Hesarissa oli iso juttu omistajasta.
Boikotti-palsalta löytyi tämä jutu:
"Turkkilainen Hyrol Baltadan, entisen Sofran omistaja, on tuomittu ehdolliseen vankeuteen vaimonsa kanssa sekä yli 31 000 € korvauksiin työntekijöiden oikeuksien ja palkkojen laiminlyönnistä.
Jätkällä on taas uusi ravintola Meze Point Mikonkadulla Helsingissä. Älkää menkö tämän avioparin ravintoloihin!
Lähde HS 19.3.2006"
HS kertoo: Ravintola Sofran omistaja tuomittu ehdolliseen
5
562
Vastaukset
- Iisalmelainen<
En mä asu helsingissä enkä varmaankaan löytäisikään tuota ravintolaa helsingistä
- :)))
:))))).
- NeverUniLever
Boikotissa tai ei niin hinta-laatu-suhde on todella huono tuossa ravintolassa....
Ikävä kokemus kaikinpuolin.....- reilu raine
Eihän mikään voi maistua miltään, kun rahan ahneet riistäjät raapii kokkien selkänahasta voitot jättäen maksamatta pakolliset palkat. Yrittäjäpariskunnalle rapsahti ehdollista vankeutta useita kuukausia. Lisäksi 75 tuhannen euron maksut maksamattomista palkoista, kärsimyksen aiheuttamisesta ja oikeudenkäynikuluista on heidän harteillaan. Toivottavasti kokkipojat saavat omansa pois. Yrittäjät myös riistokieltoon ja toimintakieltoon, ennen kuin on maksut maksettu.
- NeverUniLever
Hesarissa oli iso juttu omistajasta.
Boikotti-palsalta löytyi tämä jutu:
"Turkkilainen Hyrol Baltadan, entisen Sofran omistaja, on tuomittu ehdolliseen vankeuteen vaimonsa kanssa sekä yli 31 000 € korvauksiin työntekijöiden oikeuksien ja palkkojen laiminlyönnistä.
Jätkällä on taas uusi ravintola Meze Point Mikonkadulla Helsingissä. Älkää menkö tämän avioparin ravintoloihin!
Lähde HS 19.3.2006
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693