Riittääkö hyvä seksi ?

pitämään

Kuinka pitkäksi aikaa hyvä seksi riittää suhteen yllä pitämiseen, ellei ole muuta yhteistä?

Onko teillä kokemuksia puhtaasti seksiin perustuvasta suhteesta?
Kuinka kauan sitä kesti?
Onko jotain sellaista vinkkiä, mikä edesauttaisi jatkumista mahdollisimman pitkään?

En haluaisi menettää nuorta rakastajaani tai väsyä itse häneen.

26

1876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ansku

voin sanoa että pelkällä seksillä ja intohimolla alkanut suhde muuttuu ajan myötä rakkaus-suhteeksi.
      Yhteisiäkin asioita ilmaantuu, olen saanut elämääni paljon uutta, luulen että miesystävänikin minun suunnalta.
      Nyt on menossa kolmas vuosi ja seksi on muuttunut taivaita tavoittelevaksi.
      Ikäeroa meillä on 14 vuotta.

• Pirre*

ainakaan naiselle.

• Pirre*

varmasti riitä miehellekään.. *muistaakseni hekin olivat lihaa ja verta - siis tunteva kokonaisuus so. ihminen..:)*

• Pirre* kirjoitti:

varmasti riitä miehellekään.. *muistaakseni hekin olivat lihaa ja verta - siis tunteva kokonaisuus so. ihminen..:)*

ollaan niin perusteellisen hauskoja ja vitsikkäitä. Ihan vetää suuta vinoon täälläkin. ;))

Aurinkoista päivää. Muista varoa tippuvia räystäitä.

• Pirre*
        optimisti-orvokki kirjoitti:

ollaan niin perusteellisen hauskoja ja vitsikkäitä. Ihan vetää suuta vinoon täälläkin. ;))

Aurinkoista päivää. Muista varoa tippuvia räystäitä.

Kiitos samoin sinulle, aurinkoista päivää.:))

ps. pitäisi tässä nousta räystäälle tippumaan..

• Einott
        Pirre* kirjoitti:

Lihaa ja verta.
        Sanoi Pirre miehistä??
        Miksiköhän??
        Vaivaako häntä dementia,
        vai elääkö hän nunnana luostarissa.
        Käsittääkseni ei kumpaakaan,mene ja tiedä ymmällä olen.

• Pirre*
        Einott kirjoitti:

Lihaa ja verta.
        Sanoi Pirre miehistä??
        Miksiköhän??
        Vaivaako häntä dementia,
        vai elääkö hän nunnana luostarissa.
        Käsittääkseni ei kumpaakaan,mene ja tiedä ymmällä olen.

heitettyä asiattomuus - taas..anteeksi vain miespuoliset, ei ollut tarkoitus loukata.

*ässhh...repii hiuksiaan, ja sirottelee tuhkaa päälleen*

Hän ei elä ole nunna, eikä luostarissa - olisiko hmmm. se sittenkin *miettii ankarasti* sitä alkavaa emmentaalia..:)

• Einott
        Pirre* kirjoitti:

heitettyä asiattomuus - taas..anteeksi vain miespuoliset, ei ollut tarkoitus loukata.

*ässhh...repii hiuksiaan, ja sirottelee tuhkaa päälleen*

Hän ei elä ole nunna, eikä luostarissa - olisiko hmmm. se sittenkin *miettii ankarasti* sitä alkavaa emmentaalia..:)

Hiuksia saa repiä päästä,nekun naisilla on niin kauniisti päässä.
        Kaljua olisi kauhia katsella:-))
        Tuhkan sirottelu päälle,saitkos sinä puhdistettua ne entiset joita sirottelit jokin aika sitten:-)

Emmentaalia on valikoidusti liikkeellä ainaskin näin keeväällä:-)(kuulemma)

• Pirre*
        Einott kirjoitti:

Hiuksia saa repiä päästä,nekun naisilla on niin kauniisti päässä.
        Kaljua olisi kauhia katsella:-))
        Tuhkan sirottelu päälle,saitkos sinä puhdistettua ne entiset joita sirottelit jokin aika sitten:-)

Emmentaalia on valikoidusti liikkeellä ainaskin näin keeväällä:-)(kuulemma)

meikäläinen hölosuu..riman alituksia tulee ihan vahingossa.:/..tuhka/n pesuja riittää :)

Mites se kevät ja emmentaali, onkohan se uusi, oma lajinsa..?

• Tuttava

Tuttavapiirissäni olen nähnyt, että silmitön rakastuminen muuttuu vuoden, kahden sisällä arkipäiväiseksi ja jos riittävästi muuta yhteistä ole niin seurauksena on mattojen halkileikkaus.

