Lordi lähtee

Jipiiiiiiiii............

Voitto Suomeen vihdonkin!!!!!

29

1848

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhaNtärkee

Toivoin, ettei ainakaan Lordi lähde edustaan Suomea, mutta kuinkas kävikään. Lähteehän se. Toisaalta yleensä joka vuosi on lähtenyt edustamaan mun suosikki, eikä olla menestytty. Jospa nyt sitten tärppää, kun ei ole mun suosikki. =D

• Kjähkjäh

Suomelle on ihan kunniaksi, että noihin euro-pelleskaboihin lähtee täysin sekojuttu. Se ainakin erottuu ja hyvä niin. Pientä, ihan vain pientä, suomalaista hulluutta kehiin ;-)

• viisukas

Mobiiliäänestystä kahteen kertaan, rahankeräystä!
      Kyllä katsojia pidetään pilkkanaan, toivottavasti kansa tajuaa joskus.

• Kjähkjäh

Siis, en malta olla kirjoittamatta, vaikka tiedän, että joku kerää mobiiliviesteistä voittoja... se ei ole todellakaan pointti tässä jutussa.

Ihmiset halusivat vain äänestää sillä eurolla tai mikä lie se olikaan valitsemaansa kappaletta. Thats it. Minä en kylläkään ehtinyt äänestämään, koska koko hommalla ei ole sinänsä merkitystä.

Kun olet noin nokkela näiden mobiiliäänysten vuoksi, niin varmasti sitten jatkossa sivistät katsojia parhaasi mukaan, etteivät siis haluaisi sitä euroa (tai mikä lie) heittää turhan takia ties minne.

• viisukas
        Kjähkjäh kirjoitti:

Siis, en malta olla kirjoittamatta, vaikka tiedän, että joku kerää mobiiliviesteistä voittoja... se ei ole todellakaan pointti tässä jutussa.

Ihmiset halusivat vain äänestää sillä eurolla tai mikä lie se olikaan valitsemaansa kappaletta. Thats it. Minä en kylläkään ehtinyt äänestämään, koska koko hommalla ei ole sinänsä merkitystä.

Kun olet noin nokkela näiden mobiiliäänysten vuoksi, niin varmasti sitten jatkossa sivistät katsojia parhaasi mukaan, etteivät siis haluaisi sitä euroa (tai mikä lie) heittää turhan takia ties minne.

Miksei kertaäänestäminen riittänyt? Miksi piti pitstää toinen äänestyskierros? Sano!

• onhan
        viisukas kirjoitti:

Miksei kertaäänestäminen riittänyt? Miksi piti pitstää toinen äänestyskierros? Sano!

pressanvaaleiskin toinen kierros, suurempi osumatarkkuus

• edelleen Kjähkjäh
        viisukas kirjoitti:

et sä voisit kysyä miks ja siks että on tyhmiä ja samalla köyhiä heitetään satanolla mokomilla euron menetyksillä ja kapitalistit rikastuvat mikä on sinänsä oikein koska tyhmät soittelee ilman vastuuntuntoa mikä varmaankin johtuu jonkun älykääpiön mielestä siitä ettei niitä sosiaalivaltio ohjaa tai nuoret on niin tyhmiä.

Miks miks sä kysyt noin helvetin tyhmiä kysymyksiä? Sano! Mitä helvetin väliä koko toisella kierroksella on loppujen lopuksi kun koko juttu on ihan sieltä jostakin?

• edelleen Kjähkjäh kirjoitti:

et sä voisit kysyä miks ja siks että on tyhmiä ja samalla köyhiä heitetään satanolla mokomilla euron menetyksillä ja kapitalistit rikastuvat mikä on sinänsä oikein koska tyhmät soittelee ilman vastuuntuntoa mikä varmaankin johtuu jonkun älykääpiön mielestä siitä ettei niitä sosiaalivaltio ohjaa tai nuoret on niin tyhmiä.

Miks miks sä kysyt noin helvetin tyhmiä kysymyksiä? Sano! Mitä helvetin väliä koko toisella kierroksella on loppujen lopuksi kun koko juttu on ihan sieltä jostakin?

Eikö saa mitään kysellä. Mikäs ärrimörri sinä olet? Perjantai-ilta, ei kai nyt noin pahalla päällä tarviis olla.

• Sirius
        Mariet kirjoitti:

Eikö saa mitään kysellä. Mikäs ärrimörri sinä olet? Perjantai-ilta, ei kai nyt noin pahalla päällä tarviis olla.

Mitä ei saa kysyä? Sitä paitsi en ole pahalla tuulella :-) päin vastoin :)))

Sinä se olet, kun tuollaisia no höh provoja heittelet.

• Sirius kirjoitti:

Mitä ei saa kysyä? Sitä paitsi en ole pahalla tuulella :-) päin vastoin :)))

Sinä se olet, kun tuollaisia no höh provoja heittelet.

pahalla päällä. Noo, vähän kyllä harmittaa kun Tomi Metsäketo ei päässsy viisuihin. Äänestin häntä kolme kertaa.

• Kjähkjäh
        Mariet kirjoitti:

pahalla päällä. Noo, vähän kyllä harmittaa kun Tomi Metsäketo ei päässsy viisuihin. Äänestin häntä kolme kertaa.

Mä olisin äänestänyt Janen Vippiä ihan niiden esiintyjien takia, mutta kun oli muita kiireitä... Mutta toki näin heidän esityksensä ja itse asiassa Shangain Valot oli paras mielestäni. Siinäkin oli hyviä esiintyjiä. Tomi Metsäketo sijoittui arvoasteikossani pikkasen yläpuolelle sen mielestäni onnettoman Taavitsaisen. En äänestänyt kylläkään ketään.

• Kjähkjäh kirjoitti:

Mä olisin äänestänyt Janen Vippiä ihan niiden esiintyjien takia, mutta kun oli muita kiireitä... Mutta toki näin heidän esityksensä ja itse asiassa Shangain Valot oli paras mielestäni. Siinäkin oli hyviä esiintyjiä. Tomi Metsäketo sijoittui arvoasteikossani pikkasen yläpuolelle sen mielestäni onnettoman Taavitsaisen. En äänestänyt kylläkään ketään.

yhden kerran Shanghain Valot-numeroonkin. Tykkäsin kappaleesta ja esittäjästä. Häneen oli saatu vähän eksotiikkaa pukeutumisella ja kampauksella.
        Ei vaan auttanut mun äänestykset. Lordi jyräsi ohi.

Nyt hyvät yöt, sukellan peiton alle, alkaa väsyttää. Oli kiire viikko ja pitkiä päiviä töissä. Heippa.

• Mil-laN
        Mariet kirjoitti:

yhden kerran Shanghain Valot-numeroonkin. Tykkäsin kappaleesta ja esittäjästä. Häneen oli saatu vähän eksotiikkaa pukeutumisella ja kampauksella.
        Ei vaan auttanut mun äänestykset. Lordi jyräsi ohi.

Nyt hyvät yöt, sukellan peiton alle, alkaa väsyttää. Oli kiire viikko ja pitkiä päiviä töissä. Heippa.

...kopio Bondin tunnusmusiikista...jos ei kappaleen tekijältä löydy omaperäisyyttä tehdä lauluja, niin jättäisi väliin.:)

Marita Taavitsaisen kappale oli kaunis, mutta valitettavasti se olisi sopinut Anna Eriksonin laulettavaksi paremmin. Taavitsaisen tekohymy ei iskenyt eikä sopinut kappaleeseen.

• Mil-laN kirjoitti:

...kopio Bondin tunnusmusiikista...jos ei kappaleen tekijältä löydy omaperäisyyttä tehdä lauluja, niin jättäisi väliin.:)

Marita Taavitsaisen kappale oli kaunis, mutta valitettavasti se olisi sopinut Anna Eriksonin laulettavaksi paremmin. Taavitsaisen tekohymy ei iskenyt eikä sopinut kappaleeseen.

Näin vaan nämä kuusi finaaliin päässyttä, joista tykkäsin eniten Tomi Metsäkedon ja Annikan kappaleista.

Lordi olis ihan hyvä kilpailemaan jossain kummitushirvitysviisukisoissa :). Voittaisi varmasti.

• Jermu
        Kjähkjäh kirjoitti:

äänestää Mattia, Teppoa ja Seppoa, mutta ne ei olleetkaan listalla ja Euro meni hukkaan..Näin mää eppäilen ja ihan kahteen kertaan...Kjäh!
        "Ehkä otin, ehkä en..."Huahahhahahahahaaa

• Mil-laN
        Mariet kirjoitti:

Näin vaan nämä kuusi finaaliin päässyttä, joista tykkäsin eniten Tomi Metsäkedon ja Annikan kappaleista.

Lordi olis ihan hyvä kilpailemaan jossain kummitushirvitysviisukisoissa :). Voittaisi varmasti.

...taatusti omaperäistä...Suomesta...ja Ateenassa.:)

• kun Lordi esiintyy viisuissa..., vähän hävettää. Kaikenlaisia pellejä niitä onkin. Örisevätkin vaan jos niitä yrittää haastatella.
      Niin, missä ne viisut tänä vuonna olikaan? Oliko ne Kreikassa?

• uskallanpa epäillä

Nyt suomi ei todellakaan voi voitaa kun tollasen hirviön sinne lähettää.
      Toivottavsti ei tuu takas enään.
      Se saattaa muuten olla itse perkeleen veli.

• Mil-laN

...Lordi paras oli näistä kuudesta joista voittaja valittiin...parhaat kappaleet ja esiintyjät jäivät kuuden "parhaan" joukosta pois.

Katsotaan nyt sitten miten Lordi puree Kreikassa, onhan sillä meriittiä jo monessa muussa maassa.

• Puhurix

Mä olen tosi ilonen, että hard rockia lähtee Suomesta viisuihin. Mua olis se Metsäketo hävettäny. Yrittää olla joku italialainen.

• Mil-laN
        Puhurix kirjoitti:

Mä olen tosi ilonen, että hard rockia lähtee Suomesta viisuihin. Mua olis se Metsäketo hävettäny. Yrittää olla joku italialainen.

...Metsäketo oli pliisu...turhaa sievistelyä koko kappale.:)

• Taikis

että suomelle käy kuten niin usein ennenkin. Ehkä kansalla on nyt vähän hilpeämpää :))

• Jermu

"Ja Ranskan pisteet Suomelle...fääänlaaaant...öööööörrghhhhh...raaagggsssghhhh..serrroooohhhhhgggghhhhh...poooooooiiiiiinntsssssaaaarrggggghhh...."
        Silleen mää eppäilen, että ne antelee noita pisteitääääärrgggghhh.

• pisteet kotiin

että lähtee,hyvä biisi ja erilaisempi.Örkit voittoon!

• perskuti

Toivottavasti ei voita, muuten käy kuin IT- miljoonäärien tulo Suomen talouselämään...
      Hinnat nousi aivan kuin kaikki olis Nokian insinöörejä...

< toivottavasti voitto Suomeen >

Nyt CD maksaa noin kaksikymmentä euroa, sen jälkeen sama "plätty" maksaa n. Kaksikymmentäviisi ekee?

Nyt saa jermukin vastata...DDDD

• esitys!

Järkyttävä!

• Ak:n lapio

Temppeliherja. Siinä olis luteet lipuista varisseet ja kaikenkaravaiset Lordit pudottaneet maskinsa heti.

• menolippu

riittäisi.

• ihmettelix

kyllä huomaa taas ettei suomalaisilla ole minkäänlaista tyylitajua, euroviisut on kilpailu johon ei lähetetä ryysyrannanjooseppeja tai luolamiehiä tai jotain mutantteja ja zompeja. Ja kun ottaa huomioon maailman tilanteet ja sen ajan missä elämme niin tuskin tässä mitään helvetin lähettiläitä enää kaivataan.

Ja esityshän oli lapsellinen, että aikuiset ihmiset viitsiikin....hohhoijaa

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      450
      1312
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1116
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      852
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      805
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      747
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      100
      723
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      694
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      671
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      62
      664
    10. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      27
      663
    Aihe