olla venyttämättä mitään sanoja...Mutta tää on todella vaikeaa..!
Ja sit tajusin yhden jutun..
ai nii ja hyvää aurinkoista huomenta itsekullekin säädylle..!
=:0)) tarkottikohan venytys myös hymiöitä..*Miettii*
Harjoittelen.....
32
1001
Vastaukset
- varmaan
on sinun kohdallasi vaikeaa
- kun saisi
päätettyä onko bbrunetti vai toinen nimetön mutta tämäkin on edistystä
kun saisi kirjoitti:
päätettyä onko bbrunetti vai toinen nimetön mutta tämäkin on edistystä
ajattelin olla sekä brune että nimetön...sopiiko....
- roomaakaan
BBrunetti kirjoitti:
ajattelin olla sekä brune että nimetön...sopiiko....
päivässä rakennettu
- näyttää
BBrunetti kirjoitti:
olis kyl tehny mieli venyttää toi ihana...=;)))
pidä tuo linja
- saataisiin
BBrunetti kirjoitti:
olis kyl tehny mieli venyttää toi ihana...=;)))
se ququqäqä ihminen kirjoittamaan aikuismaisemmin
saataisiin kirjoitti:
se ququqäqä ihminen kirjoittamaan aikuismaisemmin
ai pitääks tääl olla aikuisempi....onks toi joku uus sääntö...
Pakko sanoo et aina ei viittis niin aikuinen olla..=:))- olla hauska
BBrunetti kirjoitti:
ai pitääks tääl olla aikuisempi....onks toi joku uus sääntö...
Pakko sanoo et aina ei viittis niin aikuinen olla..=:))vaikka ei lapsen tasolle vaivukkaan ja niitä on täällä keskustelupalstoilla tuhansia esimerkkejä
olla hauska kirjoitti:
vaikka ei lapsen tasolle vaivukkaan ja niitä on täällä keskustelupalstoilla tuhansia esimerkkejä
silleen että ei mennä siihen aiheeseen...
Eiköhän meidän pidä sallia jokaiselle se oma tyylinsä kirjoittaa...=:))))))- ärsyttää lukijoita
BBrunetti kirjoitti:
silleen että ei mennä siihen aiheeseen...
Eiköhän meidän pidä sallia jokaiselle se oma tyylinsä kirjoittaa...=:))))))minkä olen huomannut niin miksi suotta ärsyttää koska sen haluamansa huomion saa muutenkin jos haluaa ja varsinkin ne jotka täällä paljon aikaansa viettävät ja kirjoitelevat niin tulee kyllä huomatuksi vähemmälläkin
- puhua vaikka
ärsyttää lukijoita kirjoitti:
minkä olen huomannut niin miksi suotta ärsyttää koska sen haluamansa huomion saa muutenkin jos haluaa ja varsinkin ne jotka täällä paljon aikaansa viettävät ja kirjoitelevat niin tulee kyllä huomatuksi vähemmälläkin
koko päivän mutta valitettavasti työni kutsuu
- isledudiable
Kun siitä voi revähtää reidet! Yksi tyttö lähti mun kanssa urheiluharjoituksiin oulun-halliin! mutta hän oli nuori ja mä olin urheilija enkä uskaltanut pyytää treffeille! nyt jos asiat sait toisin mutta ei! Mutta siitä huolimatta! NAISET! on Maailman ihanimpia olentoja! !! -Tontsu-
- nyt saada
se taottua sitten kalloon että se tyttö ei ollut sen kummempi kuin kukaan muukaan.
- Fakki-Idiootti
....ei se nyt nii vaikeeta oooooooo.....
Täällä muuten sataa lunta.- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
muuuuuuuuuuuuuuuuuuten paistaa aurinko....=;0)))
hups....Vaa'an kansa taistelen, näyttää perskutin väärin:=((
Oliko tämä BBrunetin tarkoittamaa sanojen (sanan) venyttämistä?...
Aurinko todella paistaa, täytyy laittaa sälekaihtimet eteen, jotta näytöltä pystyis lukemaan huuhaan mitä mielenkiintoisempia avauksia:=)) perskuti kirjoitti:
Vaa'an kansa taistelen, näyttää perskutin väärin:=((
Oliko tämä BBrunetin tarkoittamaa sanojen (sanan) venyttämistä?...
Aurinko todella paistaa, täytyy laittaa sälekaihtimet eteen, jotta näytöltä pystyis lukemaan huuhaan mitä mielenkiintoisempia avauksia:=))sua kiva nähdä....=:0))))))))))
Mut älä taistele sen vaa`an kans liikoja..=;))- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
sua kiva nähdä....=:0))))))))))
Mut älä taistele sen vaa`an kans liikoja..=;))Pitäis saada toi "sixpäkki" kesäkuntoon, mutta vuosi vuodelta tavoite tuntuu karkaavan kauemmas...
Olen odotellut muodin vaihtumista jolloin tukevat, mutta ei vakavat olis muodissa:=)) perskuti kirjoitti:
Pitäis saada toi "sixpäkki" kesäkuntoon, mutta vuosi vuodelta tavoite tuntuu karkaavan kauemmas...
Olen odotellut muodin vaihtumista jolloin tukevat, mutta ei vakavat olis muodissa:=))muu kun sun käydä lenkillä....Joka ilta....
Minen niin viiti paineita enää tost painosta....=;0)))- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
muu kun sun käydä lenkillä....Joka ilta....
Minen niin viiti paineita enää tost painosta....=;0)))Jotenkin on tunne että lenkit ei auta(käyn melkein joka päivä n:Tunnin), mutta ei taida olla muuta etua kuin samalla ei tule syötyä:((
Nyt kokeilen auttaako, aamujumppa, päiväjumppa ja yöjumppa? Mutta kun ei viitsis tehdä sitä yksin....
Mistä löytäis järjestön joka pientä liittymismaksua vastaan auttais,...nimim. Tähän en pyydä valtion avustusta:=)) perskuti kirjoitti:
Jotenkin on tunne että lenkit ei auta(käyn melkein joka päivä n:Tunnin), mutta ei taida olla muuta etua kuin samalla ei tule syötyä:((
Nyt kokeilen auttaako, aamujumppa, päiväjumppa ja yöjumppa? Mutta kun ei viitsis tehdä sitä yksin....
Mistä löytäis järjestön joka pientä liittymismaksua vastaan auttais,...nimim. Tähän en pyydä valtion avustusta:=))tuosta...ILTAJUMPAN...
=:0)))))))))))))- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
tuosta...ILTAJUMPAN...
=:0)))))))))))))Ei liikaa yhdellä kertaa, tulee pian ylikuntoa:=))
Nyt "panen" mieleen,että olet hyvin tarkka, niin "valmentajan" pitääkin olla...
Mikä se onkaan "valmentajan" ja valmennettavan
suhde hyvän lopputuleksen kannalta?...DDDD perskuti kirjoitti:
Ei liikaa yhdellä kertaa, tulee pian ylikuntoa:=))
Nyt "panen" mieleen,että olet hyvin tarkka, niin "valmentajan" pitääkin olla...
Mikä se onkaan "valmentajan" ja valmennettavan
suhde hyvän lopputuleksen kannalta?...DDDDoonks mä se valmentaja....*viheltelee...*=;))
- kolmasnimetön
Heh...
Ei vaan, kollihan se täällä.ö
:--)))- kolmasnimetön
BBrunetti kirjoitti:
vai kolmasnimetön.....=;))))
Hurrrr!!!
Mulla ainakin hurisee ihan hyvin.
Kanaa tossa paistelin, peruna sipuli sekoitusta ja sekavihanneksia joukkoon ja sitten mikroon muhimaan.
Hillosipuleita kartano pikkelssiä päälle.
Nam... (?).
Hyvin pitkälti.
;--ö))) kolmasnimetön kirjoitti:
Hurrrr!!!
Mulla ainakin hurisee ihan hyvin.
Kanaa tossa paistelin, peruna sipuli sekoitusta ja sekavihanneksia joukkoon ja sitten mikroon muhimaan.
Hillosipuleita kartano pikkelssiä päälle.
Nam... (?).
Hyvin pitkälti.
;--ö)))sinne syömään...meinasin näet lähteä täst mäkkäriin....=:))))
- ykköskolli evp
BBrunetti kirjoitti:
sinne syömään...meinasin näet lähteä täst mäkkäriin....=:))))
Kyllä tuosta kana "mössöstä" riittää sinullekin, hyvin pitkälti.
;--))) ykköskolli evp kirjoitti:
Kyllä tuosta kana "mössöstä" riittää sinullekin, hyvin pitkälti.
;--)))nyh lähen sinne mäkkiin....
Muihhhhhhhhh....=:0)))))))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4761723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781497Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641338Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151299- 100905
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19856- 47804
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15701