saako turtlewaxsin mustalla vahalla, häivytettyä pienet kiven iskeymät jne,, mustasta autosta
muuten hyvässä kunnossa maalipinta
mustan auton vaha
3
4946
Vastaukset
- Jep jep
Tavallista vahaa ei kannata mustassa autossa käyttääkkään niissä kohdissa jossa on kiveniskemiä. Tavallinen vaha jää valkoisiksi pilkuiksi kiveniskemien koloihin ja saa auton näyttämään tosi runnellulta.
Parikertaa mustaa värivahaa ja pieneimmät kiveniskut jäävät hyvin peittoon.
Isompiin kiveniskemiin suosittelen töpöttelemmään meikkimaalia varovasti hammastikun kärjellä. - kapiukko
se on hyvä värjäämään
- keino:
Hommaa sprii-liukoinen musta ohutkärkinen musta tussi, ja peitä sillä vaaleat kiveniskujäljet, toimii. Päälle kestokiillote esim. Auto Glym Extra Gloss Protection niin se tussin väri säilyy pitkään vahan alla, ja peittää sopivasti hakkaumat. Olen kokeillut kahdessa mustassa autossani ja toimii, eikä jää epätasaista pintaa kuten paikkamaalilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965