Kuuluuko yhteiskuntavastuu yrityksille vai yhteiskunnalle?
Vuosikymmenien aikana savupiippujen ympärille on syntynyt isoloitunut, vasemmitolainen ay-populaatio joka elää täydellisessä symbioosissa tämän tiilisen totemipaalun kanssa.Jos populaatio on lähes kyvytön tulemaan toimeen ilman totemipaalua
niin se on kyllä ensisijaisesti yhteiskunnan ja se harjoittaman vasemmistolaisen politiikan seurausta.
Elinkeinorakenne olisi tullut hajauttaa sen sijaan että päättäjät ovat nyt laittaneet liikaa munia samaan koriin.
Yhteiskuntavastuu
5
379
Vastaukset
Jos jotakin pitäisi ensialkuun tehdä..Olisi potkia pihalle SAK:n Ihalainen ja muut kumppanit.Ainoa mikä näitä kiinnostaa kyseisessä organisaatiossa on varma palkka ja viis siitä mihin ajatus perustuu.
Ei tuollaisia tehtäviä pitäisi luoda ikuisuusviroiksi, koska tulos on juuri väärinkäytös ja muiden sanelujen hiljainen hyväksyminen..- rane
muiden sanelijoiden hiljainen hyväksyminen???
rane kirjoitti:
muiden sanelijoiden hiljainen hyväksyminen???
Tarkoittaa tasan sitä mitä voi olettaakin.Rikkauden halut ovat tainneet luoda koko Ay touhusta kuivunutta ja samojen nöhtänköljien luomaa mitään tekemätöntä touhua..Kun ei päätä mitään asioita tai ota kantaa mihinkään tarkasti niin ei voi tapahtua mitään mikä vaarantaa kyseisten henkilökohtaista uraa, mutta maksaa hankaluuksina niiden kenen etuuksista kyse.
Muilla sanelijoilla tarkoitetaan yrityksiä ja osakepaskoja joille eräät ammattiyhdistysliikkeen jäsenet ovat mielin kielin.Jos pyydetään vaikkapa roskavaltioiden työntekijöiden pääsyä ilmaistyövoimaksi Suomeen niin eiköhän nämä edellä olleet esimerkit hyväksy kaiken vain mukisemalla julkisivuna jotakin epämääräistä ja väittämällä "puolustavansa suomalaista työvoimaa".
- syy&seuraus
on veropolitiikkaa sekä työvoiman hintaa.
Niihin ei yritykset pysty vaikuttamaan ja ne ovat Suomen tarjoama vaihtoehto muiden maiden vaihtoehtojen rinnalla silloin kun suunnitellaan investointeja. - blogoblogo
Mielestäni yrityksellä on sama yhteiskuntavastuu kuin yksilölläkin.
Noudattaa lakeja ja maksaa veroja.
Oikeus myös tehdä virheitä tai muuttaa ulkomaille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427