtua jo itse "testaaminen" tältä testaajalta itseltäänkin! Mutta kysymykseesi hyvästä nostolaite-ideasta: olisi. Olisi oikein riivatun hyvä idea! Toteuta se, nyt.

Yleensä ketjut etenevät ja uusia asioita tulee esiin.

Entäs tämä:

Kirjoittanut Antsu:

"Tynnyriä ei jaksa täysinäisenä ilman apuvälineitä siirrellä, joten se on joko täytettävä vähän kerrassaan niillä sijoillaan tai sitten kuljetettava paikalleen pumppukärryllä kuormalavan päällä.

Myös vahva nainen joutuu turvautumaan näihin vaihtoehtoihin. Ja vahva mies. Ja heikko mies. "

Olen siis kirjoituksesi mukaan maailman vahvin ihminen? Taitaa nyt harmittaa se, ettei sinulla ollut käsitystä asiasta.

Jos tyhjä tynnyri pitää saada täyteen polttoainetta, niin ei siinä pitäisi olla epäselvää. Ehkäpä sentakia, että siinä oli nainen työntekijänä, tuli mieleen hyvin tyypillinen ajatus esimerkiksi siitä, että apuvälineitä ei muka saisi käyttää. Milläs nyt nainen käyttäisi mitään koneita. Käsipelein tai pienenpienillä työkaluilla korkeintaan. (miehen logiikkaa?) Valitettavasti se näin tahtoo mennä todellisuudessa. Kukaan ei usko, että nainen pystyy tuon tekemään.

Millä saa ihmiset käsittämään, että naisella on oivalluskykyä fysiikassa? Näistä neuvoista olisin kiitollinen.

Ei kysymys hyvästä ideasta, `Ainoa Nainen sitä ja tätä`, ollut tarkoitettu nälvimiseksi, vaan ihan kiinnostuksesta toisen mielipiteeseen asiasta.
        Itse en tunne tarvetta nostimen hankkimiseen.

• Kurre_Orava
        Tiinuliinu kirjoitti:

Yleensä ketjut etenevät ja uusia asioita tulee esiin.

Entäs tämä:

Kirjoittanut Antsu:

"Tynnyriä ei jaksa täysinäisenä ilman apuvälineitä siirrellä, joten se on joko täytettävä vähän kerrassaan niillä sijoillaan tai sitten kuljetettava paikalleen pumppukärryllä kuormalavan päällä.

Myös vahva nainen joutuu turvautumaan näihin vaihtoehtoihin. Ja vahva mies. Ja heikko mies. "

Olen siis kirjoituksesi mukaan maailman vahvin ihminen? Taitaa nyt harmittaa se, ettei sinulla ollut käsitystä asiasta.

Jos tyhjä tynnyri pitää saada täyteen polttoainetta, niin ei siinä pitäisi olla epäselvää. Ehkäpä sentakia, että siinä oli nainen työntekijänä, tuli mieleen hyvin tyypillinen ajatus esimerkiksi siitä, että apuvälineitä ei muka saisi käyttää. Milläs nyt nainen käyttäisi mitään koneita. Käsipelein tai pienenpienillä työkaluilla korkeintaan. (miehen logiikkaa?) Valitettavasti se näin tahtoo mennä todellisuudessa. Kukaan ei usko, että nainen pystyy tuon tekemään.

Millä saa ihmiset käsittämään, että naisella on oivalluskykyä fysiikassa? Näistä neuvoista olisin kiitollinen.

Ei kysymys hyvästä ideasta, `Ainoa Nainen sitä ja tätä`, ollut tarkoitettu nälvimiseksi, vaan ihan kiinnostuksesta toisen mielipiteeseen asiasta.
        Itse en tunne tarvetta nostimen hankkimiseen.

Ettet vain olisikin MariaMagda. Hiukan samantapaisessa maailmassa tunnut elävän.

Kait nyt jumalauta jokainen tajuaa, ettei työelämässä tynnyreitä käsin pyöritellä paikalliselle essolle täytettäviksi.

Ja nälvimistä ja vittuiluahan sinun juttusi on samoin kuin tietysti minunkin, ainakin pääsääntöisesti.

Ja parinsadan euron nostin tienaa itsensä kyllä, koska sillä vältetään selkä- sun muita vaivoja ja homma käy kätevämmin. Silkkaa pölhöyttä jos ei moista hankita taloon jossa edes silloin tällöin tynnyreitä liikutellaan.

Itse en ymmärrä työkaluista ja koneista tinkimistä. Olen tehnyt töitä talossa jossa kaikki 'tehtiin itse' ja todella rassaavaa. Onneksi nyt saa päättää itse mitä työkaluja hankitaan. Ja on niitä hankittukin useilla tuhansilla.

• ajkfjif
        Kurre_Orava kirjoitti:

Ettet vain olisikin MariaMagda. Hiukan samantapaisessa maailmassa tunnut elävän.

Kait nyt jumalauta jokainen tajuaa, ettei työelämässä tynnyreitä käsin pyöritellä paikalliselle essolle täytettäviksi.

Ja nälvimistä ja vittuiluahan sinun juttusi on samoin kuin tietysti minunkin, ainakin pääsääntöisesti.

Ja parinsadan euron nostin tienaa itsensä kyllä, koska sillä vältetään selkä- sun muita vaivoja ja homma käy kätevämmin. Silkkaa pölhöyttä jos ei moista hankita taloon jossa edes silloin tällöin tynnyreitä liikutellaan.

Itse en ymmärrä työkaluista ja koneista tinkimistä. Olen tehnyt töitä talossa jossa kaikki 'tehtiin itse' ja todella rassaavaa. Onneksi nyt saa päättää itse mitä työkaluja hankitaan. Ja on niitä hankittukin useilla tuhansilla.

Oletko vähän vainoharhainen?

• ihminen
        Kurre_Orava kirjoitti:

Oletko sinä Antsu?

Vai miksi vaahtoat hänen puolestaan?

• Tiinuliinu
        Kurre_Orava kirjoitti:

Pyydän anteeksi ystävällisyyttäni. Minä kuitenkin voin päättää itse työpaikan hankinnat. Jos SINUN ehdotuksesi ei toteudu MINUN työpaikallani niin turha siitä minulle on rähjätä.

Tuttua käytöstä joidenkin miesten kohdalla. Jos ei oma toive toteudu, niin eikun kova meteli päälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1536
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      21
      1035
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe