Rinnat kaiken a ja o

b-kuppi

Näitä juttuja kun on täällä lueskellut, tuntuu siltä, että joillekin miehille naisen rinnat ovat kaikki kaikessa. Jos rinnat eivät miellytä niin sitten ei treffejä. Ovatko ne rinnat oikeasti niin tärkeät? Mitä isommat/pystymmät sen paremmat vai miten on...? Itse olen normaalipainoinen b-kupin rinnat omaava, ja tuntuu että aivan liian pienet ovat joidenkin miesten makuun. Itse kyllä kiinnitän miehissä huomiota kokonaisuuteen. En vaadi pyykkilautavatsaa tai hauiksen tiettyä ympärysmittaa. Pieni "olutmahakin" tuntuu joillekin olevan oikein söde. Minun mielestä miehet, jotka ovat sinut oman kroppansa kanssa ovat kaikista miellyttävimpiä.

Eikö sama voisi päteä naisiinkin?

16

2432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoit itsekin tuossa että "joillekin". eiköhän suurin osa miehistä kuitenkin kiinnitä huomiota kokonaisuuteen eikä pelkästään rintojen kokoon ja muotoon.

    • vaikka

      olisikin läski ja lyhyt. Joskus olisi parempi, että miehet eivät olisi niin sinuja kroppansa kanssa, vaan panostaisivat ulkonäköönsä jättämällä sen kaljamahan kasvattamisen yms.

      • miesiooi

        Kyllä se kaljamaha on aika ikävä kun kesällä pitäis laittaa paita päälle. Jos sen laittaa housuihin kaljamaha näyttää koomiselta ja jos paita roikkuu housujen ulkopuolella niin paidan alareuna heiluu 5-10cm vyötä edempänä ja näyttää siltä kuin olisi raskaana (naismaista), riippuu tietysti mahan koostakin.


    • pahkura

      kaikki kaikessa, silloin kun pahkura syntyi,muutoin ois saanut kärvistellä nälissään :)

      no jooh,toisille sopii pienet,toisille vähän suuremmat...joillekin naisille ne tuntuu olevan kaikki kaikessa..

      jooh,kyllä naista katellaan ihan kokonaisena...turhaa huolta kannat :)

    • miesten mieleen

      Kyllä jotkut saattaa tykätä suurista silikonitisseistä tai ainakin niiden katsomisesta.

      Mutta kun tulee kyse omasta tyttöystävästä tai vaimosta niin enemmistö kyllä tykkää tavallisista normaalivartaloisista "naapurintytöistä",
      joilla on muotoja sopivasti, siis ei liikaa tai liian vähän.

      Miehetkin kiinnittää enemmän huomioita luonteeseen kuin ulkonäköön, sillä pitkässä suhteessa luonne korostuu.
      Jos ei tuu toimeen jonkun kanssa, niin ei tuu, oli vaikka minkä näköinen.

      Älä huolehdi niistä joille sun ulkonäkö ei kelpaa, vaan kiinnitä huomiosi niihin jotka tykkää susta.

      • b70

        "Mutta kun tulee kyse omasta tyttöystävästä tai vaimosta niin enemmistö kyllä tykkää tavallisista normaalivartaloisista "naapurintytöistä",
        joilla on muotoja sopivasti, siis ei liikaa tai liian vähän."

        Kaiken a ja o on SOPIVAN kokoiset rinnat, eli liian pienet feidataan heti kättelyssä. (pienet = kuppikoko alle c75) Ja koska silikonitkaan ei miehille kelpaa, niin pienirintaisella naisella on käytännössä hyvin vähän potentiaalisia poikaystäväehdokkaita. Eikä siinä auta, vaikka muuten olis kuinka hyvännäköinen tahansa, jos rinnat ei oo sitä oikeaa kokoa. Pienirintaisen ei siis kannata olla turhan valikoiva vaan ottaa se mies, jolle sattuu kelpaamaan, koska heitä ei ole montaa.


      • aika hyvin
        b70 kirjoitti:

        "Mutta kun tulee kyse omasta tyttöystävästä tai vaimosta niin enemmistö kyllä tykkää tavallisista normaalivartaloisista "naapurintytöistä",
        joilla on muotoja sopivasti, siis ei liikaa tai liian vähän."

        Kaiken a ja o on SOPIVAN kokoiset rinnat, eli liian pienet feidataan heti kättelyssä. (pienet = kuppikoko alle c75) Ja koska silikonitkaan ei miehille kelpaa, niin pienirintaisella naisella on käytännössä hyvin vähän potentiaalisia poikaystäväehdokkaita. Eikä siinä auta, vaikka muuten olis kuinka hyvännäköinen tahansa, jos rinnat ei oo sitä oikeaa kokoa. Pienirintaisen ei siis kannata olla turhan valikoiva vaan ottaa se mies, jolle sattuu kelpaamaan, koska heitä ei ole montaa.

        käy viuhka A-kupilla, rumempia saa potkia loitommalle...


      • tyhmä blondi
        b70 kirjoitti:

        "Mutta kun tulee kyse omasta tyttöystävästä tai vaimosta niin enemmistö kyllä tykkää tavallisista normaalivartaloisista "naapurintytöistä",
        joilla on muotoja sopivasti, siis ei liikaa tai liian vähän."

        Kaiken a ja o on SOPIVAN kokoiset rinnat, eli liian pienet feidataan heti kättelyssä. (pienet = kuppikoko alle c75) Ja koska silikonitkaan ei miehille kelpaa, niin pienirintaisella naisella on käytännössä hyvin vähän potentiaalisia poikaystäväehdokkaita. Eikä siinä auta, vaikka muuten olis kuinka hyvännäköinen tahansa, jos rinnat ei oo sitä oikeaa kokoa. Pienirintaisen ei siis kannata olla turhan valikoiva vaan ottaa se mies, jolle sattuu kelpaamaan, koska heitä ei ole montaa.

        Jos ulkonäkö on SULLE noin tärkeä,
        niin hanki ne silikonit, jos luulet pikku elämäsi paranevan sillä.

        Sitten voit seurustella pinnallisten miesten kanssa, joita ei kiinnosta kuin ulkonäkö.

        Kuten huomaat ongelma ei ole miehet, vaan sinä ja sun käsitykset itsestäsi.
        Vittu sä oot tyhmä!


      • se joo
        aika hyvin kirjoitti:

        käy viuhka A-kupilla, rumempia saa potkia loitommalle...

        Kyllä a-kuppikin näyttää vaatteet päällä "normaalilta", ruumiinrakenteesta riippuen jopa hyvältä, mutta kuinkas moni niistä vonkaajista jaksaa innostua enää sen jälkeen, kun on karun totuuden päässyt näkemään??! Harvassa on sellaiset miehet...


    • tisseistä

      semmosista mitkä mahtuvat sopivsti kämmenen alle. miks pitäis olla isommat?
      ihan sama, jos miehillä pitäis olla hemmetin isot kassit... ihan turhaa...
      niillä mennään mitä meillä on.

    • bkbk

      Kyllä minä ainakin katson naisen tötsät. Jos muija on sen näköinen, että rinnat on jäänyt kotiin niin se ei oikein sytytä, muuten skaala voi olla aika laaja. Pahempi juttu on jos rinnat roikkuu, silloin on aika sama mitä kokoa ne on. Suuret ja roikkuvat on toisaalta kyllä etovimmat.

    • muurahaiskeko
      • ja miettikää

        uh-huh, tuossa ylläolevassa viestissä on linkki jossa on todistuskappaleita todellisesta elämästä.

        Verratkaapa tytöt ja naiset omianne noihin ja miettikää vähän mitä sanotte.

        Jos on noin ulkonäkökeskeinen kuin b-kuppi,
        niin ulkönäkö ei taida olla ainut ongelma.


    • Catariina

      Minä kun luen näitä juttuja, niin saan kyllä sen kuvan ainakin noista rintakeskusteluista, ettei niiden koolla ole kovinkaan oleellista merkitystä. Tai siis tarkoitan, että jokaiseen rintaketjuun tulee paljon vastauksia miehiltä, jotka pitävät ennemmin pienistä rinnoissa.

      Näistä keskusteluista voi päätellä yhtä sun toista paskaa miehistä, mutta toi rinta-asia on mielestäni positiivisimmasta päästä taasen.

      • uskotko

        Ei se rintojen koko ole oleellisin asia.
        Jos nainen on muuten ok, niin miksi valittaa asiasta, jolle ei voi mitään.

        Jos puhutaan rintojen ominaisuuksista, niin kiinteys on tärkeäpää kuin koko,
        isot rinnat menettää muotonsa nopeammin.
        Kukaan ei pidä rumista rinnoista.

        Asiaan liittyy myös ennakkoluuloja kuten,
        rintojen koko on kääntäen verrannollinen älykkysosamäärään:
        suuret rinnat = pienet aivot.
        (ei pidä välttämättä paikkaansa, mutta sellaistakin puhutaan)


    • palkokasvi

      Naiset itte kateudella tissejä kohtaan aiheuttaa sen miestenkin mielihalun. Nyt mennään taas siihen että tissit ei oo mitää, vaan anorektinen olemus. Sit taas perseet pitää olla isoja niinku nyt tulee ne hameet mitkä isontaa persiitä mannetyyliin. Nythän on paljon taas julkkiksiaki joilla ei ole tissejä.
      Että kaipa se siis päteekin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe