En tiedä mistä johtuu mut mulla on molemmat kyljet kipeät,oikea puoli enemmän kun vasen. Tuntuu ihan kun oisi hakattu. Kipu ei tunnu paikallaan ollessa mutta varsinkin kun sängyssä kääntää kylkeä niin sattuu tosi paljon....Kysyin fysioterapeutilta asiasta mut hän ei oikein osannut sanoa mistä johtuu....
Kyljet kipeät
6
12753
Vastaukset
- kuvittelet vaaan
kyllä se siitä,mulla aamusin päänsärkyä kun niskat jumissa.
- patjasi
kunto.
Mulla on krooninen selkäkipu, mutta vanha patja kyllä vielä pahensi asioita.
Joskus myös päivällä tehdyt asiat voivat vaikuttaa yöllisiin kipuihin kun kroppa rentoutuu. Ne ikäänkuin tulevat esille silloin. - kipeät
molemmat kyljet...tulee tästä netissä istumisesta,huono istuma-asento
- Nukkuu puoli-istuvassa asen...
Minullakin on ollut todella kipeät kyljet, juuri kylkiluiden välistä. Aamuyöllä todella vaikea nukkua. Hieroja ei kärsinyt juuri koskeakkaan niitä.
Lääkäri arveli sen voivan olla D-vitamiinin puutetta. Kokeissa selvisi tosi alhaiset d-vitamiiniarvot. Nyt ne on saatu kohdalleen ja kipu on vähentynyt. Kannattaa kokeilla! - kyljet
Nukkuu puoli-istuvassa asen... kirjoitti:
Minullakin on ollut todella kipeät kyljet, juuri kylkiluiden välistä. Aamuyöllä todella vaikea nukkua. Hieroja ei kärsinyt juuri koskeakkaan niitä.
Lääkäri arveli sen voivan olla D-vitamiinin puutetta. Kokeissa selvisi tosi alhaiset d-vitamiiniarvot. Nyt ne on saatu kohdalleen ja kipu on vähentynyt. Kannattaa kokeilla!kipeiksi, yöunein jälkeen.. yleensä menee niin, mitä kauemmin nukun, sitä kipeimmiksi ne tulee. koko ala selkä ja kylki ovat kipeät. ihan kuin kipu olisi luussa, kuin ne olisivat haurastuneet yön aikana.
- BeenThere
Coxsackie A -virus mahdollisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207