Kuka muistaa 1980-luvun lopun saksalaisen vuoristosairaalan. Varsinkin tunnusmusiikki on jäänyt mieleeni. Toivottavasti uusitaan joskus. Kerranhan se on uusittu.
Vuoristosairaala
10
3204
Vastaukset
- freilich!
Perjantai-illan ratoksihan tuo taisi tulla.. onko siitä jo niin kauan..?
...oli vähän hömppää minun makuuni, mutta pikkusiskoni kanssa sitä katseltiin.
Muistaakseni Kolmoskanava esitti samoihin aikoihin toista saksalaista lääkärisarjaa, Maalaislääkäriä, joka oli mielestäni parempi.
Alkaahan siitä Vuoristosairaalan uusintakierroksestakin jo olla yli kymmenen vuotta. Voisi olla ihan hauskaa campia jos esitettäisiin nyt.
Mikähän on muuten on kakkosen seuraava klassikkosarja kun Ben Caseyt saadaan kahlattua läpi? Cannon? McCloud? Tohtori Kildare? High Chapparal?- blackmagictiger
JEP MINÄ MYÖS MUISTAN
- blackmagictiger
1991-1998 OISKO TULLU SUOMESSA
- Udo Brinkmann ;)
se oli sen verran mieleenpainuva sarja että muistan sen yhä ja kaipailen ruutuunkin. Netissäkään ei näytä turhan paljon olevan sarjasta materiaalia :/
- <<<<
KOSKA JATKUU
- Anonyymi
Kaikki tämän muistavat,laittakaa pyyntö uusinnasta,ois mahtavaa jos uusittais.
Ehdottomasti.... Kumman vähän tullut saksalaissarjoja telkkarista ellei lääkärisarjoja peräti
- Anonyymi
Haluaisin kanssa nähdä tän vielä. Miten ja mihin uusintapyyntöjä voi lähettää?
- Anonyymi
Eikös tää tullu yleltä,sen asiakaspalveluun toivetta,taitaa netistä löytyy palaute "lomake" myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437