..mistä helkutista saa ilmasen tai puoli-ilmasen tukanleikkuun ammattitaidolla? pehko kasvaa mutta rahat pitää säästää baariin..
ei muuta kun
18
470
Vastaukset
- isledudiable
ja tulos on pettymys! mutta ainakin lyhyt tukka tulee...
..lyhyttä vaan pikkasen fixausta rokkityyliin.. no jos mainostat jo noin niin en tule en en ikinä..
- emilii1
meille kaffelle, leikkaan pehkosi =)
- emilii1
yhtikäs mittään. Paitsi bussimatkat, tai palkkaat halvalla kuskin =)
emilii1 kirjoitti:
yhtikäs mittään. Paitsi bussimatkat, tai palkkaat halvalla kuskin =)
..tuosta hyvin edullisesta tarjouksesta ja kahvit vielä päälle.. katsos mä kun ajattelin huomenna lähtee ulos stadiin mutta hiukset on pikkasen pehkoutuneet liikaa.. osaatko tehdä ns revityn rokkitukan?..
- emilii1
pervokki kirjoitti:
..tuosta hyvin edullisesta tarjouksesta ja kahvit vielä päälle.. katsos mä kun ajattelin huomenna lähtee ulos stadiin mutta hiukset on pikkasen pehkoutuneet liikaa.. osaatko tehdä ns revityn rokkitukan?..
En ennen semmoista revittyä rokkitukkaa ole väsännyt, mutta yrittää voin =). Jos vaan uskalat ottaa pienen riskin. Kyllä mä yleensä siskoni ja veljieni hiukset leikkaan.. ja tietty omani =)
- isledudiable
emilii1 kirjoitti:
En ennen semmoista revittyä rokkitukkaa ole väsännyt, mutta yrittää voin =). Jos vaan uskalat ottaa pienen riskin. Kyllä mä yleensä siskoni ja veljieni hiukset leikkaan.. ja tietty omani =)
sun hiukset silleen seksikkään tuhmasti ja otan sitten valokuvan ( mustavalkoisen )!
emilii1 kirjoitti:
..sinne öö porvoossako asustit.. tarttisin kyllä ilmasen kyydin.. dääm niin kaukana asut.. todennäköisesti joutuisin maksaa bussilipun ja niin sit siitä ei ookkaa hyötyy..
mutta hienoo olis jos tuntis jonkun joka osais väsätä sellasen modernin rokkitukan joka sopii pervokeille..- emilii1
isledudiable kirjoitti:
sun hiukset silleen seksikkään tuhmasti ja otan sitten valokuvan ( mustavalkoisen )!
..olit sekoittamassa.. mun vai pervokin.. =) ???
Ehkä meidän molempien..? - emilii1
pervokki kirjoitti:
..sinne öö porvoossako asustit.. tarttisin kyllä ilmasen kyydin.. dääm niin kaukana asut.. todennäköisesti joutuisin maksaa bussilipun ja niin sit siitä ei ookkaa hyötyy..
mutta hienoo olis jos tuntis jonkun joka osais väsätä sellasen modernin rokkitukan joka sopii pervokeille..ei sieltä esim. Itiksestä tänne huristelisi kuin puolituntia. Mutta bussimatkat ovat TAAS kallistuneet.. ei hyvä =/
- isledudiable
emilii1 kirjoitti:
..olit sekoittamassa.. mun vai pervokin.. =) ???
Ehkä meidän molempien..?Harmi kun olet naimisissa, niin voisin sekoittaa sen sun Hiukset ja, no mä tuun sinne hesaan iltalennolla, nähdään stokkan eessä klo 24.oo! no vitsi, en ehdi koneeseen enää! mutta mennään naimisiin!
emilii1 kirjoitti:
ei sieltä esim. Itiksestä tänne huristelisi kuin puolituntia. Mutta bussimatkat ovat TAAS kallistuneet.. ei hyvä =/
.. olishan se jees lähtee keväiseen porvooseen tutustumaan paikallisiin.. ne bussihinnat juu ketuttaa..
- isledudiable
emilii1 kirjoitti:
ei sieltä esim. Itiksestä tänne huristelisi kuin puolituntia. Mutta bussimatkat ovat TAAS kallistuneet.. ei hyvä =/
uskoa pervokkia! kun minä olen asialla niin takuulla petyt kun olen niin chapliini ja ujo ja huuhaa ja yleensä jotain hassua tapahtuu mun seurassa aina kun olen huithaapeli, niin mulle on ainaski Nais-ihmiset sanonut! enkä tiedä miksi ne tytöt mulle aina nauraa??? vaikka en edes puhu mitään!
- isledudiable
isledudiable kirjoitti:
uskoa pervokkia! kun minä olen asialla niin takuulla petyt kun olen niin chapliini ja ujo ja huuhaa ja yleensä jotain hassua tapahtuu mun seurassa aina kun olen huithaapeli, niin mulle on ainaski Nais-ihmiset sanonut! enkä tiedä miksi ne tytöt mulle aina nauraa??? vaikka en edes puhu mitään!
se pervokki ihan hyvä tyyppi on! tämä on ihan huuhaata! Juha Vuorinen! siinä hyvä huumori tyyppi!
- emilii1
isledudiable kirjoitti:
Harmi kun olet naimisissa, niin voisin sekoittaa sen sun Hiukset ja, no mä tuun sinne hesaan iltalennolla, nähdään stokkan eessä klo 24.oo! no vitsi, en ehdi koneeseen enää! mutta mennään naimisiin!
Minulla on jo ihana aviomies.
Ja olen jokatapauksessa tullut siihen tulokseen, ettei se mies vaihtamalla parane =)
Söpöjä ovat kuitenkin nuo sinun epäpätevät kosimisyritykset. Mutta voithan tietty minuun niitä harjoitella, annan sitten kritiikkiä sinulle, ja tuleva vaimosi on sitte samantien sulaa vahaa onnistuneella kosinnalla =) - emilii1
pervokki kirjoitti:
.. olishan se jees lähtee keväiseen porvooseen tutustumaan paikallisiin.. ne bussihinnat juu ketuttaa..
ja jokiranta täynnä terasseja ja hyvää fiilistä =). Suosittelen kesää =), se on parasta täällä.
emilii1 kirjoitti:
ja jokiranta täynnä terasseja ja hyvää fiilistä =). Suosittelen kesää =), se on parasta täällä.
..olis lähtisin porvooseen ja kiertäsin ympäri suomen ja jos ois vielä enemmän kiertäsin maailman ympäri..
mut mä taidan tästä lähtee kiertää korttelii ja sit jotain syötävää.. verilättyjä ja puolukkaa rutkasti voisulaa.. gggluuaaahh kuola valuu jo näppäimistölle..- emilii1
isledudiable kirjoitti:
erilaisia hassuja tapauksia =). Ei pitäisi ottaa ketään tosissaan. Mutta ihanaa porukkaa huuhaalla, sitä en kiellä =). Muille palstoille ei oikein uskalla mennä kommentoimaan, liian totista sakkia.. tai onhan muuallakin tullut käytyä joskus..
JOspa ne naiset eivät naurakkaan sulle, vaan hymyilevät pilke silmäkulmassa. Mahdollinen tulkintavirhe?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi694620Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1014075- 573643
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382891Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282643Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612582- 522526
- 391957
- 471928
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2521786