Kyljet kipeät

kylkikipu

En tiedä mistä johtuu mut mulla on molemmat kyljet kipeät,oikea puoli enemmän kun vasen. Tuntuu ihan kun oisi hakattu. Kipu ei tunnu paikallaan ollessa mutta varsinkin kun sängyssä kääntää kylkeä niin sattuu tosi paljon....Kysyin fysioterapeutilta asiasta mut hän ei oikein osannut sanoa mistä johtuu....

6

12824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuvittelet vaaan

kyllä se siitä,mulla aamusin päänsärkyä kun niskat jumissa.

• patjasi

kunto.
      Mulla on krooninen selkäkipu, mutta vanha patja kyllä vielä pahensi asioita.

Joskus myös päivällä tehdyt asiat voivat vaikuttaa yöllisiin kipuihin kun kroppa rentoutuu. Ne ikäänkuin tulevat esille silloin.

• kipeät

molemmat kyljet...tulee tästä netissä istumisesta,huono istuma-asento

• Nukkuu puoli-istuvassa asen...

Minullakin on ollut todella kipeät kyljet, juuri kylkiluiden välistä. Aamuyöllä todella vaikea nukkua. Hieroja ei kärsinyt juuri koskeakkaan niitä.
        Lääkäri arveli sen voivan olla D-vitamiinin puutetta. Kokeissa selvisi tosi alhaiset d-vitamiiniarvot. Nyt ne on saatu kohdalleen ja kipu on vähentynyt. Kannattaa kokeilla!

• kyljet
        Nukkuu puoli-istuvassa asen... kirjoitti:

Minullakin on ollut todella kipeät kyljet, juuri kylkiluiden välistä. Aamuyöllä todella vaikea nukkua. Hieroja ei kärsinyt juuri koskeakkaan niitä.
        Lääkäri arveli sen voivan olla D-vitamiinin puutetta. Kokeissa selvisi tosi alhaiset d-vitamiiniarvot. Nyt ne on saatu kohdalleen ja kipu on vähentynyt. Kannattaa kokeilla!

kipeiksi, yöunein jälkeen.. yleensä menee niin, mitä kauemmin nukun, sitä kipeimmiksi ne tulee. koko ala selkä ja kylki ovat kipeät. ihan kuin kipu olisi luussa, kuin ne olisivat haurastuneet yön aikana.

• BeenThere

Coxsackie A -virus mahdollisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe