Kertokaa mielipiteenne! (kiire)

Moi!

Oon testaillut femodenia, yasminia ja harmonetia, eikä mikään tunnu "oikealta" (itkuisuutta, kiukkuisuutta ja haluttomutta sivuoireina). Nää kokeilut on tapahtunu reilun puolentoista vuoden sisällä. Nyt ajattelin taas vaihtaa merkkiä.

Eli: kannattaisiko mun teidän mielestä pitää pilleritön tauko, esim. kesään asti ja katsoa miltä tuntuu. Ja vasta sen jälkeen kokeilla uusia. Vain nyt heti toisten pillereiden perään?
Olen niin hyvävointinen aina taukoviikolla, kun en pillereitä syö ja haluaisin ehkä tietää miltä elämä masituu ilman pillereitä eli johtuuko kaikki ns. "sivuoireet" noista pillereistä Kannttaakohan tämä kokeilu?

KIITOS vastauksistanne...
5673
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

juu..eli itse oon saanu sen käsityksen, että pillerejä ei kannattais kesken kaiken lopettaa ja alottaa alusta myöhemmin, siinä on riskejä mm. veritulppaan, mutta kannattaa kysyä mielummin lääkäriltä/gynekologilta asiasta niin saa varmaa tietoa. Harmi ettei pillerit oo toiminu sun kohdalla, toivottavasti löydät vielä itsellesi sopivan merkin :)

Äänestä

Minul ainakin se ollut paras vaihtoehto, yasmin aiheutti minulle samoja oireita, mitä luettelit.

Äänestä
  • ei kannata diane novaa jos ei muutkaan pillerit sovi..diane novassa on eniten hormooneja!

    Äänestä

vastaukseni tosta ketjusta 'pillerit ei sovi', en jaksa kirjottaa uudestaan:). toivottavasti joku toimii, tiedän miten hirveitä noi on noi mielialanvaihtelut..

Äänestä

itelläni kans kaks eri pillerimerkkiä takana.. harmoneteista mielialat heittelivät hurjasti ja yasmineista meni halut ja paikat kuivi..sain nuvaringin reseptin ja kaikki helpottui huomattavasti..nuvaringistä erittyy hormoonia tasaisesti vuorokaudessa eikä tarvitse muistaa kuin kaksi kertaa kuussa..laitto ja poisto..todella helppo ja vähähormooninen..ei enää inhottavia itkuisuus kohtauksia..

Äänestä

Kommentoi aloitusta


kiara kirjoitti:

Moi!

Oon testaillut femodenia, yasminia ja harmonetia, eikä mikään tunnu "oikealta" (itkuisuutta, kiukkuisuutta ja haluttomutta sivuoireina). Nää kokeilut on tapahtunu reilun puolentoista vuoden sisällä. Nyt ajattelin taas vaihtaa merkkiä.

Eli: kannattaisiko mun teidän mielestä pitää pilleritön tauko, esim. kesään asti ja katsoa miltä tuntuu. Ja vasta sen jälkeen kokeilla uusia. Vain nyt heti toisten pillereiden perään?
Olen niin hyvävointinen aina taukoviikolla, kun en pillereitä syö ja haluaisin ehkä tietää miltä elämä masituu ilman pillereitä eli johtuuko kaikki ns. "sivuoireet" noista pillereistä Kannttaakohan tämä kokeilu?

KIITOS vastauksistanne...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu