RUUSUT JA RISUT

zajukka

Tuolla 50-palstalla on mukava ketju jossa annetaan arvioita palstalaisista heidän kirjoitustensa perusteella.
Nyt on aika antaa arviot myös kahviväestä.
Sana on vapaa :D

32

3165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhurix

Täällä jokainen on aivan yhtä mukava, jokainen omalla tavallaan. Pidän koko porukasta suunnattomasti. Puskassakin on kivaa sakkia.

• täällä puskassa

Mainiota seurailla, miten palstasuhteet kehittyvät/ovat kehittyneet. Ettäkös kertoisin mistä sen puskassa näkee? Kuuntelee vaan, kenen sanontoja kukin lainailee, samalla äänenpainolla. *eivät muka usko että kuulen*

Tässä oli sytkällinen bensaa roihun syttymiseksi, varokaahan kuivaa pusikkoa.

• turhaNtärkee

*PUMMM*!!!!!!!

oho...

• ex-koltis

Sun kivalle harrasteelle. Toi on hienoo, virittää tuli pensaiden keskelle, ottaa napanderia ja arvioida jemmasta kylän tapahtumia. Mulle iski demenzos, miksi tuota toimintaa oikein kutsutaankaan?

• Puhurix
        ex-koltis kirjoitti:

Sun kivalle harrasteelle. Toi on hienoo, virittää tuli pensaiden keskelle, ottaa napanderia ja arvioida jemmasta kylän tapahtumia. Mulle iski demenzos, miksi tuota toimintaa oikein kutsutaankaan?

elämäntarkoitus on ikävän karkoitus. Ehkä sitä kutsutaan semmoiseksi.

• täällä puskassa
        ex-koltis kirjoitti:

Ollaan väijyssä, jos et muka koskaan itse ole harrastanut toimintaa.

Jaa ettäkö pitää hymyillä?
        Mitäs nää *pyrsk*, *reps* ja semmoset, meniskö jo liiotteluks?

Ja ettäkö Asterixissä oli semmonen kylväjä?
        Kukas se sitten olis viikatemies tai nainen? Semmonen palstadruidi?

Oikeesti kiva huomata pikkanen kyty. REPS!

• isledudiable

Ruusuja! sellaisia mielellääm joissa ole piikkejä! pumputipum!

• Itse olen joskus anallyzzeerannut palstalaisia, ruusuja antaisin edelleen kaikille. Ei voi mitään, olen niin tykästynyt näihin. Eikä haittaa vaikka tulee pusikosta välillä palautetta itsellenikin.

Tähän samaan hengenvetoon sanon, että oikeestaan ihan hyvä juttu että ex-tähtis pitää taukoa sumppareista, saadaan enemmän nauttia hänen sanavalmiudestaan kommenteissa. Tuo lehden toimittaminen vei niin paljon aikaa ettei tainnut paljon ehtiä täällä seurustelemaan.

• turhaNtärkee

Ei ne sumpparit oo tauolla, kun ne on lopetettu kokonaan. :)

• turhaNtärkee kirjoitti:

Ei ne sumpparit oo tauolla, kun ne on lopetettu kokonaan. :)

Tuosta alapuolelta luin tähtiksen viestin. Niin on näköjään asia, ei ilmesty enää sumppareita.

• Taikis

ihan kelpo väkeä. Hienoa että tänne on rantautunut uusia kirjoittajiakin. Haluaako joku henk.koht analyysin??

• Taikis

ketään kiinnostavan henkilökohtainen analyysi :))

Niinhän se taitaa olla, ettei noita analyysejä monikaan itsestään taida haluta, vaikka joillakin on palava halu niitä tyrkyttää, noin yleensä palstoilla.

• täällä puskassa
        Taikis kirjoitti:

Niinhän se taitaa olla, ettei noita analyysejä monikaan itsestään taida haluta, vaikka joillakin on palava halu niitä tyrkyttää, noin yleensä palstoilla.

Sulla on jo kristallinkirkas mielikuva, arvaan. Kerro se kuitenki paperilla, jos mieles tekee!

• Taikis
        täällä puskassa kirjoitti:

Sulla on jo kristallinkirkas mielikuva, arvaan. Kerro se kuitenki paperilla, jos mieles tekee!

tänne pöytälaatikkoon paperilla ja sulkakynällä.

Olen aika heikko noissa anallyzeerauksissa, ennemminkin olen tottunut olemaan anallyzeerattavana pyytämättä. :D

Puskasta on myös vaikea lähteä kovin yksilöllistä lyysiä tekemään. Perusarvio yleensä puskista, ei rohkeutta/halua esiintyä vakinikillä pelätessään juuri sitä anallyzeerausta ja leimautumista.Lisä-arviona joistakin puskista. Lammas joka vetää suden kuteet niskaansa puikkiessaan piiloon.

• täällä puskassa
        Taikis kirjoitti:

tänne pöytälaatikkoon paperilla ja sulkakynällä.

Olen aika heikko noissa anallyzeerauksissa, ennemminkin olen tottunut olemaan anallyzeerattavana pyytämättä. :D

Puskasta on myös vaikea lähteä kovin yksilöllistä lyysiä tekemään. Perusarvio yleensä puskista, ei rohkeutta/halua esiintyä vakinikillä pelätessään juuri sitä anallyzeerausta ja leimautumista.Lisä-arviona joistakin puskista. Lammas joka vetää suden kuteet niskaansa puikkiessaan piiloon.

Enhän ihan oitis ymmärtänyt, että odottelitkin vielä yhtä erittelyä persoonastasi.

Näin se on, täällä puskassa viihtyy aina hetken kerrallaan. Ilman meitähän palsta ei oikein tunnu päräjävän. :)

Kyllä se vähän hienosäätöö kaipaa, susista lampaaksi muuntauminenkin.

• Carmerita

..omansa:-)
        Antaapi nyt vaan tulla olan takaa ja lunta tupaan...ja ties mitä sieltä esiin putkahtaakaan....

-aina sitä ihminen on niin paljon itestäänkin kiinnostunut ,jotta muidenkin mielipiteet on halukas vastaanottamaan.

• Taikis
        täällä puskassa kirjoitti:

Enhän ihan oitis ymmärtänyt, että odottelitkin vielä yhtä erittelyä persoonastasi.

Näin se on, täällä puskassa viihtyy aina hetken kerrallaan. Ilman meitähän palsta ei oikein tunnu päräjävän. :)

Kyllä se vähän hienosäätöö kaipaa, susista lampaaksi muuntauminenkin.

palstalla tarvitaan "puskiakin", ja tää on ihan hyvällä sanottu.

juu, en odottele erittelyä itsestäni, niitä tapaa tulla odottelemattakin. Olen tarjoutunut tekemään haikolla analysaattorin taidollani analyysin halukkaille. Tarjous on edelleenkin voimassa... :DD

Nyt tosin joudun poistumaan linjoilta mutta kuten arvaatkin, en pitkäksi aikaa....

• Taikis
        Carmerita kirjoitti:

Antaapi nyt vaan tulla olan takaa ja lunta tupaan...ja ties mitä sieltä esiin putkahtaakaan....

-aina sitä ihminen on niin paljon itestäänkin kiinnostunut ,jotta muidenkin mielipiteet on halukas vastaanottamaan.

analyysin vielä tänään. :))

• Taikis
        Carmerita kirjoitti:

Carmerita: Energinen hössötäti jolle sanat tavallisuus ja kohtuullisuus ovat täysin vieraita. Lennokas mielikuvituksessan, tykkää stailailla toisia ja painella leimojaan, välillä heittää aikamoisia ilkeyksiäkin "huumorin" varjolla mutta enimmäkseen hyväntahtoinen ja ystävälllinen kirjoittaja mikäli varpailleen ei hypitä. Lyhytjännitteinen ja pitkävihainen, pätee mielellään. Saattaa puskaillakin toisinaan.

Vahva tunne että siviilissä puhuu paljon sekä suullaan että käsillään. Haluaa olla erikoinen ja taatusti onnistuu siinä, positiivisessa mielessä.

• ex-koltis
        Taikis kirjoitti:

Kiinnostaa. Avasin juuri vinkkupullon niin kestän tuomion paremmin.

• Carmerita
        Taikis kirjoitti:

Carmerita: Energinen hössötäti jolle sanat tavallisuus ja kohtuullisuus ovat täysin vieraita. Lennokas mielikuvituksessan, tykkää stailailla toisia ja painella leimojaan, välillä heittää aikamoisia ilkeyksiäkin "huumorin" varjolla mutta enimmäkseen hyväntahtoinen ja ystävälllinen kirjoittaja mikäli varpailleen ei hypitä. Lyhytjännitteinen ja pitkävihainen, pätee mielellään. Saattaa puskaillakin toisinaan.

Vahva tunne että siviilissä puhuu paljon sekä suullaan että käsillään. Haluaa olla erikoinen ja taatusti onnistuu siinä, positiivisessa mielessä.

..mielikuvasi on minusta täällä palstalaisena *HIHITTELEE*
        Tosin en tuota pitkävihaisuutta enkä lyhytjännitteisyyttä itse allekirjoittaisi.

Työni vaati pitkää pinnaa, paneutumista,kuuntelua ja keskittymistä. Vihata en jaksa kuin viisiminuuttia.
        Mutta osaan laistaa ihmiset joiden kanssa ei tunnu synkaavan. Hyväksyn heidät omanlaisinaan ja annan olla. En mieluusti riitele ja jankkaamiseen ei minua saa houkutelluksi.

Tavallisuus taas laistaa minua.Saatan tahtomattani saada aikaan hämminkiä ja jopa ärtymystäkin.
        Ystävänä koen olevani lojaali. Ystävyyssuhteeni ovat pitkiä ja vakaita.Sallin tilaa muiden elää tavallaan, mutten myöskään anna toisten määräillä tekemisiäni. Olen luontaisesti innostava. Keskustelen mielelläni, mutta osaan viettää aikaa myös ihan itseksenikin.

Hössötys---no jaa. Mitähän sillä sitten tarkoittanet? Uskoakseni olen impulsiivinen, mutta jos kiinnostun asiasta, niin uppuodun silloin syville vesille.

Se mikä vaikutelma on ulospäin, niin useinkin vasta lähempi tutustuminen paljastaa sen mitä siellä sisällä liikkuu.

Kiintoisa analyysi sinulta. Nöyrä kiitos siitä:-)

• Taikis
        Carmerita kirjoitti:

..mielikuvasi on minusta täällä palstalaisena *HIHITTELEE*
        Tosin en tuota pitkävihaisuutta enkä lyhytjännitteisyyttä itse allekirjoittaisi.

Työni vaati pitkää pinnaa, paneutumista,kuuntelua ja keskittymistä. Vihata en jaksa kuin viisiminuuttia.
        Mutta osaan laistaa ihmiset joiden kanssa ei tunnu synkaavan. Hyväksyn heidät omanlaisinaan ja annan olla. En mieluusti riitele ja jankkaamiseen ei minua saa houkutelluksi.

Tavallisuus taas laistaa minua.Saatan tahtomattani saada aikaan hämminkiä ja jopa ärtymystäkin.
        Ystävänä koen olevani lojaali. Ystävyyssuhteeni ovat pitkiä ja vakaita.Sallin tilaa muiden elää tavallaan, mutten myöskään anna toisten määräillä tekemisiäni. Olen luontaisesti innostava. Keskustelen mielelläni, mutta osaan viettää aikaa myös ihan itseksenikin.

Hössötys---no jaa. Mitähän sillä sitten tarkoittanet? Uskoakseni olen impulsiivinen, mutta jos kiinnostun asiasta, niin uppuodun silloin syville vesille.

Se mikä vaikutelma on ulospäin, niin useinkin vasta lähempi tutustuminen paljastaa sen mitä siellä sisällä liikkuu.

Kiintoisa analyysi sinulta. Nöyrä kiitos siitä:-)

absoluuttisesta totuudesta niinkuin kait jokaisen pitäisi ymmärtää, vaan mielikuva mikä kirjoittajasta on tullut. Totuutta meistä ei täällä taida osata kukaan lausua. Paljon on minustakin "totuuksia" kirjoitettu, käyttäen huumoria peittämään suoranaiset ilkeydet. ;D

• Taikis
        ex-koltis kirjoitti:

Kiinnostaa. Avasin juuri vinkkupullon niin kestän tuomion paremmin.

Koltis: Maskuliininen ja suora tyyppi joka käy kiinni asiaan rohkeasti omana itsenään. Pitää miehiä hiukan korkeammassa kurssissa kuin naisia joita ei aina täysin ymmärrä. Kertoo kyllä selvästi tuon :) Tykkää viritellä pikku flirttiäkin, ja niinpä muutamat ovatkin valmiita vaikka pikku matsiin urhon suosiosta. Tämä on näkynyt tuolla viisikymppisissä...

Mielkuva ulkoisesta olemuksesta: Ryhdikäs voimakaspiirteinen aika pitkä hahmo, joka kulkee hyvinkin herramuodin mukaisissa vetimissä. Kallis maku. Piilosta pilkistelee myös yllättäen romantikko joka on valmis aika paljoonkin naisen vuoksi, mikäli nainen ei osoittaudu feministiksi.

• viisikymppisten
        Taikis kirjoitti:

ketjussa monet kovasti kärttivät mielikuvia itsestään. Turhamaisuus siinä ainakin paljastui.

• ex-koltis
        Taikis kirjoitti:

Koltis: Maskuliininen ja suora tyyppi joka käy kiinni asiaan rohkeasti omana itsenään. Pitää miehiä hiukan korkeammassa kurssissa kuin naisia joita ei aina täysin ymmärrä. Kertoo kyllä selvästi tuon :) Tykkää viritellä pikku flirttiäkin, ja niinpä muutamat ovatkin valmiita vaikka pikku matsiin urhon suosiosta. Tämä on näkynyt tuolla viisikymppisissä...

Mielkuva ulkoisesta olemuksesta: Ryhdikäs voimakaspiirteinen aika pitkä hahmo, joka kulkee hyvinkin herramuodin mukaisissa vetimissä. Kallis maku. Piilosta pilkistelee myös yllättäen romantikko joka on valmis aika paljoonkin naisen vuoksi, mikäli nainen ei osoittaudu feministiksi.

Mielelläni kommentoin, sopiiko myöhemmin. Keittiössä tarvii nyt vahtia sata asiaa yht' aikaa.

• Taikis
        ex-koltis kirjoitti:

Mielelläni kommentoin, sopiiko myöhemmin. Keittiössä tarvii nyt vahtia sata asiaa yht' aikaa.

sopii kommentoida milloin sopii, dee dee.

Minullakin täällä taas pikkutyttö pitämässä vauhtia yllä, ei hirveästi pääse palstalle kirj.

• Taikis
        viisikymppisten kirjoitti:

ketjussa monet kovasti kärttivät mielikuvia itsestään. Turhamaisuus siinä ainakin paljastui.

saatoihan siellä pari tyyppiä ollakin jotka kyselivät toisten kommentteja itsestään, ehkä halusivat oikeasti tietää miten kirjoittajat heidät näkevät. Mitäs pahaa siinä on jos vapaaehtoisesti suostuu analyysejä kuuntelemaan. Näillä palstoilla ne eivät yleensä ole ylettömän mairittelevia, kuten kommentistasikin voi päätellä.

• ex-koltis
        Taikis kirjoitti:

Taikis kovasti kohtelias, paiti tuossa miesten kurssissa pitämisessäni. No, totta toinen puoli, täällä kun tuota naisenergiaa tulee tuutin täydeltä niin tarvii vähän yrittää tasapainottaa. Vaatimaton mies kun olen niin olisitkohan pikkusen liioitellut tuota ulkoisen olemuksen puolta. Viimeisen lauseen kyllä allekirjoitan. Kiitos kivasta analyysistä ja oikein mukavaa alkavaa viikkoa.

• Taikis
        ex-koltis kirjoitti:

Taikis kovasti kohtelias, paiti tuossa miesten kurssissa pitämisessäni. No, totta toinen puoli, täällä kun tuota naisenergiaa tulee tuutin täydeltä niin tarvii vähän yrittää tasapainottaa. Vaatimaton mies kun olen niin olisitkohan pikkusen liioitellut tuota ulkoisen olemuksen puolta. Viimeisen lauseen kyllä allekirjoitan. Kiitos kivasta analyysistä ja oikein mukavaa alkavaa viikkoa.

no jostain syystä näen sinut pitkänä ja ryhdikkäänä miehenä.

Tottahan se on, me naiset tahdomme olla sellaisia enrgiapakkauksia, kyllä siinä pitää miehessä olla lujuutta joka meidän kanssamme täällä pärjää. :))

• bag_gie

vaikia on pisteitä ruveta antamaan kun ei ketään tunne *päivää vaan* ja suurin osa jutuista menee huis ohi mutta pääasia että viihdytään

Mielenkiintoisia ja osaavia kavereita, ei siinä mitään. Eikä kukaan ole tallonut varpaille vaikka piikkareita ja muita aseita näkyy löytyvän vähän jokaisen takataskusta tarvittaessa...

Jatkakaa samaan malliin, mie en tosin osaa tapella (äiti opetti ain juosta karkuun) enkä lirttamaan jaksa sen vaatimalla hartaudella syventyä (hirviä homma) joten tässä taidan täytellä hyllyjä ja nykiä jossain välissä ain rönsystä =DD
      *hymyilee nätisti ja siivosti*

• merliNi

kahvilan pöytään*

Mun mielestä tää on paras kahvila:)
      Hauskaa ja huumorintajusta porukkaa.Kahvi on tosin toisinaan keitetty samoihin pööneihin mutta maistuu silti:)

• Pumpulipai

Tässäpä muuten tulee oikein suuri ruusupuska :)

Ruusuja Tähtisilmätoimittajallemme, joka jaksoi vuosikaudet kirjoittaa todella ansiokasta palstan lehteä: Sumppisanomia.

Kiitos hauskoista jutuistasi, ihmettelin suuresti, miten jaksoit kirjoittaa satoja läpysköita viikosta viikkoon, itse en millään olisi moiseen pystynyt.

Kiitos.

(en kinua uusia, aika aikaansa kutakin)

Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      477
      1385
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1136
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      852
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      825
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      767
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      736
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      714
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      681
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      677
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      62