ei muuta kun

..mistä helkutista saa ilmasen tai puoli-ilmasen tukanleikkuun ammattitaidolla? pehko kasvaa mutta rahat pitää säästää baariin..

18

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isledudiable

      ja tulos on pettymys! mutta ainakin lyhyt tukka tulee...

      • ..lyhyttä vaan pikkasen fixausta rokkityyliin.. no jos mainostat jo noin niin en tule en en ikinä..


    • emilii1

      meille kaffelle, leikkaan pehkosi =)

      • emilii1

        yhtikäs mittään. Paitsi bussimatkat, tai palkkaat halvalla kuskin =)


      • emilii1 kirjoitti:

        yhtikäs mittään. Paitsi bussimatkat, tai palkkaat halvalla kuskin =)

        ..tuosta hyvin edullisesta tarjouksesta ja kahvit vielä päälle.. katsos mä kun ajattelin huomenna lähtee ulos stadiin mutta hiukset on pikkasen pehkoutuneet liikaa.. osaatko tehdä ns revityn rokkitukan?..


      • emilii1
        pervokki kirjoitti:

        ..tuosta hyvin edullisesta tarjouksesta ja kahvit vielä päälle.. katsos mä kun ajattelin huomenna lähtee ulos stadiin mutta hiukset on pikkasen pehkoutuneet liikaa.. osaatko tehdä ns revityn rokkitukan?..

        En ennen semmoista revittyä rokkitukkaa ole väsännyt, mutta yrittää voin =). Jos vaan uskalat ottaa pienen riskin. Kyllä mä yleensä siskoni ja veljieni hiukset leikkaan.. ja tietty omani =)


      • isledudiable
        emilii1 kirjoitti:

        En ennen semmoista revittyä rokkitukkaa ole väsännyt, mutta yrittää voin =). Jos vaan uskalat ottaa pienen riskin. Kyllä mä yleensä siskoni ja veljieni hiukset leikkaan.. ja tietty omani =)

        sun hiukset silleen seksikkään tuhmasti ja otan sitten valokuvan ( mustavalkoisen )!


      • emilii1 kirjoitti:

        En ennen semmoista revittyä rokkitukkaa ole väsännyt, mutta yrittää voin =). Jos vaan uskalat ottaa pienen riskin. Kyllä mä yleensä siskoni ja veljieni hiukset leikkaan.. ja tietty omani =)

        ..sinne öö porvoossako asustit.. tarttisin kyllä ilmasen kyydin.. dääm niin kaukana asut.. todennäköisesti joutuisin maksaa bussilipun ja niin sit siitä ei ookkaa hyötyy..
        mutta hienoo olis jos tuntis jonkun joka osais väsätä sellasen modernin rokkitukan joka sopii pervokeille..


      • emilii1
        isledudiable kirjoitti:

        sun hiukset silleen seksikkään tuhmasti ja otan sitten valokuvan ( mustavalkoisen )!

        ..olit sekoittamassa.. mun vai pervokin.. =) ???
        Ehkä meidän molempien..?


      • emilii1
        pervokki kirjoitti:

        ..sinne öö porvoossako asustit.. tarttisin kyllä ilmasen kyydin.. dääm niin kaukana asut.. todennäköisesti joutuisin maksaa bussilipun ja niin sit siitä ei ookkaa hyötyy..
        mutta hienoo olis jos tuntis jonkun joka osais väsätä sellasen modernin rokkitukan joka sopii pervokeille..

        ei sieltä esim. Itiksestä tänne huristelisi kuin puolituntia. Mutta bussimatkat ovat TAAS kallistuneet.. ei hyvä =/


      • isledudiable
        emilii1 kirjoitti:

        ..olit sekoittamassa.. mun vai pervokin.. =) ???
        Ehkä meidän molempien..?

        Harmi kun olet naimisissa, niin voisin sekoittaa sen sun Hiukset ja, no mä tuun sinne hesaan iltalennolla, nähdään stokkan eessä klo 24.oo! no vitsi, en ehdi koneeseen enää! mutta mennään naimisiin!


