Meitil on palajo poké pelei; Ruby, Sappahire, Emerald, Leaf Green, Pokémon Channel, Colosseum ja Xd. Ai nii ja Dash (ds) nii et miksi mä muutan Xd:n eeveeni?? En haluis espeonii tai umbreonii koska ne on jo colosseumis ja jolteon on tavallaa öklö nii jäljelle jäis vaporeon tai flareon. mä tykkään vedes ja vesi tyypeist mut flareon on söde et kumpi?? enemmän ääniä saanut vaihtoehto palkitaan muutoksella heti kun ehdin löytää sopivan kiven.. Vastailkaa nopsaa.. peleist puheen ollen aijon ostaa siskon fire redin ja sit ku ne ilmestyy: pokemon diamond&pearl ja pokemon link kaikki kolme ds. kuulin et d&p ois niinku seikkailu pelei. niinku sappahire emerald ruby ja nää kaikki muutki.. et sillee.. odotan ääniänne..
t.neko_mimi
Eeveestä seuraavaan
9
672
Vastaukset
- UusiNeo
Eeveen perheessä,mutta yleensä,kun joudun valitsemaan joko vesi- tai tulipokemonin,niin valitsen veden.Tästä syystä annan ääneni:
VAPOREONILLE- Jazne
Flareon mutta kyllä Espeon on silti paras.
- Dark Suicune
Jazne kirjoitti:
Flareon mutta kyllä Espeon on silti paras.
Vaporeon
Surf ja kaikkee...
(oikeesti se Dark-Suicune) - Dark-Salamence
Dark Suicune kirjoitti:
Vaporeon
Surf ja kaikkee...
(oikeesti se Dark-Suicune)Umbreon on paras sitten Espeon/Jolteon,..
Vaporeon ja Flareon on mun mielestä hunoimpia...
Jos niistä kummiskin pkakko valita niin Flareon. - Dark-Mew
Dark-Salamence kirjoitti:
Umbreon on paras sitten Espeon/Jolteon,..
Vaporeon ja Flareon on mun mielestä hunoimpia...
Jos niistä kummiskin pkakko valita niin Flareon....Mun mielestä Flareon on ihanin! Eli ääni menee Flareonille.
- wesliina
Dark-Mew kirjoitti:
...Mun mielestä Flareon on ihanin! Eli ääni menee Flareonille.
menee vaporeonille koska vaporeon saa yli 100 hp. jos eevee on 20 levellinen ja muutekin vaporeon parempi kuin tuli, ja vaporeonille voi opettaa kaikki vesihyökkäkset mm. hydro pumb, surf, water wall, ja kaikki mahdollinen vesihyökkäysket! joten vaporeon!
wesliina kirjoitti:
menee vaporeonille koska vaporeon saa yli 100 hp. jos eevee on 20 levellinen ja muutekin vaporeon parempi kuin tuli, ja vaporeonille voi opettaa kaikki vesihyökkäkset mm. hydro pumb, surf, water wall, ja kaikki mahdollinen vesihyökkäysket! joten vaporeon!
äänestän Vaporeonia. Minusta kaikki Eeveen muodot
ova sööttejä.- Pie
flareon85 kirjoitti:
äänestän Vaporeonia. Minusta kaikki Eeveen muodot
ova sööttejä.Ehdottomasti VAPOREON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Karuski-95
Sitä vaan että FLAREON!Flareonin hyökkäysvoima on mahtava!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683