että haittaako miehiä jos naisella on lyhyet hiukset jotka sopii tälle myös ja nainen on muutenkin kaunis/söpö/nätti.
tämmöstä vielä
38
3736
Vastaukset
- mmies
3 syytä, miksi naisella on lyhyet hiukset:
1. Nainen on laiska, eikä jaksa huolehtia omasta ulkonäöstä
2. Nainen on kaljuuntumassa
3. Nainen on lesbo tai feministisika- -neitonen-
tuota en ole mitään kolmea nuista.minulla on lyhyet hiukset.huolehdin ulkonäöstäni kyllä.tiesitkö että lyhyet hiuksetkin voi laittaa kauniisti.en ole kaljuuntumassa enkä ole lesbo.sulla on pikkusen väärä kuva lyhythiuksisesta naisesta.olet lisäksi epäluuloinen.
- mmies
-neitonen- kirjoitti:
tuota en ole mitään kolmea nuista.minulla on lyhyet hiukset.huolehdin ulkonäöstäni kyllä.tiesitkö että lyhyet hiuksetkin voi laittaa kauniisti.en ole kaljuuntumassa enkä ole lesbo.sulla on pikkusen väärä kuva lyhythiuksisesta naisesta.olet lisäksi epäluuloinen.
Kyllä lyhyetkin hiukset voi laittaa nätiksi, mutta pitkät näyttäisivät kuitenkin kauniimmilta. Joten miksi itsestään huolehtiva nainen tahallaan rumentaisi itseään, kun voisi olla vielä kauniimpi?
Joten soryy vaan, olet yksi näistä kolmesta vaihtoehdosta, et vain halua tunnusta sitä. - Laetitia*
Tämä lähtee hiukan ot:ksi mutta kuitenkin...
On se hyvä että meillä on täällä joku joka tietää...! XD
Jos nyt joku ei ole huomannut, lyhyitä hiuksia on eri pituisia. On niitä ihan lyhyitä sekä ns. puolipitkiä, jotka ovat juuri niitä pesejapidä-malleja (ainakin minun kokemuksellani).
Sitten! On taas niitäkin hiusten pituuksia joita ei todellakaan saa kuosiin sillä että antaa suihkun jälkeen kuivua ja sitten vain harjataan. Minä en ainakaan selviä sillä. Saan todella nähdä vaivaa hiuksieni laittamiseen, mutta eipä se minua haittaa sillä pidän lyhyistä hiuksistani ja niiden laittamisesta ;)
Minullakin on ollut todella pitkät hiukset. Helpommat ne olivat kuin nämä nykyiset lyhyet hiukseni!
Sitten osa 2. Miten niin se, että naisella on lyhyet hiukset, kertoo, ettei hän jaksa huolehtia ulkonäöstään? Hohhoh. :D Naisen ulkonäöstä huolehtimiseen liittyy kynsien lakkausta, karvojen ajelua, ihon kuorintaa, naamioita, meikkaamista pohjustuksineen, kulmakarvojen nypintää... Siis kymmenittäin asioita joilla ei ole mitään tekemistä hiuksien tai niiden pituuden kanssa :D - Ei kaljuuntumassa, eikä lesbo
Minulla oli vielä viime viikolla pitkälti alle hartioiden ulottuvat runsaat ja paksut hiukset. Perjantaina päätin tehdä muutoksen ja kävin kampaajalla, nyt hiukset on "enää" tuohon hartioille saakka ja 98 %:sti miehet (kuin myös naiset) ovat olleet sitä mieltä, että tämä hiustyyli sopii minulle huomattavasti paremmin kuin nuo pitkät - ikää kuulemma lähti n. 10 vuotta hiusten myötä.
Mikä sopii siis kenellekin! Kaikille kun ei käy pitkät hiukset. - höpö
mmies kirjoitti:
Kyllä lyhyetkin hiukset voi laittaa nätiksi, mutta pitkät näyttäisivät kuitenkin kauniimmilta. Joten miksi itsestään huolehtiva nainen tahallaan rumentaisi itseään, kun voisi olla vielä kauniimpi?
