..on kovaa ja julmaa, oli sitten itse pettäjä tai kohde, tai molempia itsepetoksen kyseen ollen, tästä sain karvaan kokemuksen kun kaupassa katselin naisia, ja katsoin liian pitkään myyjättären silmiin sinisiin, sen sijaan että olisin huomioinut yleiset tarpeet ja reaaliteetit, noh.. tarpeellinen hankinta jäi ostamatta, se paljastui vasta nautinnollisen vessassa istumisen päätteeksi, kun vessapaperia ei ollut, talouspaperitkin käytetty paljolti muihin tarkoituksiin, silloin huomasi että lukemiseen tarkoitettu aineisto, oli ihan liian kovaa, pettäminen siis on kovaa ja sattuu aina.
Älkää tehkö niinkuin minä, ei kannata kokeilla kotona.
Pettäminen..
8
702
Vastaukset
- jpntar
..Tarpeellinen jäi minultakin ostamatta ...kerran..
Voiko kuitenkaan pettää, jos suhde on kunnossa..? Kun pettää toista, pettää myös itseä..Hormoonitko meitä ohjaavat, vai..- Alffi-06
..multa jää useammin, uusiopoikamies kun olen, tarvittaisiin varmasti hempeän naisen, hellästi mutta määrätietoiseti ohjaavaa otetta, jolloin myyjättäret ja olutosastot jäisivät kaupassakin vähemmälle huomiolle, ja kaupassakin olisi perustellun puutelistan mukaan laadittu lappu mukana. =)
..on hyötyä, että on hamsterin vikaa :)
Kahvi on toinen, jota pitää aina olla, se on kyllä päässy kerran loppumaan..
Ihan kauhiast en ymmärtänyt, miten tuo liittyi
pettämiseen, mut se kait se olikin se juju..- Alffi-06
..tuossa on totuuden jyvänen, katasrofin ainekset olisi koossa, jos kahvia ei aamulla kaapista löytyisi, pettämiseen asssosiaatio on että on itsepetosta kuvitella, että yksin eläminen olisi aina niin auvoisaa, koska jos elämä on pitkä puutelista, niin asiantilan korjaamiseen kaksi päätä ja kaksi näkökulmaa, saattaisi olla hieno ratkaisu?
Alffi-06 kirjoitti:
..tuossa on totuuden jyvänen, katasrofin ainekset olisi koossa, jos kahvia ei aamulla kaapista löytyisi, pettämiseen asssosiaatio on että on itsepetosta kuvitella, että yksin eläminen olisi aina niin auvoisaa, koska jos elämä on pitkä puutelista, niin asiantilan korjaamiseen kaksi päätä ja kaksi näkökulmaa, saattaisi olla hieno ratkaisu?
uskottomuuta ja pettämistä toitotetaan niin paljon,
että ei ekana tuu mieleen tuo itsensä pettäminen.
Siinä vissiin ainoa hyvä puoli, että kärsijänä yleensä vain yksi ihminen,
joka tietää miltä tuntuu..- Alffi-06
Sanin kirjoitti:
uskottomuuta ja pettämistä toitotetaan niin paljon,
että ei ekana tuu mieleen tuo itsensä pettäminen.
Siinä vissiin ainoa hyvä puoli, että kärsijänä yleensä vain yksi ihminen,
joka tietää miltä tuntuu....just, pettämisen tasoja on miljoonia, kaikki vaan kuitenkin kohdistuu lopulta siihen elämänsä tärkeimpää ihmiseen eli itseensä. olisi paljon enemmän annettavaa, kun pitää sielunsa puhtaana, kun tuo paholainen vaanii joka kulman takana.
- t-j... ;)))
tuosta pettämisestä henkilö tasolla mitään, koska en ole niin koskaan tehnyt...
Luonteesta taikka tavoista kylläkin, puolin sun toisin... eikä sekään tunnu mukavalta jos odotukset ovat suhteesta korkealla...- Alffi-06
..juuri, pointti oli, että petetyksi tuleminen, pettäminen sekä itsepetos, ovat sukua keskenään, ennen kuin moisiin ryhtyy pitäisi todella miettiä, lopulta kaikki petokset ovat enemmän tai vähemmän itsepetosta, jotka kääntyy aina itseä vastaan, jos mun mielipide jotain merkitsee niin en pettäisi, kerran hölmössä nuoruudessain olen niin tehnyt, ja aina vaan maksan siitä, mutta samaan rahaan voi laskea myös petetyksi tulemisen, ei siltäkään ole säästynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890