      • emilii1 kirjoitti:

        ei sieltä esim. Itiksestä tänne huristelisi kuin puolituntia. Mutta bussimatkat ovat TAAS kallistuneet.. ei hyvä =/

        .. olishan se jees lähtee keväiseen porvooseen tutustumaan paikallisiin.. ne bussihinnat juu ketuttaa..


      • isledudiable
        emilii1 kirjoitti:

        ei sieltä esim. Itiksestä tänne huristelisi kuin puolituntia. Mutta bussimatkat ovat TAAS kallistuneet.. ei hyvä =/

        uskoa pervokkia! kun minä olen asialla niin takuulla petyt kun olen niin chapliini ja ujo ja huuhaa ja yleensä jotain hassua tapahtuu mun seurassa aina kun olen huithaapeli, niin mulle on ainaski Nais-ihmiset sanonut! enkä tiedä miksi ne tytöt mulle aina nauraa??? vaikka en edes puhu mitään!


      • isledudiable
        isledudiable kirjoitti:

        uskoa pervokkia! kun minä olen asialla niin takuulla petyt kun olen niin chapliini ja ujo ja huuhaa ja yleensä jotain hassua tapahtuu mun seurassa aina kun olen huithaapeli, niin mulle on ainaski Nais-ihmiset sanonut! enkä tiedä miksi ne tytöt mulle aina nauraa??? vaikka en edes puhu mitään!

        se pervokki ihan hyvä tyyppi on! tämä on ihan huuhaata! Juha Vuorinen! siinä hyvä huumori tyyppi!


      • emilii1
        isledudiable kirjoitti:

        Harmi kun olet naimisissa, niin voisin sekoittaa sen sun Hiukset ja, no mä tuun sinne hesaan iltalennolla, nähdään stokkan eessä klo 24.oo! no vitsi, en ehdi koneeseen enää! mutta mennään naimisiin!

        Minulla on jo ihana aviomies.
        Ja olen jokatapauksessa tullut siihen tulokseen, ettei se mies vaihtamalla parane =)
        Söpöjä ovat kuitenkin nuo sinun epäpätevät kosimisyritykset. Mutta voithan tietty minuun niitä harjoitella, annan sitten kritiikkiä sinulle, ja tuleva vaimosi on sitte samantien sulaa vahaa onnistuneella kosinnalla =)


      • emilii1
        pervokki kirjoitti:

        .. olishan se jees lähtee keväiseen porvooseen tutustumaan paikallisiin.. ne bussihinnat juu ketuttaa..

        ja jokiranta täynnä terasseja ja hyvää fiilistä =). Suosittelen kesää =), se on parasta täällä.


      • emilii1 kirjoitti:

        ja jokiranta täynnä terasseja ja hyvää fiilistä =). Suosittelen kesää =), se on parasta täällä.

        ..olis lähtisin porvooseen ja kiertäsin ympäri suomen ja jos ois vielä enemmän kiertäsin maailman ympäri..
        mut mä taidan tästä lähtee kiertää korttelii ja sit jotain syötävää.. verilättyjä ja puolukkaa rutkasti voisulaa.. gggluuaaahh kuola valuu jo näppäimistölle..


      • emilii1
        isledudiable kirjoitti:

        uskoa pervokkia! kun minä olen asialla niin takuulla petyt kun olen niin chapliini ja ujo ja huuhaa ja yleensä jotain hassua tapahtuu mun seurassa aina kun olen huithaapeli, niin mulle on ainaski Nais-ihmiset sanonut! enkä tiedä miksi ne tytöt mulle aina nauraa??? vaikka en edes puhu mitään!

        erilaisia hassuja tapauksia =). Ei pitäisi ottaa ketään tosissaan. Mutta ihanaa porukkaa huuhaalla, sitä en kiellä =). Muille palstoille ei oikein uskalla mennä kommentoimaan, liian totista sakkia.. tai onhan muuallakin tullut käytyä joskus..
        JOspa ne naiset eivät naurakkaan sulle, vaan hymyilevät pilke silmäkulmassa. Mahdollinen tulkintavirhe?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe