Epäonnistunut kokeilu

Evald

Kyllä se nyt on viimeistäänkin tullut selväksi, että sääntelemätön kapitalismi on epäonnistunut kokeilu, joka on tullut tiensä päähän.

9

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on todella raakaa. Minä tiedän; olen ollut kaksi kertaa Pietarissa ja sen torikauppiaiden elämä on todellista taistelua! Venäläiset taistelevat keskenään ja kaukasialaiset yrittää lisäksi vallata koko markkinat arbuusiensa kanssa. Kuulemma tukkuportaassa puukot heiluu ja pyssyt paukkuu. Semmoista se on siellä, missä kapitalismia on!

• liberaali

Luuletko, että venäläiset ihan tuosta vain voivat siirtyä kapitalismiin? Jos siellä on eletty kommunismissa yli 70 vuotta, niin kaipa se jotenkin vaikuttaa kansanluonteeseen. Ja eiköhän ne pyssyt paukkuneet aika kovaan tahtiin siellä kommunismissakin, jonka aikana miljoonat ihmiset saivat surmansa. Sitäkö sinä todella haluat, että me palaisimme kommunismiin?

• Moneen kertaan todettu.

Mikään sosialistinen/kommunistinen maa ei ole toiminut toivotulla tavalla.

Ainoa oikea aate, joka on osoittautunut toimivaksi on kansallissosialismi.

• KERRAN...

alleviivattakoon että sellasen onnistumista,tai epäonnistumista ei voi arvioida,mitä ei ole ollut olemassakaan!!!!!!!!!!!!

• Pappa
        KERRAN... kirjoitti:

alleviivattakoon että sellasen onnistumista,tai epäonnistumista ei voi arvioida,mitä ei ole ollut olemassakaan!!!!!!!!!!!!

Ei ole ollut olemassa eikä tule olemaankaan.

Kommunismin teoria on mätä ja sen toteuttamisyritykset ovat aina olleet väkivaltaisia. Kommunistisen yhteiskunnan toteutuksesta ei ole aavistustakaan. Silti aatteen uskovien mukaan kommunistinen yhteiskunta on taivasten valtakuntaa parempi, siihen kuuluvat kaikki hyvät asiat eikä siihen kuulu huonoja asioita.

• koska sen
        Pappa kirjoitti:

Ei ole ollut olemassa eikä tule olemaankaan.

Kommunismin teoria on mätä ja sen toteuttamisyritykset ovat aina olleet väkivaltaisia. Kommunistisen yhteiskunnan toteutuksesta ei ole aavistustakaan. Silti aatteen uskovien mukaan kommunistinen yhteiskunta on taivasten valtakuntaa parempi, siihen kuuluvat kaikki hyvät asiat eikä siihen kuulu huonoja asioita.

kehittäjä oli syntyään juutalainen? Histadrut ja Mapam voisivat kyllä olla eri mieltä!

• m..

mikähän kokeilu on onnistut?

• hyväksy

Säätelemätöntä kpitalismia emme hyväksy.Myös kommunismin kokeilu ihmisillä täytyy YK:n päätöksellä kieltää.

• Pirjo

Minkä takia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      963
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      841
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe