En tiedä mistä johtuu mut mulla on molemmat kyljet kipeät,oikea puoli enemmän kun vasen. Tuntuu ihan kun oisi hakattu. Kipu ei tunnu paikallaan ollessa mutta varsinkin kun sängyssä kääntää kylkeä niin sattuu tosi paljon....Kysyin fysioterapeutilta asiasta mut hän ei oikein osannut sanoa mistä johtuu....
Kyljet kipeät
6
13815
Vastaukset
- kuvittelet vaaan
kyllä se siitä,mulla aamusin päänsärkyä kun niskat jumissa.
- patjasi
kunto.
Mulla on krooninen selkäkipu, mutta vanha patja kyllä vielä pahensi asioita.
Joskus myös päivällä tehdyt asiat voivat vaikuttaa yöllisiin kipuihin kun kroppa rentoutuu. Ne ikäänkuin tulevat esille silloin. - kipeät
molemmat kyljet...tulee tästä netissä istumisesta,huono istuma-asento
- Nukkuu puoli-istuvassa asen...
Minullakin on ollut todella kipeät kyljet, juuri kylkiluiden välistä. Aamuyöllä todella vaikea nukkua. Hieroja ei kärsinyt juuri koskeakkaan niitä.
Lääkäri arveli sen voivan olla D-vitamiinin puutetta. Kokeissa selvisi tosi alhaiset d-vitamiiniarvot. Nyt ne on saatu kohdalleen ja kipu on vähentynyt. Kannattaa kokeilla! - kyljet
Nukkuu puoli-istuvassa asen... kirjoitti:
Minullakin on ollut todella kipeät kyljet, juuri kylkiluiden välistä. Aamuyöllä todella vaikea nukkua. Hieroja ei kärsinyt juuri koskeakkaan niitä.
Lääkäri arveli sen voivan olla D-vitamiinin puutetta. Kokeissa selvisi tosi alhaiset d-vitamiiniarvot. Nyt ne on saatu kohdalleen ja kipu on vähentynyt. Kannattaa kokeilla!kipeiksi, yöunein jälkeen.. yleensä menee niin, mitä kauemmin nukun, sitä kipeimmiksi ne tulee. koko ala selkä ja kylki ovat kipeät. ihan kuin kipu olisi luussa, kuin ne olisivat haurastuneet yön aikana.
- BeenThere
Coxsackie A -virus mahdollisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453