Ensimmäistä kertaa hävettää olla suomalainen. Siis järkyttävää!!!
Nyt hävettää
17
1492
Vastaukset
- noooh
heikko itsetunto, kun kerran hävettää??? Oletko ihan tosissasi? Kerro miksi pitäisi hävetä??
- -.-
Kylläpäs sitä ollaan herkkiä. Hankimppas jostain näitä suomen vanhoja viisuehdokkaita ja kuuntele. Tulet huomaamaan, että meillä ei ole enää mitään hävettävää.
Kisoihin olisi ehdottomasti pitänyt lähettää maailmanluokan musiikkia, kuten Viki Klimenko ja Kärjen ja Helismaan aurinko laskee länteen
... jaa, on ollut jo ...
- Aaa
Kyllä nyt on todella nolo olo! Täydellinen kasvojen menetys! Kuinkas nyt sitten esittäydytään maailmalla kun ulkomaillekin pitäisi lähteä.. Häpäsy..
- hesa06
ei ikinä ennen oo hävettäny olla suomalainen..mut nyt kyll pitää oikee miettiä..aina oon ollu ylpee suomesta..mut ei juma..korkeammat tahot puutukaa!!!!
- Ahrimon
Minä häpesin silloin, kun se yksi Jasmine jollotti sitä omaa Niin kaunis-biisiään. Tukka sekaisin, laulu päin p:tä ja akustinenkaan kitara ei tainnut olla vireessä.
Tulos: Finland, no points.
Hävetti. - oivoi
Totta, nyt hävettää todenteolla. Eipä ole ihme että emme menesty.
- jeeeeeeeee
Lordi on ainakin sata kertaa parempi kuin aikaisemmat Suomen euroviisu-ehdokkaat...Omaperäisyyttä ja erottautumista muista tarvitaan..Olihan Kiss-bändin pojillakin maskit ja Marilyn Mansonkin on vähän erilainen ulkonäöltään, mutta se ei ole estänyt menestystä...
- olla suomalainen
Nyt on pitkästä aikaa hyvä fiilis euroviisujen suhteen. Eipä ole aikaisempien vuosien "humpat" kiinnostanu, mutta nyt on pakko katsoa viisut, on kunnon edustaja Suomella. Onneksi kansa älysi äänestää parasta eli Lordia.
- Hard_Rock_Hallelujah
Häpeä rauhassa, sillä minua ei ainakaan hävetä yhtään, vaan olen suorastaan ylpeä siitä että olen suomalainen! Kerrankin euroviisuihin muutakin, kuin jotain iskelmää! Hevillä emme häviä, niin se on!!
- miina-69
en ihan kaikesta hevistä pidä.. mutta lordi hyvä! tuli oikein hihkastua ku voitti! yes! kerranki todella erinlaista ja musa hyvä. kävi mite kävi jatkossa mutta varmaan huomataan..:)
- Typy_
Jos Tomi Metsäketo olisi voittanut ja mennyt edustamaan Suomea viisuihin olisin lähtenyt Mongolian aroille kymmeneksi vuodeksi vaeltelemaan tai hukuttautunut Suomenlahteen alta aikayksikön. Onneksi moinen kauhukuva ei käynyt toteen.
Itse olen helvetin ylpeä siitä että olen suomalainen juurikin tällähetkellä.Suomalaiset uskalsivat ensimmäistä kertaa laittaa maailmalle jotain missä olemme oikeasti hyviä...nimittäin hevi-musiikkia.Turkkilaiset tekevät iloista euroviisupoppia ja suomalaiset taas viisuista vitut välittävää agressiorockia \,,/.
Nyt voin oikeasti sanoa että "Hi!I'm Juha from cresdence and I come from f*cking FINLAND!
I rock like a moose!":P.
Tätä päivää mustelen vielä joskus nenä taivasta kohden totean että maailmassa on edes joskus ollut oikeutta...
HELL YEAH!!!- Terveempi
Olet ilmiselvästi pahasti sairas!
- Hard_Rock_Hallelujah
Se täällä on sairas, joka jaksaa vielä väittää että pitäisi vaihtaa Suomen edustajaa, valittu mikä valittu...Kun Lordi valittiin niin minä, hevarina menin pihalle karjumaan...voi naapuri-raukkoja! :D
Lordi on best!! - Tune
Hard_Rock_Hallelujah kirjoitti:
Se täällä on sairas, joka jaksaa vielä väittää että pitäisi vaihtaa Suomen edustajaa, valittu mikä valittu...Kun Lordi valittiin niin minä, hevarina menin pihalle karjumaan...voi naapuri-raukkoja! :D
Lordi on best!!Onpahan helvetin hauskaa lueskella näin jälkikäteen, mitä suomalaisen humppakansan edustajat ovat näihin foorumeihin kirjoitelleet silloin kun Lordista tuli Euroviisuedustaja.
"Nyt hävettää olla suomalainen!" jne...
Kyllä on uskomatonta porukkaa Suomessa!
Noh...onneksi Lordi näytti myös tälle meidän surullisen kuuluisalle humppaväestölle, miten Suomea tehdään kuuluisaksi maailmalla!!!
Hell Yeah! Amen! \,,/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843402- 252014
- 1941924
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3411316Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell841279Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137- 82923
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12915Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23845Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790