Niin mites se nykyään menee, onko tatskat kielletty ja seuraako sanktioita?
Tatuoinnit, kielletty vai sallittu?
7
726
Vastaukset
- Katumus voi yllättää
aika pian ja mitä sitten teet suttujesi kanssa?
Tatuointi on tämän päivän hitti ja monet tyhmyyksissään ottavat iholleen kuvia.
Kehoitan kaikkia kiertämään kaukaa merkkauspaikat.- Passiivista vastarintaa
minä itseni takia kysynyt vaan sääntöä utelin!
- Eivät taida hyväksyä
Passiivista vastarintaa kirjoitti:
minä itseni takia kysynyt vaan sääntöä utelin!
lainkaan moista pakanallista tapaa :)
- Ramblaaja
Eivät taida hyväksyä kirjoitti:
lainkaan moista pakanallista tapaa :)
Uudessa asiainjärjestelmässä ei sallita merkkejä tuhouteneesta asiainjärjestelmästä.
Ramblaaja kirjoitti:
Uudessa asiainjärjestelmässä ei sallita merkkejä tuhouteneesta asiainjärjestelmästä.
Vastaus oli kaukana tuosta lauseesta.
- JT_tattoo
muille. Minullakin sen varressa lukee vaimoni nimi tatuoituna; Anna Vanessa Eveliina.
Lyhyen kaavan mukaan "AVE". Pitemmän kaavan mukaan tuo yllämainittu. - salaisuus?
tienraivaaja tyttö, pääs oikein paikkakunnan lehteen tatuoinnin kanssa. Siinä sitä oli seurakuntalaisissa nielemistä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2331541- 961306
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle201287Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61187Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9968Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66905- 32880
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43861Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii62835