Guns N Roses peruu keikat??

Jani.B

Olettteko kuulleet että Guns N Roses on perumassa Euroopan keikkoja,kun on erimielisyyksiä bändin jäsenien kanssa!Tämmöistä juttua on puhuttu jenkeissä jonkun radio toimittajan mukaan,siskoni on vaihto oppilaana jenkeissä ja kuuli Radiossa sellaista ja lähetteli viestiä!

12

1749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deathguy

      Itseltäni se ei ole yhtään pois, mutta muilta tietysti on, joten toivottavasti tulevat ja innokkaat pääsevät näkemään "ruusun" lennokkuutta.

      • En ihmettele

        En ihmettele yhtään, johan Axl on perunu / jättäny tulematta melkein kaikkeen mitä se on viime vuosina Jenkeissä sopinu. Tuskin Suomi on poikkeus.


    • r-po

      ylläripylläri! tiesin et peruvat ni sen takia jätin ostamatta lipun..

      • sepi

        No huhu puheita ei aina kende uskoa.
        Mutta olis kyllä uskomatonta jos peruis.
        Axl on muutenki vähän pipi pää


      • r-po
        sepi kirjoitti:

        No huhu puheita ei aina kende uskoa.
        Mutta olis kyllä uskomatonta jos peruis.
        Axl on muutenki vähän pipi pää

        eka kerta ku peruu keikkojansa. melko sekava jätkä se on.. ei voi muuta sanoa. mut silti ihan yllättävän hyvänkuulosia biisejä sillä tulevalla levyllä..


    • siinä kokoonpanossa on kukaan niin tärkeä, että kiertue tai edes keikkoja peruuntuisi. Axl antaa kenkää ja ottaa tilalle uuden tusinamuusikon, viive lienee melko lyhyt. Kovin liikkeellä oleva huhu toisi lavalle alkuperäisen kokoonpanon. Slash oli kehunut haastattelussa Axl:n työtä Chinese Democracyn parissa ja kannustanut jatkamaan...tosin Axl vastasi uhkailemalla oikeustoimilla jostain syystä, joten tuskin Rose kuitenkaan vielä on valmis vanhoja jäseniä ottamaan takaisin. Mutta ajatus alkuperäisestä, tai oikeastaan 1992 jäsenistöstä, olisi kyllä aikamoinen paukku. Onhan niitä muitakin erimielisyyksiä pystytty hautaamaan....tosin vähemmän maanis-depressiivisissä piireissä. =) . Heinäkuussa se sitten mitataan...riittääkö Rosen karisma ja muusikon kyvyt täyttämään tyhjiön, jonka Slash, Duff, Steven ja myös Matt Sorum ovat jättäneet bändiin. Ja kun niin monet vinkuvat, että ei ketään enää kiinnosta koko bändi, niin...ei ne liput ihan muuten vain mene kaupaksi tai pelkästään pukumiehille. Kyllä Gunnarien musalle on edelleen kuuntelijoita, huolimatta soittajista, kunhan ääni on aito edelleen!

      • ....

        Surettaahan se, ettei tulla näkemään Axlia, Slashia ja kavereita enää samalla lavalla, mutta esimerkiksi minä, joka en ole ketään näistä vielä livenä nähnyt, menen katsomaan lähinnä Axlia. Parempi vaikka yksi kerrallaan kuin ei yhtään.
        Sääli sinänsä, bändi oli hieno vielä 90-luvun alussa, mutta aika toivotonta alkoi olla, kun Izzy Stradlin lähti.
        Yksi syy, miksi Gn'R oli niin loistavan hyvä, oli että heidän soittonsa toimi yhteen todella hyvin, kun olivat yhdessä, mutta he ovat myös yksinään hienoja, yksilöllisiä muusikoita.


      • outhearted
        .... kirjoitti:

        Surettaahan se, ettei tulla näkemään Axlia, Slashia ja kavereita enää samalla lavalla, mutta esimerkiksi minä, joka en ole ketään näistä vielä livenä nähnyt, menen katsomaan lähinnä Axlia. Parempi vaikka yksi kerrallaan kuin ei yhtään.
        Sääli sinänsä, bändi oli hieno vielä 90-luvun alussa, mutta aika toivotonta alkoi olla, kun Izzy Stradlin lähti.
        Yksi syy, miksi Gn'R oli niin loistavan hyvä, oli että heidän soittonsa toimi yhteen todella hyvin, kun olivat yhdessä, mutta he ovat myös yksinään hienoja, yksilöllisiä muusikoita.

        ...nämä hemmot olivat liian suuria persoonia tullakseen toimeen keskenään kauempaa. Sääli. Itse en ollut mikään superfani kun menin katsomaan keikkaa 1992, olin siellä Skid Row'n takia. November Rain, jonka aikana valot pyörivät yleisön joukossa, oli sitten se niitti...vaikka en ollut kuullut Illusion levyiltä (niitä ei oltu vielä julkaistu) muita biisejä kuin Civil War/You could be mine -sinkun, jonka kaverin veli toi Englannista. Esitys oli silloin uomissaan, bändi oli todella suuri! Silti en usko, ett Rose lähtisi minkään keskeneräisen jutun kanssa liikkeelle. Mulla on bootleg-video ja -cd:t Riosta 2001 ja jo silloin homma todella toimi...vaikkakin oudot naamat (varsinkin Buckethead, heh) jotenkin haittasivat itse asiaan eläytymistä. Slashilla on kuitenkin niin oma tyylinsä soittaa ja vaikka soundit pystytään kopioimaan, se jokin puuttuu. Mutta toisaalta Rosea ei kyllä korvaa mikään, vai voisiko ajatella, ett Velvet Revolver tekisi työtä nimellä Guns'n'Roses? No way...


      • ....
        outhearted kirjoitti:

        ...nämä hemmot olivat liian suuria persoonia tullakseen toimeen keskenään kauempaa. Sääli. Itse en ollut mikään superfani kun menin katsomaan keikkaa 1992, olin siellä Skid Row'n takia. November Rain, jonka aikana valot pyörivät yleisön joukossa, oli sitten se niitti...vaikka en ollut kuullut Illusion levyiltä (niitä ei oltu vielä julkaistu) muita biisejä kuin Civil War/You could be mine -sinkun, jonka kaverin veli toi Englannista. Esitys oli silloin uomissaan, bändi oli todella suuri! Silti en usko, ett Rose lähtisi minkään keskeneräisen jutun kanssa liikkeelle. Mulla on bootleg-video ja -cd:t Riosta 2001 ja jo silloin homma todella toimi...vaikkakin oudot naamat (varsinkin Buckethead, heh) jotenkin haittasivat itse asiaan eläytymistä. Slashilla on kuitenkin niin oma tyylinsä soittaa ja vaikka soundit pystytään kopioimaan, se jokin puuttuu. Mutta toisaalta Rosea ei kyllä korvaa mikään, vai voisiko ajatella, ett Velvet Revolver tekisi työtä nimellä Guns'n'Roses? No way...

        Jaa.. Ehkä Axl tarvitsee egolleen enemmän tilaa :), en sitten tiedä, onko sitä nyt tarpeeksi. Slashilla tosiaan on ainutlaatuinen tyylinsä, joka ei ole korvattavissa. Eikä yksikään ole osannut täydentää Slashin soittoa kuten Izzy Stradlin. Onhan Dave Kushnerkin taitava, muttei täydennä Slashia yhtä hyvin kuin Stradlin. Eikä Velvet Revolverin voisi ajatellakaan olevan Guns N' Roses, onhan niiden musakin ihan erilaista (kiitos pääosin Scott Weilandin ja Dave Kushnerin). "Uuden Gn'R:nkin" musiikki on niin erilaista, kun ainoa alkuperäisjäsen on Axl, että tuskin voi muuta todeta, kuin että Gn'R:ää ei enää ole eikä sitä musiikkia kuulla kuin siinä tähän asti säilyneessä muodossa. Ikävä kyllä...


      • .... kirjoitti:

        Jaa.. Ehkä Axl tarvitsee egolleen enemmän tilaa :), en sitten tiedä, onko sitä nyt tarpeeksi. Slashilla tosiaan on ainutlaatuinen tyylinsä, joka ei ole korvattavissa. Eikä yksikään ole osannut täydentää Slashin soittoa kuten Izzy Stradlin. Onhan Dave Kushnerkin taitava, muttei täydennä Slashia yhtä hyvin kuin Stradlin. Eikä Velvet Revolverin voisi ajatellakaan olevan Guns N' Roses, onhan niiden musakin ihan erilaista (kiitos pääosin Scott Weilandin ja Dave Kushnerin). "Uuden Gn'R:nkin" musiikki on niin erilaista, kun ainoa alkuperäisjäsen on Axl, että tuskin voi muuta todeta, kuin että Gn'R:ää ei enää ole eikä sitä musiikkia kuulla kuin siinä tähän asti säilyneessä muodossa. Ikävä kyllä...

        ...että Stradlin oli myös äärimmäisen tärkeä säveltäjä bändissä sen kulta-aikoina. Mielenkiinnolla jään odottamaan Democracyn ulostuloa, jotta onko Axl yhä kykenevä kirjoittamaan Estranged/November Rain -tyylisiä mammutteja. Ainakin Madagascar vaikuttaisi jatkavan linjaa...


      • ....
        outhearted kirjoitti:

        ...että Stradlin oli myös äärimmäisen tärkeä säveltäjä bändissä sen kulta-aikoina. Mielenkiinnolla jään odottamaan Democracyn ulostuloa, jotta onko Axl yhä kykenevä kirjoittamaan Estranged/November Rain -tyylisiä mammutteja. Ainakin Madagascar vaikuttaisi jatkavan linjaa...

        Taisi menettää bändi parhaan biisintekijänsä, kun Stradlin kyllästyi. En kovin innostuneena jaksa enää sitä Chinese Democracya odotella, mutta nimenomaan mielenkiinnolla kyllä. En tosin odota mitään uutta Estrangedia, mutta uskaltaisin aika korkealle odotukset laittaa...


    • kuulleet

      Oletteko kuulleet uusia chinese democracyltä vuotaneita biisejä: I.R.S, Better, TWAT ja Chatcher in the rye? Varsinkin better ja twat kuulostavat minusta todella hyviltä! Ei niin hyviltä kuin Gunnareitten suureimmat klassikot, mutta silti yllättävän hyviltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1792
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe