ikuisesti

yh-isi_71

sinkuksi jään.naiset katoaa yleensä siinä vaiheessa kun kerron tulee lapset puheeksi!mut ei muuta kun etiäpäin:p

12

1288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liiiriiiiiiiiii

Joo me kaikki säälitään sua ällö valittaja.
      Kuka haluaa luuserin??

• stuss

luuseri?

• m80:

et kokeilisi niitä yh-äisköjä. Niitähän on Suomi pullollaan.

• just

Miksi neitsyt pitäisi olla jos on jo itsellä lapset hankittuina? Elämäntehtävä on täytetty siinä vaiheessa kun lapset on hankittu.

• ...-in !

Ajattele asiaa lapsettoman miehen/naisen kannalta. Minullakin tuo oma perhe olisi etusijalla, ja siksi yh-talouteen kolmanneksi pyöräksi ryhtyminen ei säväytä.

Sen sijaa voisit todeta sen, että sinulla on sentään ne lapset. Saavutettuun olotilaan kannattaisi olla tyytyväinen...

• aina

kaikkeen voi vastata.. että jaksa odottaa, kyllä se vielä "oikea" eteen tulee, joka ei juokse karkuun. Tsemppiä :)

• Yhi

Itse en ainakaan kerro että mulla on lapsi. Miksi kertoisin jollekin hoidolle? Sitten jos haluan hoidosta eroon niin on hyvä käyttää tuota "Mulla on lapsikin, kaikki aika menee hänelle" fraasia.

• Princess35

Täällä on nainen joka ei katoa vaikka lapsia olisikin. Itsellänikin on lapsia mutta en hae lapsilleni isää niillä on sellainen ja hyvä isä onkin vaikka meillä ei enää ollutkaan mitään yhteistä enää. Olen hyvin toimeentuleva nainen pärjään omillani hyvin. Jos kiinnostaa niin ota yhteyttä :)

• Itse kun kerron, että olen äiti sekä isoäiti ja molemmat nuoremmat sukupolvet ovat melkein aikuisia ja lapsenlapsikin on pidempi kuin minä, niin moni katoaa, mummon kanssa ei voi seurustella. Joten sinkuksi on jääminen.

• katy73

kyl mäkin kerroin omista lapsistani aina kun vaan tapasin uuden ihmisen,ja hyvin nuo ottivat asian...ethän sä sille mitään voi et sul on naperoita...kovin on ollut ihmeellistä porukkaa jos ovat noin tehneet...
      ei muuta kun tsemppiä sulle...
      ps.kyllä se oma kulta vielä löytyy,löysinhän minäkin omani...hyvää kevättä sulle!

• yh-isi_71

Kiitti sulle:) Ja tiedän että jostain se vielä esiin
        tupsahtaa.Hyvää kevättä sullekin!

• Sinkkutyttö74

Muiden puolesta en voi vastata, omasta puolestani sanon, että katoamiseen vaikuttaisivat kyllä ihan muut asiat kuin sinun lapsesi.

Yh-isi ei olisi ollenkaan huonompi vaihtoehto ainakaan tämän sinkun elämänkumppaniksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      153
      2607
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1880
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1657
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1341
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1008
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      998
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      989
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      914
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe