ikuisesti

yh-isi_71

sinkuksi jään.naiset katoaa yleensä siinä vaiheessa kun kerron tulee lapset puheeksi!mut ei muuta kun etiäpäin:p

12

1316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liiiriiiiiiiiii

Joo me kaikki säälitään sua ällö valittaja.
      Kuka haluaa luuserin??

• stuss

luuseri?

• m80:

et kokeilisi niitä yh-äisköjä. Niitähän on Suomi pullollaan.

• just

Miksi neitsyt pitäisi olla jos on jo itsellä lapset hankittuina? Elämäntehtävä on täytetty siinä vaiheessa kun lapset on hankittu.

• ...-in !

Ajattele asiaa lapsettoman miehen/naisen kannalta. Minullakin tuo oma perhe olisi etusijalla, ja siksi yh-talouteen kolmanneksi pyöräksi ryhtyminen ei säväytä.

Sen sijaa voisit todeta sen, että sinulla on sentään ne lapset. Saavutettuun olotilaan kannattaisi olla tyytyväinen...

• aina

kaikkeen voi vastata.. että jaksa odottaa, kyllä se vielä "oikea" eteen tulee, joka ei juokse karkuun. Tsemppiä :)

• Yhi

Itse en ainakaan kerro että mulla on lapsi. Miksi kertoisin jollekin hoidolle? Sitten jos haluan hoidosta eroon niin on hyvä käyttää tuota "Mulla on lapsikin, kaikki aika menee hänelle" fraasia.

• Princess35

Täällä on nainen joka ei katoa vaikka lapsia olisikin. Itsellänikin on lapsia mutta en hae lapsilleni isää niillä on sellainen ja hyvä isä onkin vaikka meillä ei enää ollutkaan mitään yhteistä enää. Olen hyvin toimeentuleva nainen pärjään omillani hyvin. Jos kiinnostaa niin ota yhteyttä :)

• Itse kun kerron, että olen äiti sekä isoäiti ja molemmat nuoremmat sukupolvet ovat melkein aikuisia ja lapsenlapsikin on pidempi kuin minä, niin moni katoaa, mummon kanssa ei voi seurustella. Joten sinkuksi on jääminen.

• katy73

kyl mäkin kerroin omista lapsistani aina kun vaan tapasin uuden ihmisen,ja hyvin nuo ottivat asian...ethän sä sille mitään voi et sul on naperoita...kovin on ollut ihmeellistä porukkaa jos ovat noin tehneet...
      ei muuta kun tsemppiä sulle...
      ps.kyllä se oma kulta vielä löytyy,löysinhän minäkin omani...hyvää kevättä sulle!

• yh-isi_71

Kiitti sulle:) Ja tiedän että jostain se vielä esiin
        tupsahtaa.Hyvää kevättä sullekin!

• Sinkkutyttö74

Muiden puolesta en voi vastata, omasta puolestani sanon, että katoamiseen vaikuttaisivat kyllä ihan muut asiat kuin sinun lapsesi.

Yh-isi ei olisi ollenkaan huonompi vaihtoehto ainakaan tämän sinkun elämänkumppaniksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      99
      6806
    2. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      409
      6540
    3. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      161
      4841
    4. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      94
      3764
    5. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      96
      3701
    6. Kun täällä kysytään aina vaan naisilta

Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en
      Sinkut
      66
      3582
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      10
      3412
    8. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      3130
    9. Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen

Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil
      Maailman menoa
      6
      1959
    10. Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?

Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema
      Asunnot ja asuminen
      16
      1539
    Aihe