Ajeletteko karvojanne?

Kaunis Kalju

Vai onko joku parempi tapa päästä kiusallisista ihokarvoista eroon? Esim. nyt vanhemmiten vaimon ylähuuleen on ilmestynyt selvät viikset. Millä niiden kasvun voisi estää.
Tehdäänkö Suomessa biginirajan karvanpoistoja, vai onko se aina itse hoidettava juttu? Jos kokemusta (miehillä) alapään karvanpoistosta, niin kiitoksia vinkeistä ja kokemuksista.
t: Karvattomana kohti kesää

34

1904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kosmetologikoulusta

voisit kysellä. Vahalla poisto on vaikutukseltaan pitkäaikaisin. Riittävän monta kertaa toistettuna karvankasvu alkaa heiketä, karvat kasvavat hennompina ja lakkaavat lopulta kasvamasta kokonaan.

Jos ajelee karvat, niin suosittelen käytettäväksi runsaasti vaahdoketta ja olemaan erityisen varovainen. Kannattaa pyytää kumppanilta apua.

• pelottelemaan

kosmetologikoulun tyttöjä perskarvoinesi! :DDDD

• ihan sivujuonteena,

että mistäköhän on peräisin paikannimi "Pallivaha"? Sellainen nimittäin on olemassa Turussa.

• on enemmänkin

• ohi ajaessa

• mister-man
        ohi ajaessa kirjoitti:

Miten tavutetaan Kangasalan lähellä paikka nimeltä Lihasula? Mistä lie peräisin?
        Ihmeellinen on ihmisen mielikuvitus;)

se on vironkieltä ja tarkottaa että
        läski palaa jos sinne menee

*wink* tieroks laihduttajille

• on ratkennut

• mekatrooni
        Pirrejuupas kirjoitti:

mennään, sitä hävittömimmät nimet (= ihmiset).

Älähän nyt senthään!

• Pirre*
        mekatrooni kirjoitti:

Älähän nyt senthään!

etkö muka huomannu...kaikki vittulajänkhät sijoittuu Suomineidon vyötärön yläpuolelle..:))

• kuule sanonko mikä..

• ovat tuntemani karvanpoistotavat lueteltuina tehokkuusjärjestyksessä.

Tottakai Suomessa tehdään bikinirajan karvanpoistoja sekä vahalla että laserilla. Laserilla pitäisi saada ihan lopullisesti pysyviä tuloksia.

Muistelen, että televisiossa olisi joskus kerrottu intiimialueihin keskittyneestä karvanpoistoyrityksestä, mutten tiedä siitä enempää. Löytyisiköhän googlettamalla?

Lähetä vaimo kosmetologin juttusille.

• gemmi

Se on "brasilialainen vahaus":)))

• Brasilialainen vahaus
        gemmi kirjoitti:

Se on "brasilialainen vahaus":)))

Mitä se tarkoittaa?

• ja siellä
        Brasilialainen vahaus kirjoitti:

Mitä se tarkoittaa?

hakusana Toporiina

• hans.ex
        Brasilialainen vahaus kirjoitti:

Mitä se tarkoittaa?

Alapää vahataan ja vips!
        Tulee mieleen kun nuorena olin sairaala-apulaisena ja usein töissä brasilialaisen sairaanhoito-oppilaan kanssa,miespuolinen siis,hän parturoi aina mummujen tussuja,oli helpompi sitten pestä heitä,ei nyt sentään vahannut tietenkään!

• No tietenkin
        hans.ex kirjoitti:

Alapää vahataan ja vips!
        Tulee mieleen kun nuorena olin sairaala-apulaisena ja usein töissä brasilialaisen sairaanhoito-oppilaan kanssa,miespuolinen siis,hän parturoi aina mummujen tussuja,oli helpompi sitten pestä heitä,ei nyt sentään vahannut tietenkään!

hygieenisempää!

• tsiisus

Oletko kuullut sellaisesta kuin hormooni...jos estrogeeni vähenee niin tulee kaiken moisia lievelmiöitä.Pinsetit on kova sana,ei kun herra nyppimään jos haluat posliinin sileää.

• ex-koltis

Mikä noissa luonnon karvoissa mättää. Posliinimätäs on feikkiä ja luonnotonta kiiltokuva-barbia.

• gemmi

Sinun pitäisi ehkä avartaa näkemyksiäsi ja kokemuksiasi:))

• ex-koltis
        gemmi kirjoitti:

Sinun pitäisi ehkä avartaa näkemyksiäsi ja kokemuksiasi:))

Mä olen duunannu posliinia monet kerrat, eikä siinä sinällään mitään lisäarvoa hommalle ollut, päin vastoin.

• ex-koltis kirjoitti:

Mä olen duunannu posliinia monet kerrat, eikä siinä sinällään mitään lisäarvoa hommalle ollut, päin vastoin.

keskustelut tällä kertaa. Hmph.. tuolla kaffeella joku aika sitten oli tissien puristelut mielessä. Kiitti vaan niistä hyvän viikonlopun toivotuksista. Toivottavasti sullakin oli ihan rela vkl.
        Pitäiskö tähän laittaa jotain kommentia posliinistakin. No eipä ole mulla posliinikulkusista kokemusta joten se aihe kuitattiin näin. Kyllä ne on karvat jotka miehen tekevät. Ei siitä mihinkään pääse.

• taas aihe

50 palstalle?
      Ne kaksikymppiset on tuolla parin palstan päässä.

• voi ainakin puhua!

Tuli vaan mieleen se Pikku-Kalle -juttu siitä mummon ummetuksesta:

"VANHA MUMMO KÄRSI PAHASTA UMMETUKSESTA JOTEN SE MENI LÄÄKÄRIIN.LÄÄKÄRI MÄÄRÄSI PERÄPUIKKOJA,VAN KUN MUMMO MENI KOTTIIN NI EIHÄN SE KANKEUTENSA VUOKSI VOINU LAITTAA PUIKKOA.JOTEN SEN OLI PAKKO KYSYÄ PIKKU-KALLE APUUN KALLE SUOSTUI JA KUN MUMMO PYLLISTI NI KALLE KYSYI ETTÄ TYÖNNÄNKÖ SEN TUONNE MUSTAAN AUKKOON VAI SYÖTÄNKÖ SEN TUOLLE KALAKKUNALLE??"

Joten ehkäpä ne ajelut kannattaa jättää tekemättä tällä ikääkin jo?
        Vai onko mulla karvanen kalkkuna?:DDDDD

• voi ainakin puhua! kirjoitti:

"VANHA MUMMO KÄRSI PAHASTA UMMETUKSESTA JOTEN SE MENI LÄÄKÄRIIN.LÄÄKÄRI MÄÄRÄSI PERÄPUIKKOJA,VAN KUN MUMMO MENI KOTTIIN NI EIHÄN SE KANKEUTENSA VUOKSI VOINU LAITTAA PUIKKOA.JOTEN SEN OLI PAKKO KYSYÄ PIKKU-KALLE APUUN KALLE SUOSTUI JA KUN MUMMO PYLLISTI NI KALLE KYSYI ETTÄ TYÖNNÄNKÖ SEN TUONNE MUSTAAN AUKKOON VAI SYÖTÄNKÖ SEN TUOLLE KALAKKUNALLE??"

oli hyvä vitsi..:))

• voi ainakin puhua! kirjoitti:

ku oli hyvä juttu....:DDDDDDD
        Enpä ole ikinä kuullu että SE ois karvane kalkkuna..:DD

• esko

Kannatan naisilla brasilialaista vahausta.

• Kauniit kaljut

Pidän kivekseni karvattomina ja yläpuolista pehkoakin siistin aika-ajoin!

Parturissa 3kk:n välein.

• vako?

Se ois kai myös syytä pitää karvattomana jo ihan hygieniasyistä? Mutta milläs sen raakaan? Vaiko sitä vahaa sinne?

• Auts!
        vako? kirjoitti:

Se ois kai myös syytä pitää karvattomana jo ihan hygieniasyistä? Mutta milläs sen raakaan? Vaiko sitä vahaa sinne?

Auts! Olo vois olla vahauksen jälkeen ku santapaperilla ois pyyhkiny. Vois tulla itku isolle miehellekin!

• vako? kirjoitti:

Ei ne haivenet siellä turhia ole,vaan suojaavat paikkoja pöpöiltä ihan niinkuin ihmisellä on tietyistä syistä kulmakarvat ja silmäripset...

• konsti on

vaihtaa vaimo viiksettömään.

• on yhtä

rumia, kalju pää ja kalju p***u. Mieti nyt löllöä mahaa jonka alaosassa roikkuu löysät huulet. YÄK!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      533
      1753
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      853
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      711
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      687
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      65
      608
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe