24 TYPERYYDET 16.3 =D !!!

Tietäjä84

Joo ei kai selityksiä kaivata ...tänään niitä taas haukan silmällä etitään =) ...

18

1641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjä84

      ...YEAH ...miks VITUSSA Tony ei pistäny mikkiä päälle ku Jenna (L-Koodista =D ) hyökkäs sen kimppuun?!?!? ...PASKAA!!!

    • old.man.river

      Ainoastaan pojan haku kuulusteltavaksi ja viikon takaisten asiakastietojen saanti taxiyhtiöstä kävi salaman nopeudella aamuyöllä n. klo 4.30.
      Toinen oli leffojen vakiokamaa, Jack lopetti asunnon tarkastamisen heti kun löysi kaikki kässärissä olleet ruumiit eikä kun koko asunto oli tarkistettu. Kaverit sentään jatkoivat, siitä heille ylennys Jackin esimiehiksi.

      • Tietäjä84

        ...ÄLYTÖN SARJA!!! Joo ja Jackille alennus ...IHAN PELLE JÄTKÄ!!!


    • Dmt

      1. Lukon "tiirikointi" hoitui 2 sekunnissa.

      2. Marwan pääsi karkuun, juu CTU pistää 4 miestä hakemaan pääpirua.

      3. Miten ei voi jäljittää ohjusta? Satelliitit, hävittäjät ja näköhavainnot?

      4. Miten se akka pääsi asunnosta pois? Eipä varmaan ois ollu vähintään 100 ukkoo vahtimassa.

      5. Kun Marwan pelastettiin sillä oli pari apuria ampumassa katolta konetuliaseilla, mihin ne yhtäkkiä katosivat?

      On niitä enemmänkin..

      • Tietäjä84

        1.Joo AIKA VITUN NOPEETA ...PASKAA!!!

        2.Joo IHAN ÄLYTÖN ...luulis et armeija olis siellä ...SAATANA!!!

        3.AIVAN =) ...EI JUMALAUTA!!!

        4.AIVAN ...PASKA sarja ...ja mainitsemani typeryys olisi estänyt kidnauppauksen ...MIKIT PÄÄLLE V*TTU!!!

        5.AIVAN ...lens ku jotku enkelit pois vai ..JUMALAUTA!!!

        LISÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäääääääääää =) ...


    • Tietäjä84

      Voi varmaan tukea blogiin =D ...tai eihän siihe lupa tartte mutta voisihan sen ottaa...

      • old.man.river

        Minun puolestani saat käyttää minun nimimerkkiäni blogissasi kunhan teet sen asiallisesti.


      • Tietäjä84
        old.man.river kirjoitti:

        Minun puolestani saat käyttää minun nimimerkkiäni blogissasi kunhan teet sen asiallisesti.

        ...eikös pelkkä kopio tosta SUomi24 jutusta riitä ...vai etkö alua paljasuta missä olet???


      • old.man.river
        Tietäjä84 kirjoitti:

        ...eikös pelkkä kopio tosta SUomi24 jutusta riitä ...vai etkö alua paljasuta missä olet???

        Nyt en tainnut ihan ymmärtää mitä tarkoitit. Minä tarkoitin sitä, että jos haluat blogissasi lainata minun tekstiäni ja mainita tekstin kirjoittajaksi minut (nimimerkkini) niin se sopii kunhan se teksti on minun eikä esimerkiksi editoitu aivan eri tekstiksi. Saat lainata näitä minun kirjoittamiani typeryys-listoja ilman alkuperän mainintaakin. Siihen, että esittelisit minua tai profiiliani laajemmin blogissasi en vaatimattomana ihmisenä näe mitään syytä.


      • Tietäjä84
        old.man.river kirjoitti:

        Nyt en tainnut ihan ymmärtää mitä tarkoitit. Minä tarkoitin sitä, että jos haluat blogissasi lainata minun tekstiäni ja mainita tekstin kirjoittajaksi minut (nimimerkkini) niin se sopii kunhan se teksti on minun eikä esimerkiksi editoitu aivan eri tekstiksi. Saat lainata näitä minun kirjoittamiani typeryys-listoja ilman alkuperän mainintaakin. Siihen, että esittelisit minua tai profiiliani laajemmin blogissasi en vaatimattomana ihmisenä näe mitään syytä.

        Siis ihan vaan toi Suomi24 oma fontti ...jos sen kopion ...mutta sitte ihmiset tietää että oot Suomi24:ssa ...haittaako???


      • old.man.river
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Siis ihan vaan toi Suomi24 oma fontti ...jos sen kopion ...mutta sitte ihmiset tietää että oot Suomi24:ssa ...haittaako???

        Ei Tod haitaa :D


      • Tietäjä84
        old.man.river kirjoitti:

        Ei Tod haitaa :D

        Olet julkkis =D !!!


    • tää nyt

      Olet sä kyllä melkoisen huvittava tuolta ilmaisutaidoiltasi, heehheh.
      No, muuten totta puhuen, olen samaa mieltä noista epäjohdannaisista ja -loogisuudesta tuossa sarjassa.
      Ei realistinen vaikka annetaan ymmärtää toisin....tana!tana!tana!tana!tana!!!!

      • Tietäjä84

        Tietäjälle taas "OIKEASSA OLO" pisteitä =D ...DAMN IM GOOD =D !!!


    • Marwanin kiinniotto. Miksei CTU varmistanut ympäristöä? Marwan muuten askelsi varsin reippaasti autoon vaikka oli saanut luodin nahkaansa.

      Vaikka ohjus oli tutkassa näkymätön stealth-ohjus, niin eikö sen löytämiseksi muka ole mitään keinoa?

      Taksiyhtiö ja jopa oikea kuski löytyi uskomattoman nopeasti. Mahtoiko kuski olla duunissa kuskaamassa juoppoja valomerkin jälkeen?

      Ratsia. Miksei CTU:n iskuryhmä edelleenkään käytä tukiaseistusta, konepistooleja, valoäänikranaatteja, kyynelkaasua... Vaarallisia terroristeja lähetetään pidättämään äijät, joilla ei ole muuta taktista välineistöä kuin radiot ja pistoolit? Oliko Tonylla edes luotiliivejä?

      Kliseet:

      Tonyn joutuminen kuseen oli itsestään selvä juttu, sillä ikivanhat käsikirjoittamisen laithan määräävät, että henkilö, jolle sanotaan i love you joutuu vaaraan tai kuolee.

      ...Ja TIETENKIN puolustusministerin selkärangaton aktivistipoika oli myös pilven pössyttelijä ja homoseksuaali. Sehän oli aivan itsestään selvää!

      • Tietäjä84

        "Marwanin kiinniotto. Miksei CTU varmistanut ympäristöä? Marwan muuten askelsi varsin reippaasti autoon vaikka oli saanut luodin nahkaansa."

        AIVAN ...JÄRKYTTÄVÄ sarja!!!


        "Vaikka ohjus oli tutkassa näkymätön stealth-ohjus, niin eikö sen löytämiseksi muka ole mitään keinoa?"

        Luulisi kyllä löytyvän!!!



        "Taksiyhtiö ja jopa oikea kuski löytyi uskomattoman nopeasti. Mahtoiko kuski olla duunissa kuskaamassa juoppoja valomerkin jälkeen?"

        Joo tästä mainittiinki jo ...IHME TOUHUA?!?!?



        "Ratsia. Miksei CTU:n iskuryhmä edelleenkään käytä tukiaseistusta, konepistooleja, valoäänikranaatteja, kyynelkaasua... Vaarallisia terroristeja lähetetään pidättämään äijät, joilla ei ole muuta taktista välineistöä kuin radiot ja pistoolit? Oliko Tonylla edes luotiliivejä?"

        AIVAN ...pelliä ruikku pistooleja PÄSSIT käyttää ...vähänkö menee HERMOT!!!



        "Tonyn joutuminen kuseen oli itsestään selvä juttu, sillä ikivanhat käsikirjoittamisen laithan määräävät, että henkilö, jolle sanotaan i love you joutuu vaaraan tai kuolee."

        No TOD ...AIVAN SELVIÖ =D !!!



        "...Ja TIETENKIN puolustusministerin selkärangaton aktivistipoika oli myös pilven pössyttelijä ja homoseksuaali. Sehän oli aivan itsestään selvää!"

        Niinpä niin =D !!! Joo ja kiitoksia näistä =) !!!


    • Oli aikamoinen pettymys. LA terroristien ydinkärjellä varustetun ohjuksen maalina. Epäuskottavaa...luonnollinen kohde olisi ollut pääkaupunki.

      • Tietäjä84

        TYPERÄ sarja ...ei voi muuta sanoa!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      318
      3216
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      203
      2647
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      140
      2459
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      1975
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      14
      1957
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1632
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1462
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1356
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      121
      1228
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      220
      1147
    Aihe