37 avioliittovuoden jälkeen, edelleenkin vireää seksielämää viettävänä voin todeta että meillä tasapainoisen ja kestävän suhteen edellytyksiä olivat ja ovat:

-Yhteiset periaatteet rahan käytössä.
      -Täydellinen luottamus kumppanin arkisiin
      ratkaisuihin.
      -Yhteiset periaatteet lasten kasvatuksessa.

Kovin ovat arkisia.
      Toki muitakin asioita on mutta nuo ovat listani kärjessä.

• Hyvä suhde

Jatkuakseen kaipaa paljon muutakin kuin pelkkää sexiä.
      Olee sitä mieltä 58v mies vekkula.

• että kovin pitkään riittäisi, ellei mitään muuta yhteistä löytyisi.

On hyvä kysymys, voiko oman elämänsä paloitella pieniin osiin ja yrittää poimia "onnen pipanoita" aina sieltä, missä niitä on tarjolla.

• kovin kauan

Ei kukaan jaksa joka päivä käydä syömässä samassa ravintolassa samaa pihviä. Kyllä siihen tarvitaan erilaisia lisukkeita.

• huonokin seksi

tuntuu monille riittävän..

• naiselle ylensä

pidemmän päälle ei...

• ex-koltis

Tasan niin kauan kun haluatte. Minulle pelkkä "duunaaminen" ei riitä. Eihän karkkia jaksa koko ajan, kaurapuurokin maistuu välillä hyvältä. Eli keitä sille nuorelle rakastajalle kunnon puurot ja katso kuinka suhtautuu, sitten tiedät.

• pelkästään

kumpikaan.
      Täytyy sekä seksi että henkinen puoli olla tasapainossa.
      Kumpaakin lajia on tullut tielleni.
      Tosin pisin suhteeni perustui juuri tuohon sielujen
      symphoniaan, josta puuttui seksi.
      Sitten tuli hyvä seksisuhde mutta kaatui henkisen
      puolen köyhyyteen.
      Ottakaa siitä selvää nyt, pitäsi vissiin saada
      tilaustyönä se oikeanlainen suhde.

• toinen'

kotiorjaksi ja toinen rakastajattareksi. Sillähän siitäkin ongelmasta selviät.

• rakastajatarta
        toinen' kirjoitti:

kotiorjaksi ja toinen rakastajattareksi. Sillähän siitäkin ongelmasta selviät.

halua, koska olen nainen.
        Orja kyllä kelpaisi viikolla tuomaan tilin ja toinen
        viikonloppuna kukkineen ja viineineen.

• ja yhteen käydään

Niin, jos asiat olisi toisinpäin eli että suhteessanne ei olisi toimivaa seksiä vaan muuta yhteistä niin olisit täällä kitisemässä että.....*toimiiko sellainen suhde pitkän päälle jossa ei ole seksiä*.... ;))))

...ettei vaan olisi niin että olet fakkiutunut omaan pieneen elämääsi ja omiin piintyneisiin tapoihisi niin että et loppujen lopuksi kuitenkaan halua muutosta elämääsi vaan etsit tälläisiä verukkeita pakotietä varten.....

....oletko antanut itsellesi ja hänelle mahdollisuutta muuhun ?

...aika näyttää...

• huveja

vaihda ukkopaha se nuoren seksin himoitseminen ajoissa pois ,ettet munaa itteäs ja siirry hyvään ruokaan ja viiniin.
        Omakohtaisesta kokemuksesta puhun.

• pitämään

hänet mukana kaikissa elämäni kuvioissa, mutta arvaa haluaako pari kymmentä vuotta nuorempi mies äitinsä ikäisen naisen mukaan kaikkiin omiin kuvioihinsa. Ulkoisesti emme herätä paheksuvaa huomiota yhdessä liikkuessamme, mutta arvaan mitä rakastajani kaverit sanoisivat meidät yhdessä nähdessään puhumattakaan hänen vanhemmistaan. Minä en ole Aira samulin eikä hän ole Ekku Peltomäki. Minua ei hävettäisi ottaa häntä vaikka miehekseni ihan virallisesti, mutta toisinpäin on toinen juttu. Olen valmis tyytymään unelmaseksiin unelmarakastajan kanssa, vaikka pelkäänkin ettei se jaksa loputtomiin pitää meitä yhdessä. Osaltani mietin, miten voisin saada tämän ajan jatkumaan mahdollisimman pitkään. Sopimukseemme sisältyy että voimme jatkaa matkaamme heti jos toinen löytää elämänkumppaninsa. Sitä ennen en tahtoisi väsyä itse tilanteeseen enkä haluaisi hänenkään lopettavan.

