Kun miettii Lordi kohua, josta yhtenä osana on jälleen uskovaisten nousu kyseistä bändiä ja sen euroviisujen esiintymistä vastaan. Syytetään yhtyettä että kannattajia saatananpalvojiksi jne...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=1500000000000020&posting=22000000014859671
Kyseessä on mielestäni selvästi jälleen sanan-/ilmaisunvapauden rajoittaminen. Onhan Lordin pukeutuminen ja musiikkityyli itseilmaisua.
Ainakin minua alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään hihhulien ahdasmielisyys.
"in the world of fools Wisdom is insanity" -Agonizer-
taas uskovaisten hyökkäys ilmaisunvapautta vastaan
6
629
Vastaukset
- Caelum
Kyllä mua hieman nolottaa, kun noi sinne lavalle nousee. Rikkovat rajoja kyllä.
onhan tuossa vastustus kuorossa muitakin tahoja, mutta muut tahot eivät lauo ilmaan saatananpalvontasyytöksiä. Bändin kannattajiinhan on myös kohdistuneet samat syytökset.
Hävettääkö sinua Suomen ikuinen jumbosija vähemmän?
Ok, Lordi on huono bändi. Mutta paljon parempi kuin yksikään Suomen aiemmista valinnoista.
- hattiwatti
Samanlainen saatananpalvonta-vaino oli päällä kun Nightwish oli ehdolla edustamaan suomea. Silloin bändi hoidettiin Ylen toimesta nätisti sivuun antamalla ylen raadille päätösvalta vaikka mediassa luvattiinkin ensimmäistä kertaa antaa kansalle ääni.
Sikäli hauskaa että tuo Nightwish on melko uskonnollinen bändi ja ei niin hauskaa on se että silloin viisut olisi voitettu 110% varmasti.
Lordilla taitaa olla hieman samanlaisia vivahteita uskonnollisuuteen ?- cmos
jason_dax kirjoitti:
Suomen asioita hoitaa ihmiset 1700-luvulta.
liioittelun syntiin, Jason.
Sinun pitäisi käydä v- lestadiolaisen luona uskomassa syntisi anteeksi. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604796Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362189Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti551843- 1911822
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1681560Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2871452Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061260- 881179
- 2071172
- 651124