Joten soryy vaan, olet yksi näistä kolmesta vaihtoehdosta, et vain halua tunnusta sitä.Miten niin rumentaa??? Ei kaikille ihmisille sovi samaan malliin leikatut hiukset. Ja miksi pitäisi aina näyttää mahdollisimman kauniilta muiden (lue:miesten) silmissä, eikös kyse ole omasta viihtymisestäkin ja siitä mistä ITSE pitää. Monetkaan äijät en edes vaivaudu hiuksiaan kampaamaan...
- -neitonen-
mmies kirjoitti:
Joten soryy vaan, olet yksi näistä kolmesta vaihtoehdosta, et vain halua tunnusta sitä.sinä olet aika pinnallinen varmaan.minä en ole mitään nuista kolmesta.ja lyhyet sopii minulle paremmin kuin pitkät että anteeksi vain herra omituinen.
- mmies
Ei kaljuuntumassa, eikä lesbo kirjoitti:
Minulla oli vielä viime viikolla pitkälti alle hartioiden ulottuvat runsaat ja paksut hiukset. Perjantaina päätin tehdä muutoksen ja kävin kampaajalla, nyt hiukset on "enää" tuohon hartioille saakka ja 98 %:sti miehet (kuin myös naiset) ovat olleet sitä mieltä, että tämä hiustyyli sopii minulle huomattavasti paremmin kuin nuo pitkät - ikää kuulemma lähti n. 10 vuotta hiusten myötä.
Mikä sopii siis kenellekin! Kaikille kun ei käy pitkät hiukset.>Ei kaljuuntumassa, eikä lesbo
Sitten olet se vaihtoehto 1, yksinkertaista eikö?
Ja kuka mies tai nainen sanoo suoran päin naama, että vittu näytät rumalta? - mmies
-neitonen- kirjoitti:
sinä olet aika pinnallinen varmaan.minä en ole mitään nuista kolmesta.ja lyhyet sopii minulle paremmin kuin pitkät että anteeksi vain herra omituinen.
Yhtään naista, jolle lyhyet hiukset sopisivat paremmin kuin pitkät. Joka ikinen nainen näyttäisi paremmalta pidemmällä tukalla, hyvä esimerkki on vaikka Siskoni on noita sarjasta tuttu Alyssa milano:
Tässä pitkällä tukalla:
http://magic-sun.mabulle.com/images/magic-sun.mabulle.com/Alyssa milano 1.jpg
Ja "lesbo" leikkauksen jälkeen:
http://utdallas.edu/~jbs024000/images/wallpapers/alyssa_milano.jpg
Vieläkö sanon että lyhyt tukka on kauniimpi kuin pitkä?
Taidat sittenkin olla kaappilesbo. - mies vaan
höpö kirjoitti:
Miten niin rumentaa??? Ei kaikille ihmisille sovi samaan malliin leikatut hiukset. Ja miksi pitäisi aina näyttää mahdollisimman kauniilta muiden (lue:miesten) silmissä, eikös kyse ole omasta viihtymisestäkin ja siitä mistä ITSE pitää. Monetkaan äijät en edes vaivaudu hiuksiaan kampaamaan...
Jos miesten mielipide ei kiinnosta, vaan haluat olla kuin ITSE haluat, niin miksi vitussa kysellä täällä miesten mielipiteitä, tai ylipäätänsä kirjoitta: "Miten mies isketään?" palstalle?
- -neitonen-
mmies kirjoitti:
Yhtään naista, jolle lyhyet hiukset sopisivat paremmin kuin pitkät. Joka ikinen nainen näyttäisi paremmalta pidemmällä tukalla, hyvä esimerkki on vaikka Siskoni on noita sarjasta tuttu Alyssa milano:
Tässä pitkällä tukalla:
http://magic-sun.mabulle.com/images/magic-sun.mabulle.com/Alyssa milano 1.jpg
Ja "lesbo" leikkauksen jälkeen:
http://utdallas.edu/~jbs024000/images/wallpapers/alyssa_milano.jpg
Vieläkö sanon että lyhyt tukka on kauniimpi kuin pitkä?
Taidat sittenkin olla kaappilesbo.en varmaan ole.minua suorastaan ällöttää kattella ku naiset suutelee.enkä todellakaan halua panna naisia.
ihan hetero olen ja miestä minä haluan.
jos et muuten usko niin perkele kattomaan poikakaveriani. - tyttö18--
mies vaan kirjoitti:
Jos miesten mielipide ei kiinnosta, vaan haluat olla kuin ITSE haluat, niin miksi vitussa kysellä täällä miesten mielipiteitä, tai ylipäätänsä kirjoitta: "Miten mies isketään?" palstalle?
kuka on sanonu ettei kiinnosta. ottaa se varmaan pattiin jos pinnallinen mies kirjottaa jotaki omia luulojaan tänne "lyhythiuksinen on lesbo"
- valitettavasti
tyttö18-- kirjoitti:
kuka on sanonu ettei kiinnosta. ottaa se varmaan pattiin jos pinnallinen mies kirjottaa jotaki omia luulojaan tänne "lyhythiuksinen on lesbo"
95% miehistä pitää pitkähiuksisista naisista. Eikä tässä ole kysymys mistään pinnallisuudesta, asia on vain niin.
- Nimimerkki
-neitonen- kirjoitti:
en varmaan ole.minua suorastaan ällöttää kattella ku naiset suutelee.enkä todellakaan halua panna naisia.
ihan hetero olen ja miestä minä haluan.
jos et muuten usko niin perkele kattomaan poikakaveriani.>jos et muuten usko niin perkele kattomaan poikakaveriani
tv-ohjelmaa "puolisoni on homo", joka kertoo kaappihomosta, jotka menemällä naimisiin yrittävät peittää homoutensa?
Ja ainoastaan se, että jo sanot "katso mulla on poikakaveri, en ole lesbo" kertoo että pelkäät, kun taas heterolla ei ole mitään pälättävä, hän tietä kuka on, eikä hänelle tarvitse todistaa kenellekään mitään. Ja tuollainen homofobia ainoastaan todistaa ettet ole vielä päässyt kaapista ulos. - -neitonen-
Nimimerkki kirjoitti:
>jos et muuten usko niin perkele kattomaan poikakaveriani
tv-ohjelmaa "puolisoni on homo", joka kertoo kaappihomosta, jotka menemällä naimisiin yrittävät peittää homoutensa?
Ja ainoastaan se, että jo sanot "katso mulla on poikakaveri, en ole lesbo" kertoo että pelkäät, kun taas heterolla ei ole mitään pälättävä, hän tietä kuka on, eikä hänelle tarvitse todistaa kenellekään mitään. Ja tuollainen homofobia ainoastaan todistaa ettet ole vielä päässyt kaapista ulos.MINÄ EN OLE LESBO!!!!
MIKÄ HELVETTI TEILLÄ ON KUN ETTE VOI USKOA.
INHOAN LESBOJA JA HOMOJA.SUORASTAAN OKSETTAA.EN IKINÄ ITSE VOISI OLLA LESBO.HYI HELVETTI. - -neitonen-
Nimimerkki kirjoitti:
>jos et muuten usko niin perkele kattomaan poikakaveriani
Ja ainoastaan se, että jo sanot "katso mulla on poikakaveri, en ole lesbo" kertoo että pelkäät, kun taas heterolla ei ole mitään pälättävä, hän tietä kuka on, eikä hänelle tarvitse todistaa kenellekään mitään. Ja tuollainen homofobia ainoastaan todistaa ettet ole vielä päässyt kaapista ulos.minua uskota :( taas nähtiin kuinka paskoja toiset voi olla muita ihmisiä.tykkäävät nöyryyttää ja haukkua.
minä en ole lesbo.en ole koskaan ollutkaan.aina olen hetero ollut ja kiinnostunut vain pojista.tytöt ei ole koskaan kiinnostanut.mutta ettehän te minua tunne.teette pelkkiä olettamuksia vain.jos tuntisitte minut ette puhuisi paskaa.onneksi en tunne teitä - Laetitia*
valitettavasti kirjoitti:
95% miehistä pitää pitkähiuksisista naisista. Eikä tässä ole kysymys mistään pinnallisuudesta, asia on vain niin.
Vielä tuohon 95%:iin mahtuu niitä, jotka pitävät yhtä paljon lyhyistäkin hiuksista...
mitäs sillä on väliä? pääasiahan on että se nainen miellyttää omaa silmää, ja lyhyet hiukset voivat olla yhtä hyvät kuin pitkätkin.
- mieshpoika
Ainoastaa nöyristelevät tohvelisankarit nyökyttelevät että kaikki sopii mutta tosiasiassa naisella ovat naiselliset pitkät hiukset.Katsokaa ulkomaalaisia.
Sitten kun suomitantta vielä vetää itsensä farkuilla berliininmakkaran näköiseksi ja pukeutuu miehen lailla muutenkin....- tyttö87
niitä vaativia ja pinnallisia jätkiä.
kuule eks tienny että suomalainen nainenkin voi pukeutua hyvin.ei ole tullu sulle vaan vastaan sellasta. ja lisäksi kyllä lyhythiuksisetkin voi olla naisellisia.ja kolmanneksi tiesitkö taliaivo että hiuspituuksia voi olla erilaisia.
- mies...
Yhesti vaikutti että yks tyttö olis ehkä ollut kiinnostunut musta, mutta yksinkertaisesti hän näytti välillä jätkältä, varsinkin sivusilmällä katsottuna. Hoikka tyttö, jolla lyhyet hiukset ja joskus jopa lippalakki päässä, No way!
- eevuli18*
entäs jos tyttö ei mitään lippistä käytä.pukeutuu naisellisesti.eikö silloinkaan kelpaa.ja on muutenkin nätti tai kaunis.kylläpä te miehet oletta vaativia.kaikkien unelma on melkein aina pitkä hiuksinen isorintanen blondi.tai brunetti.
mistä hitosta on iskostunut tuo että lyhythiuksiset on lesboja? ja on niin vaikeaa uskoa sitten että jos lyhythiuksinen sanoo olevansa hetero niin ei voi uskoa.olettako te miehet vaan tyhmiä vai mikä teitä riivaa.
- seurustella
lyhyttukkaisen naisen kansa, tuntuisi kuin suutelisi toista miestä.
- kommentti !
Nainen, jos leikkaat hiuksesi, muutut pojaksi. Heh, mitä ihmeen puupäitä tänne oikeen kirjoittaa, ei tauti.
Muistan jonkun TV-ohjelman, jossa n. 6 v pikkupoika luuli muuttuvansa tytöksi, jos hän pukeutuu hameeseen. En vaan käsittänyt, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät ole 6-vuotiaasta kehittyneet pätkääkään vaikka kirjoittamaan ovatkin oppineet. - mies vaan
kommentti ! kirjoitti:
Nainen, jos leikkaat hiuksesi, muutut pojaksi. Heh, mitä ihmeen puupäitä tänne oikeen kirjoittaa, ei tauti.
Muistan jonkun TV-ohjelman, jossa n. 6 v pikkupoika luuli muuttuvansa tytöksi, jos hän pukeutuu hameeseen. En vaan käsittänyt, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät ole 6-vuotiaasta kehittyneet pätkääkään vaikka kirjoittamaan ovatkin oppineet.Se että joku näyttää jätkältä ei tarkoita, että hän muuttuisi jätkäksi.
Itse en halua/pysty seurustelemaan naisen kanssa joka näyttää mieheltä, kuten sanottiin se tuntuisi kuin suutelisi toista miestä.
Tuskin sinäkin haluaisit seurustella miehen kanssa joka pukeutuisi verkkosukkahousuihin, minihameeseen ja korkokenkiin, ja näyttäisi naiselta. Vai mitä?
Pitäisikö siis laittaa naiselle päähän paperi pussi tai naida pimeässä, että pääsisi siitä tunteesta eroon? Jos lyhythiuksinen ei iske niin iske, sille ei voi mitään, miehet vain pitävät enemmän pitkähiuksista ja "lesbomainen" sillitukka näyttää vain naisista seksikkäältä. - -neitonen-
mies vaan kirjoitti:
Se että joku näyttää jätkältä ei tarkoita, että hän muuttuisi jätkäksi.
Itse en halua/pysty seurustelemaan naisen kanssa joka näyttää mieheltä, kuten sanottiin se tuntuisi kuin suutelisi toista miestä.
Tuskin sinäkin haluaisit seurustella miehen kanssa joka pukeutuisi verkkosukkahousuihin, minihameeseen ja korkokenkiin, ja näyttäisi naiselta. Vai mitä?
Pitäisikö siis laittaa naiselle päähän paperi pussi tai naida pimeässä, että pääsisi siitä tunteesta eroon? Jos lyhythiuksinen ei iske niin iske, sille ei voi mitään, miehet vain pitävät enemmän pitkähiuksista ja "lesbomainen" sillitukka näyttää vain naisista seksikkäältä.mikä on sillitukka? osaatpa hyvin kirjottaa.tainnu jäädä koulu kesken ja sivistys kanssa.
sori harvalla naisella on SIILITUKKA.
ja tiedoksi mulla ei ole siilitukka vaan on sen verran pituutta että ne voi laittaa.hai haluatko ihan kuvan nähdä minkä pituset hiukset mulla on.
- kun..
nykyään täytyy olla lyhyt siilitukka, kaljamaha, rööki huulessa, meikitön, pukeutua vain farkkuihin ja slipoveriin ja rutistella ukkoja munista. Sitä noi miehet nykyään vaatii, tasa-arvoa nääs.
- Soturi22
täälä saakeli löytyy kaiken maailman idiootteja.minusta jos naisella on lyhyet hiukset.ei sellasta siilitukkaa vaan sellaset että ne saa sillee siististi pystyyn takaa ja etuhiukset korvan taa niin se on just hyvä.on pitkä hiuksisetki hyviä mutta niin on lyhythiuksiset.
onhan sitä niitä jätkiä jotka luulee omiaan.
- .....
Naisella tulee olla pidemmät hiukset kuin minulla. Minulla on tällä hetkellä pisimmät ehkä noin 5-7 cm.
Hiukset voivat olla kauniit lyhyinäkin, mutta mikään siilitukka ei kyllä sytytä. Pitäisi olla sillä lailla naisellisella tavalla leikatut. - nainen.
Miksi pitää lyhyttä tukkaa? En ymmärrä. Huippumalleilla ei ole lyhyttä tukkaa. Klassisen kauniilla naisilla ei ole lyhyttä tukkaa.
Polkkatukkakin on parempi, sellainen olkapäitä hipova, sellainen jonka suortuva on helppo kietoa sormen ympärille.
Monet naiset leikkaavat vanhetessaan hiuksensa tyypilliseksi lyhyeks tukaksi niin kuin omalla ukolla. Vielä samanlaiset tuulipuvut niin se on siinä.- susanna-
no kukapa tahtoo huippumalli.en minä ainakaan.haluanko olla klassinen,en ehkä.
oletko huomannut että hei,kaikille ei sovi pitkät hiukset.kaikilla on kovin erilaiset kasvot ja kaikkiin ei käy pitkä malli. joskus sitä haluaa tehdä muutoksen ja leikata eri malli.minulla oli pitkät hiukset mutta kun ne ei vaan sopinut minulle.
se on aina ollut kivaa kun muut repii hiuksista.
voi näitä kyllä nytkin repiä kun pituutta on sen verran mutta eipä kukaan uskalla.
- eevuli18*
kuva..ei mulla nuin lyhyitä hiuksia ole enkä leikkais nuin lyhyitä.on sentään pitemmät
- ikääntynyt äijäpahanen
Lyhyt tukka on suhteellinen käsite. Se voi tarkoittaa lähes mitä tahansa poikatukasta sellaiseen joka hyvin peittää korvat eli sellainen joita näkee kaikenmaailman shampoomainoksissa.
Itse en kyllä tykkäis että jos mun naisella olis poikatukka, tai vielä enemmän Suvi-Anne Siimeksen tyylinen vielä lyhyempi tai peräti siili. Sellaiset kyl antaa naisesta jotenkin feministin tai siilitukka jopa lesbon kuvan. Ei kiitos.
Kuten muutkin sanoneet, pitkä tukka on kaunein mutta lyhytkin tukka voi olla kaunis jos..siis jos se ei ole tuollainen edelläkuvaamieni tyylinen, eli poikatukka, Suvi-Anne Siimes-tyyli tai siili.
Jos nyt välttämättä lyhkäseks vetäset, niin ota NAISELLINEN lyhyt tukka.
Offtopicia. Se että oksettaa kun kaks samaa sukupuolta olevaa suutelee, ei todellakaan merkitse että olis kaapissa. Se on just heterouden merkki että oksettaa. Ne voi toki sivuuttaa ja ok, niitä on olemassa eikä me muut voida asialle mitään mutta ei silti tarvitse voida katella kun ne suutelee. Eli toi fobiateoria tuntuu olevan teillä vähän hakusessa.
Mutta sitä ei tarvii kuin kerran tai kaks kertaa sanoo että itse on hetero, jos joku provopässi ei kahdella kerralla usko niin silloin vika on sen provointtäjän omassa päässä. Ei toitottaminen siihen auta, silloin ne vaan innostuu enemmän.- -neitonen-
melkein ainoa fiksu vastaus täällä.
minulla ei ole niinkään lyhyttä kuin suvi-anne siimeksellä.reippaasti pidemmät. - Hoomer
-neitonen- kirjoitti:
melkein ainoa fiksu vastaus täällä.
minulla ei ole niinkään lyhyttä kuin suvi-anne siimeksellä.reippaasti pidemmät.kun kattoo huviks esim.s24 treffien lesboprofiileja, niin suurin osa niistä naisista on lyhyttukkaisia, ei tippaakaan naisellisuutta...yöööks :P
- Mitä..
Hoomer kirjoitti:
kun kattoo huviks esim.s24 treffien lesboprofiileja, niin suurin osa niistä naisista on lyhyttukkaisia, ei tippaakaan naisellisuutta...yöööks :P
ihmettä sinä siellä lesbojen sivuilla käyt, etenkin kun noin huonoa tekee?
- Laetitia*
on nyt vetää tähän väliin sellainen kommentti, että oletteko oikeasti ajatellut miten eri pituisia lyhyitä hiuksia voi olla, ja miten naisellisesti niitä voi laittaa?
Voi hyvää päivää jos joku tosiaan luulee että lyhyet hiukset naisilla = AINA siilitukka? Se voi olla sitä, mutta suurempi osa on niitä muita pituuksia kuin siiliä.
Sitä paitsi, ottakaas huomioon, että hiusten pituuteen vaikuttaa monet asiat, joihin voi olla vaikea vaikuttaa jälkikäteen, tai sitten ollenkaan. Mitä jos lyhyeksi leikattujen hiusten takana onkin omistajansa huono hiuslaatu ja huonoon kuntoon menneet pitkät hiukset? Tai liian usein toistuneet värjäykset jotka ovat haurastuttaneet hiukset? Jos ihan muista syistä puhutaan niin syöpähoidot vievät hiukset...
Tällaiset asiat voi tietysti ottaa huomioon. Joten kannattaa ainakin pitää omana tietonaan jos ei tykkää jonkun naisen lyhyistä hiuksista, naamatusten ei koskaan kannata mennä sanomaan. Koskaan ei voi tietää, onko kyseessä tietoinen valinta vai ei. Jos ko. henkilö haluaisi että hänellä olisi pitkät hiukset, mutta syystä tai toisesta hänellä ei niitä ole, voi kommentit tai pelkkä tietoisuus hiusten lyhyydestä satuttaa. Oikeasti.
On toki suuri osa meitäkin jotka kannamme lyhyet hiuksemme omasta tahdostamme ja pää pystyssä ;)
Se, että leikkaa pitkät hiukset lyhyeksi, jotta ne kasvavat terveinä uudestaan, ei ole ollenkaan hullumpi idea. Itse naisena annan pointsit mieluummin terveille lyhyille hiuksille kuin pitkille ja huonokuntoisille. Muutoin kyllä minulta lähteet pisteet kaikenlaisille hiuksille, jos ne ovat siistit, terveet ja hyvin hoidetut sekä sopivat kantajalleen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975948Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442817- 442287
- 932029
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382001Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291385- 761352
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2831303Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131277Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41217