tänne

Miten Suicunen, Entein ja Raikoun saa helpoiten kiinni? Kun yritän seurata niitä Pokedexistä,
kun oon samassa paikassa, kuin esim..Entei ja
häipyy sitten toiseen paikkaan.

11

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UusiNeo

      varo,ettet tapa niitä.Lopulta,kun ne tulevat vastaan,niin niillä on HP aivan lopussa.Ala silloin käyttämään niihin ultra palloja.

      • Palautuuko niillä sitten energiat, kun niitä vastaan hyökkää? Ja tarkoitin, että kun näen pokedexissä Entei on vaikka route 36:ssa. Jaa meen
        siihen samaan paikkaa missä se on. Ja katon taas
        pokedexiä. Niihin törmää aina sattumalta.


      • UusiNeo
        flareon85 kirjoitti:

        Palautuuko niillä sitten energiat, kun niitä vastaan hyökkää? Ja tarkoitin, että kun näen pokedexissä Entei on vaikka route 36:ssa. Jaa meen
        siihen samaan paikkaa missä se on. Ja katon taas
        pokedexiä. Niihin törmää aina sattumalta.

        se on kyllä aika ärsyttävää,kun ne karkaavat koko ajan.Olen itsekin saanut kaikki kolme.Kaikki pitää tehdä mahdollisimman nopeasti.On parempi,jos ne ovat jonkin kaupungin lähellä.Lennät vain äkkiä siihen kaupunkiin ja menet siihen suuntaan missä joku nisstä on.


      • UusiNeo kirjoitti:

        se on kyllä aika ärsyttävää,kun ne karkaavat koko ajan.Olen itsekin saanut kaikki kolme.Kaikki pitää tehdä mahdollisimman nopeasti.On parempi,jos ne ovat jonkin kaupungin lähellä.Lennät vain äkkiä siihen kaupunkiin ja menet siihen suuntaan missä joku nisstä on.

        Miten helposti sä saat ne kiinni?


      • UusiNeo
        flareon85 kirjoitti:

        Miten helposti sä saat ne kiinni?

        En aivan tajunnut kysymystä.


    • Dark-Suicune

      .. käyttää niihin Mean Lookia, sittenpä ei enää karkaa... Ja sitten jos Hypnosis on vielä samalla Pokella, niin homma käy helposti....

    • pompelipom

      gastly ja sen kehittyneemmät muodot on hyviä koska ne oppii mean lookin ja niillä on hypnosis:D

      • askadestus

        mut ne osaa roarin jasillä karkaa vaikka on mean look päällä


      • Dark-Suicune
        askadestus kirjoitti:

        mut ne osaa roarin jasillä karkaa vaikka on mean look päällä

        Se siinä onkin... Ne osaa Roarin... No, minä ainakin tallensin juuri, kun Entei tuli vastaan.. Sitten aina kun se käytti Roaria, niin otin uudestaan sen tallenuksen... Mutta tämä juttu ei toimi Game Boy Colourin pelikonsoleilla... Siis semmoisilla, jotka eivät ole tietokoneella :)


      • Dark-Suicune kirjoitti:

        Se siinä onkin... Ne osaa Roarin... No, minä ainakin tallensin juuri, kun Entei tuli vastaan.. Sitten aina kun se käytti Roaria, niin otin uudestaan sen tallenuksen... Mutta tämä juttu ei toimi Game Boy Colourin pelikonsoleilla... Siis semmoisilla, jotka eivät ole tietokoneella :)

        No on mulla Haunter. Viimeksi, kun näin Raikoun
        käytin siihen Mean lookia, nutta karkasi roarilla.


      • pompelipom
        flareon85 kirjoitti:

        No on mulla Haunter. Viimeksi, kun näin Raikoun
        käytin siihen Mean lookia, nutta karkasi roarilla.

        sitä, että käytät ensin haunterin mean lookia, ettei se fleditä heti, ja sitten heti hypnosisia. se on sitten vain tuurista kiinni ehtiikö koirat käyttää roaria mean look-iskun jälkeen:D
        niin, ja wobbuffet estää myös koirien karkaamisen, eli fledittämisen. kyllä sinä ne kiinni saat, kun itsekkin sain kiinni haunterilla suicinen ja entein.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe