toisten kuolla", legendaarinen Bond leffa, mutta mikäs se olikaan lemppari leffa? Musiikithan me koluttiin jo läpi...
tässä näin muutama omalta TOP TENILTÄ:
- kellopeli appelsiini
- mies hevosena
- tanssii susien kanssa
- kourallinen dollareita
- likainen tusina
- ET
- Starwars II
- manaaja
- hän tietää että olet yksin!
- pelastakaa sotamies Ryan
- tuntematon sotilas
- ?
"Elä ja anna
16
1169
Vastaukset
- meriv
elokuva minkä olen katsonut sen tuhannen kerran..yksin ja lasteni kanssa on Labyrintti..vuodelta yksi ja kaksi.
Fantasia/satuelokuva, missä David Bowie on peikkokuningas Jared.
Mies hevosena ehdotonta kärkikastia..tulisipa vain telkkarista uudelleen.
Sitä odotellessa..haenpas lisää teetä.. - MysNa
suosikkiani ovat
Shawshank Redemption, Rita Hayworth - avain pakoon
ja A Beautiful Mind, John Forbes Nash Jr:sta kertova elokuva Kaunis mieli.
Komedioista tulee ekana mieleen Sekaisin Marista, se jaksaa naurattaa kerta toisensa jälkeen.aseet naurattaa aina sekä Hei me lennetään. The Commitments noista musiikkipitoisista.Shindlerin lista on minusta aika hyvä myös.
- Sydämenilo
Ensimmäisinä tulee mieleen kaikki Peter Greenawayn elokuvat, Jane Campionin Piano, Coen veljesten Fargo, Sormusten ritarit, Wallace & Gromit -elokuvat ja Ang Leen Jane Austen-filmi Järki ja tunteet. Hetken päästä muistan varmaan monta lisää :-))
- mirham
oli yllättävän hyvä ja upee musiikki..tietty hyvä vanha casablanca ..
- Sydämenilo
mirham kirjoitti:
oli yllättävän hyvä ja upee musiikki..tietty hyvä vanha casablanca ..
pääsi unohtumaan: hyvä itkuelokuva. En osaa päättää, onko loppuratkaisu oikea vai ei. Moulin Rougessa kieltämättä hyvä musiikki ja visuaalisesti upea toteutus. Ewan McGregor on hyvä nuoren kirjailijan roolissa, mutta minkäänlaista kipinää ei Nicole Kidmanin kanssa synny, joten itse tarina jää kovin vaisuksi.
Piano oli koskettava ja hyvin tehty.
Alaston ase sopii minun huumorintajulleni;)
ForrestGump ja muutkin Tom Hanksin elokuvat ovat katsottavia myös.
Viesti mereltä ja Papillon ovat kirjana parempia.
Elokuvassa täytyy olla tarina ja ehkä huumoriakin,pelkkä tappaminen ei kiinnosta.
Onhan niitä, kertokaa lisää;)juur tiennyt/perustanut Tom Hanksista, mutta
Forrest Gump, kyllä kolahti melkolailla.
Sademies jäi aikanaan mieleen.
Vain yksi yö, Demi Moore & Robert Redford siinä.
Julia Robertsin leffoista ainakin; Pretty Woman,
ja Vihollinen vuoteessani.
Kuinkahan pitkä litannia tulisi, paremmin jos muistaisi :))- buteo
Noh,ekana tulee mieleen Hyvät,Pahat ja Rumat.
Nuorena flikkana olin aivan pyörryksissä tähän elokuvaan ja Clint Eastwoodiin.
Vieläkin iskee.
Sitten on jäänyt mieleen Yksi lensi yli käenpesän,Paistetut vihreät tomaatit ja "vitsinä" Jurassic Park.
Kun siskon kanssa raavittiin käsiämme ja hoettiin että "tulis jo sieltä!" ootellessamme koska se Tyrannosaurus hyökkää pöpeliköstä.
Olen niin KRIITTINEN elokuvien suhteen että kymmentä elokuvaa ei kyllä löydy vaikka itkisin... - sen Aarne... ;o
Kaikki Niskavuoren leffat on top ten : )))
Loviisa upea nainen, Heta paha mutta nöyrtyi..
Aarne, ei sanotuksi saa.. ; )))- edelliseen
pelkästään ei Aarne, mutta Tauno Palo : )))
- Mysteriet
1. Mies vailla menneisyyttä
2. Aamiainen Tiffanylla
3. Piukat paikat
Tähän kolmikkoon on turha yrittää muiden leffojen - ei onnistu!!! ;D
Muutama Disneyn piirretty voi joskus olla ihan bueno... - Loistava.polku
Kellopeli appelsiini
Yksi lensi yli käenpesän
Leon
Hurja joukko
Kurosawan Ran
Vihreä maili
Gilbert Grape
Viimeinen mohikaani
Kauriinmetsästäjä
nämä tuli mieleen..... - jpntar
maku noudattelee tätä..Kaunis mieli, Pelastakaa stm Ryan, Tanssii susien kanssa..
- sounder*
eri genreistä mm.
Moulin Rouge
Forrest Gump
Hohto
Hiljaiset sillat - tuffe
Shrek ja Alien.
Trilogia Taru sormusten herrasta oli upea, varsinkin kun ajattelee kuinka paljon työtä sen edestä tehtiin. Kutkuttavaa nähdä jonkun muun tulkinta niinkin mielikuvituksellesta maailmasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2221510- 961306
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle191238Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61177Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9968Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86930Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66905- 32880
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43861Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii58822