oon ihan kauhean masentunut kokoajan.en tiedä johtuuko se pillereistä vai siitä kun poikaystävä on armeijassa.mulla on ruvennu tuleen ihan ihmeellisisä ajatuksia päähän mitä ei ikinä ennen oo ollu.kannattaisko mun lopettaa pillerit?oon ihan kiukkunen ja itkuinen melkeen kokoajan.taukoviikolla on helpompaa enkä tiedä johtuuko siitä että kun ei ota pilleriä sillon.en halua turhan takia lopettaa kun jos ei masennus ja kiukkuisuus helpotakkaan ni sit on turhaan lopettanut. maanantaina mun pitäs jos aion jatkaa ni ottaa pilleri,enkä tiedä haluanko.....äää en ees tiiä mitä selitän nyt, mut jos joku tajusi..
kannattaisko mun lopettaa?
:,(
4476
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 4
Vanhimmat
ajattelin hakea sitten kesän jälkeen toisen ehkäisykeinon.kun nyt sitä ei niin kauheasti tarvi niin kondoomilla pärjättäisiin kyllä.mut mitä mieltä ootte?kannattaisko lopettaa kun tuntuu että se on pillereitten syy kun on ni paha olla.tai sitten se on armeijan syy :,(..hö ku ei tiiä.
niistä pillereistä.Itselläni ainakin johtui.olin kiukkuinen ja itkin koko ajan.voisit kokeilla toista pilleri merkkiä :)
Meet kipin kapin terveyskeskukseen ja sanot siellä, että haluat vaihtaa pillerimerkkiä. Jos meet päivystykseen silloin maanantaina jonottamaan, niin saat uudet pillerit samana päivänä ja voit aloittaa normaalisti..
Mielialasi voisi parantua... Ja eri vaihtoehtoja kannattaa miättiä :) Jotkut ovat herkempiä kuin toiset.