• Tarja S
        pitämään kirjoitti:

hänet mukana kaikissa elämäni kuvioissa, mutta arvaa haluaako pari kymmentä vuotta nuorempi mies äitinsä ikäisen naisen mukaan kaikkiin omiin kuvioihinsa. Ulkoisesti emme herätä paheksuvaa huomiota yhdessä liikkuessamme, mutta arvaan mitä rakastajani kaverit sanoisivat meidät yhdessä nähdessään puhumattakaan hänen vanhemmistaan. Minä en ole Aira samulin eikä hän ole Ekku Peltomäki. Minua ei hävettäisi ottaa häntä vaikka miehekseni ihan virallisesti, mutta toisinpäin on toinen juttu. Olen valmis tyytymään unelmaseksiin unelmarakastajan kanssa, vaikka pelkäänkin ettei se jaksa loputtomiin pitää meitä yhdessä. Osaltani mietin, miten voisin saada tämän ajan jatkumaan mahdollisimman pitkään. Sopimukseemme sisältyy että voimme jatkaa matkaamme heti jos toinen löytää elämänkumppaninsa. Sitä ennen en tahtoisi väsyä itse tilanteeseen enkä haluaisi hänenkään lopettavan.

ai että ihmisten puheet merkkaa sulle enemmän kuin oma onnesi.....oletpa ulkokultainen ihminen ja siten myös ansainnut oman vankilasi

käteni ja jalkani voivat muut sitoa,
        mutta mieleni minä sidon itse
        ...minä, ihmiseläin häkissä,
        avaimet taskussa.....

• pitämään
        Tarja S kirjoitti:

ai että ihmisten puheet merkkaa sulle enemmän kuin oma onnesi.....oletpa ulkokultainen ihminen ja siten myös ansainnut oman vankilasi

käteni ja jalkani voivat muut sitoa,
        mutta mieleni minä sidon itse
        ...minä, ihmiseläin häkissä,
        avaimet taskussa.....

Jos olisit lukenut tekstini, olisit nähnyt etten itse välittäisi ihmisten puheista. Olen aikoinani luvannut olla rakastumatta tai oikeastaan lupasin itselleni ainoastaan olla näyttämättä sitä jos rakastun. En voi yrittää sitoa ihmistä kun tiedän ettei hän sitä tahtoisi. Molemmat olemme vapaita ja nautimme kahdenkeskeisestä seksistä, kunnes hän löytää sen oikean naisensa jonka kanssa ehkä onnistuu perustamaan perheenkin vielä. minä veisaan viis naapureitten tai muiden puheista ja olen ylpeä kulkiessani kauniin nuoren miehen kanssa ulkoillessa. arvostamme toisiamme ystävinä ja emme halua kieltää itseltä ja toiselta tätä hyvää. emme kuitenkaan voi jakaa kaikkia unelmia yhdessä joten joskus tämä loppuu vaikka toivon ettei vielä pitkään aikaan.

• mitään
        pitämään kirjoitti:

Jos olisit lukenut tekstini, olisit nähnyt etten itse välittäisi ihmisten puheista. Olen aikoinani luvannut olla rakastumatta tai oikeastaan lupasin itselleni ainoastaan olla näyttämättä sitä jos rakastun. En voi yrittää sitoa ihmistä kun tiedän ettei hän sitä tahtoisi. Molemmat olemme vapaita ja nautimme kahdenkeskeisestä seksistä, kunnes hän löytää sen oikean naisensa jonka kanssa ehkä onnistuu perustamaan perheenkin vielä. minä veisaan viis naapureitten tai muiden puheista ja olen ylpeä kulkiessani kauniin nuoren miehen kanssa ulkoillessa. arvostamme toisiamme ystävinä ja emme halua kieltää itseltä ja toiselta tätä hyvää. emme kuitenkaan voi jakaa kaikkia unelmia yhdessä joten joskus tämä loppuu vaikka toivon ettei vielä pitkään aikaan.

järkeä? Odotat kuuliaisena että nuori rakastajasi löytää itselleen elämänkumppanin jonka kanssa perustaa perheen. Sinä senkun vain vanhenet nuoren rakastajasi kelkassa ja jos ja kun suhde loppuu, olet vanha huuhkaja joka ei välttämättä enää löydäkään ketään. Eikö nyt kannataisi etsiä ikäisensä kumppani kun vielä on vientiä, eikä odottaa että nuori rakastaja ajaa sinut loppuun. Ei vanhempi nainen kestä sitä juhlimista ym. samassa määrin kuin nuori mies. Kyllä yliyrittäminen kuluttaa äkkiä loppuun.
        Ja loppujenlopuksi en usko että tuo sun juttus on edes totta mutta vastasinpahan kuitenkin.

• Ihmeessä

Mikä on hyvä seksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      521
      1640
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1186
    3. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      62
      881
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      62
      874
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      857
    6. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      79
      785
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      776
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      707
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      701
    Aihe