Vaimo siivoaa, siirtelee huonekaluja, luutuaa lattioita, pyyhkii hikeä otsaltaa. Mies loikoilee sohvalla ja lukee lehteä naukkaillen välillä olutta.
Mitä mies sanoo vaimolleen: ?
Arvoitus
46
2119
Vastaukset
- muruseni,
tuu tänne kainaloon ja jätä rätit huomiseeen. Löytyyhän ne eikä meillä oo siivottavaakaan, vastahan sinä eilen kaiken teit. Voi elämän kevät mikä näky edessäni, itse huiteleisin korville sillä väännettävällä rätillä.
- mutta ei ollut
se jota hain
- luuttu
On se kumma, eikö mies enää saa edes lehteä lukea rauhassa. Kato nyt ittees minkä näköinen olet,milloin olet käynyt edes kampaajalla viimeksi.
- mutta ei ollut
se jota haen
- pulloaan
ja kehaisee "maistuis varmaan sullekin"
- mutta ei ollut
se jota haen
- animattiN
Kohtaan jäi vähän siivoomatta.
- mutta ei ollut
se jota haettiin
- animattiN
mutta ei ollut kirjoitti:
se jota haettiin
Vastaus on 5 jäätelötikkua mahtuu koirankoppiin. Samanlaisia vastauksia haetaan nähtävästi kuin se kellä on kala. :))
- on olemassa
animattiN kirjoitti:
Vastaus on 5 jäätelötikkua mahtuu koirankoppiin. Samanlaisia vastauksia haetaan nähtävästi kuin se kellä on kala. :))
"oikea" vastaus
- animattiN
on olemassa kirjoitti:
"oikea" vastaus
Sen muuten pitäis vaimolleen mitään sanoakkaan.
- voinut olla oikea vastaus, ...
animattiN kirjoitti:
Sen muuten pitäis vaimolleen mitään sanoakkaan.
ei ollut tässä tapauksessa
- ja tosi kans
Minkä h....n takia toikin täytyy tehdä?
- tosi, mutta
ei se jota haen
- olvi
Kyllä elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.
Mitä sinäkin kultaseni rehkit tässä valmiissa maailmassa? Ehtii sitä hautaan muutenkin.
Ota sinäkin iisisti.- Vähän sinne
suuntaan mutta ei ollut se jota haen
toisitko minulle uuden pullon jääkaapista?
Kun olet siivonnut, käynyt suihkussa ja laittanut itsesi kuntoon, voisit antaa sitten vähän muutakin.- sanoo noinkin, mutta
ei ollut se jota haen
- en vaihtaisi
se on siisti muija ja lapinkulta. sillä lappalaistahan se toki juo.
- hän juo lappalaista,
mutta ei ollut sitä mitä haen
- animattiN
hän juo lappalaista, kirjoitti:
mutta ei ollut sitä mitä haen
Oikeaa vastausta olekkaan, tämäkin aloitus on vaan vedätystä, eli sano mitä vain niin vastaus on, ei ole se mitä haen. Jokainen voi sanoa että tämä on se oikea vastaus ilman että sinä sanot että ei ole. :)))
- iso vaalee
animattiN kirjoitti:
Oikeaa vastausta olekkaan, tämäkin aloitus on vaan vedätystä, eli sano mitä vain niin vastaus on, ei ole se mitä haen. Jokainen voi sanoa että tämä on se oikea vastaus ilman että sinä sanot että ei ole. :)))
olla niin totinen torvensoittaja tämä on viihdettä, jos olet unohtanut.
- animattiN
iso vaalee kirjoitti:
olla niin totinen torvensoittaja tämä on viihdettä, jos olet unohtanut.
No. Olen vain niin kärsimätön kun koko ajan sanotaan että ei ja ei. Meen mököttää nurkkaan, ja ootan sieltä vastausta.
- animattiN
Miksi nimesi viittaa seksikammoon?
- hän sanoo
Kultaseni, jos hoitaisit yhtä tehokkaasti meidän
seksiasiat, etkä pakenisi luutujesi ääreen, meillä
olis kaikki Ok. Tekisimme nuo asiat yhdessä.- animattiN
On siis vastaus??
- vastasin
animattiN kirjoitti:
On siis vastaus??
onko oikea vai väärä, vastasin vain tuohon kysymykseen?
- Pirre*
lihonut, työkin sujuisi paremmin kun laihduttaisi.
- erotofobia
taas riitelyksi ja AnimattiN alkoi seurustella itsensä kanssa joten....
- katkaise
annetaan Hänen niuhottaa, mennään me ohi, joten hopi, hopi kulta kauan en jaksa katsella toimettomana sun sulomuotojasi, himottava naiseni.
- erotofobia
katkaise kirjoitti:
annetaan Hänen niuhottaa, mennään me ohi, joten hopi, hopi kulta kauan en jaksa katsella toimettomana sun sulomuotojasi, himottava naiseni.
kerkesin jo
- animattiN
Missäs minä nyt Itseni kanssa juttelen enkä edes riitele, minähän olen nurkassa mököttämässä.
- animattiN
erotofobia kirjoitti:
kerkesin jo
Siis minun syyksi. voi saakutti sentään.
- ollille
Muija viittiks käyä siwas, hakisit yhe mäyräkoiran peliki alkaa just;-)
- erotofobia
Vaimo rakas, minä en kertakaikkiaan kestä katselle sinun raatamistasi.Olisitko ystävällinen ja sulkisit sen olohuoneen oven.
Kiitos kaikille osallistuneille, oikeille ja myös sivupersoonille.- Pirre*
siitä soffalta.. :)
- omakohtaista?
Vaihtoehtoja voisi olla vaikka tuhat tuohon, tämä taisi olla kuitenkin sinun arjestasi, vai kuinka?
- kuokkija muualta
tuo yksi, ennenkuin se alkaa, no, vaimo tuo. Taas se sanoo, tuo yksi ennekuin se alkaa...ja niin edelleen. Viidennen jälkeen eukko sanoo: voisit tulla auttamaan siivouksessa, ja ukko sanoo: no, nyt se alkoi...
mies sanois ainakin että mee pois teeveen eestä...;)
- Pirre*
huomannu, niin muuten sanoiskin..:)
- sanoo...
Onko sinun pakko pitää tuollaista meteliä juuri nyt?
- ex-koltis
Kultaseni, olemme osoittaneet loistavaa arvostelukykyä aikoinaan toisemme valitessamme.
- toivontytär
ohimennessäs kaljan
- Kultaseni
tule tähän sohvalle loikoilemaan niin minä
siivoan tänään. Siihen hämmästynyt vaimo
herääkin unestaan ja menee keittämään
miehelleen aamukahvit, kunnollisen vaimon
vastuuntuntoinen hymy huulillaan:)- Pirre*
no tuo nyt on unenäkköö.:)
- Pirre*
Pirre* kirjoitti:
no tuo nyt on unenäkköö.:)
tekstin loppuun, niinhän se olikin..voi voi..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5291703Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101786- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2657- 63656
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65588- 65523