Tuo Cabby 620 F2B on tosi kiinnostava vaunu. Kävin sellaista katsomassa ja heti ihastuin. Vaan hinta ovh. hinta n. 30th.e. Kun siitä tinka pois eli "kilpailuttaa", jää hinnaksi n. 26-28 th.e.
Jotenkin vain tosi mukavan tuntuinen oli.
Vaan, kuinkahan lie reissun päällä käyttäyty, kun leveys 250. Kaipa sitä kokenut karavaanari/kuski sillä pärjää vaikka pahemmassakin maastossa, sellaisessa jonne bussi pääsee, niin sinne aina myös 2,5 m leveä vaunukin menee. Ajattelin vaan, kun mm. Norjassa ajoivat täyskokoisella bussilla aika pahoissa paikoissa, niin kait sentään sellasella vaunullakin sentää semmosiin paikoihin pääsee.
Veturi kylläkin etuvetoinen uusi auto, jonka vetolupa 1500 kg ja oma paino 1550 kg.
Tykkäisin, että vaunussa olisi tilantuntua ja valoisuutta sekä suht vedettävä myös oltava.
Kertokaa kokemuskianne ja ajatuksianne ko. vaunusta?
Cabby 620+F2B -06 !?
6
2321
Vastaukset
- Rainer
Helmikuusta lähtien on tehty muutama reissu uudella Cabby 570 vaunulla, ja kokemukset ovat pääosin myönteiset.
Pakkasominaisuudet ovat erinomaiset,lämmin ja vedoton.
Mutta löytyy myös pieniä puutteita (lastentauteja)
esimerkiksi kaasupullon kotelon kansi vaati kehittely, verhot (emännän mielestä tiskirättejä) sähköpistokkeiden vähäisyys, etupään tukijalat todella hankalassa paikassa käyttä.
Vetoominaisuudet hyvät joskin raskaampi kuin edellinen vaunu (Solifer).
Leveä vaunu on tietysti aina hieman hankalampi ahtaissa paikoissa kuin kapea, mutta kyllä sillä pärjää, maltti on valtti- lykätä viel!
Siis ko. vaunun hankintaa syytä viel lykätä vähintään vuoden 2007 puolelle ja vaikka -08 asti, jos vain jaksaa odotella.
Kyllähän hyvääjaksaa iana odotta! ; ),..
Vaan, jos joku kauppias oikean ja todellisen tarjouksen laitta, niin silloinhan sitä joutuu vaunuhankinnan toteuttamaan. Tarkoitan kunnon tarjouksella esim. 25th,e.
(tarjouksesta voi soitta suoraan minulle nro:n 040-5110412).
- kauppiaita
ja perää parasta tarjousta!
sano että laittoivat naapurissa paremman tarjouksen, tee sinä vielä parempi, mitä sitä vaunuja seisottaa pihalla kun myyjä olet?!
kyllä Cabby on hyvä merkki.- en ole...höh!
En ole vaunukauppias. Vaan ihantavallinen tien ja tossunkuluttaja vain.
Cabbysta ihan oikeasti innostuin. Vaan noi ns. lapsenviat hieman viel epäilyttää. Autopuolella olen saanut jo tarpeekseni niistä aikanaan.
Vai, mites se Solikka nykyisin. Kuulemma hyvä vedettävä, vaan onko muissa ominaisuuksissa viel ok? - Vaunun hankinta käsillä
en ole...höh! kirjoitti:
En ole vaunukauppias. Vaan ihantavallinen tien ja tossunkuluttaja vain.
Cabbysta ihan oikeasti innostuin. Vaan noi ns. lapsenviat hieman viel epäilyttää. Autopuolella olen saanut jo tarpeekseni niistä aikanaan.
Vai, mites se Solikka nykyisin. Kuulemma hyvä vedettävä, vaan onko muissa ominaisuuksissa viel ok?Solifer on n. saman hintainen. Ei niin laadukaan oloinen kuin Cabby mutta kevyempi vetää, verraten sisämiteoiltaan samankokoisia vaunuja.
Käyppä katsomassa Solifereita. Itse sellaista aijon itselleni hommata.
Olen myös vain uuden vaunun kannalla, koska huolella kilpailuttamalla saa uuden käytetyn hinnalla.
- katariinamummi
Moro mulla on just sellanen vaunu myytävänä.Laitoin Keltaiseen Pörssiin.Jos kiinnostaa niin soita vaikka.044-0771636
Terv.Eki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537800- 614360
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233902Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423300Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383208Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482923
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422721- 492484