Jos Tarja Turunen saataisiin solistiksi näiden hirviöitten keskelle, voitto olisi varma! Kaunis nainen ja rumat hirviöt ja Eurooppa olis polvillaan.
Tarja Turunen Lordin solistiksi
voitto kotiin
2
272
Vastaukset
- jooo-o
Ei Tarja Turunen nyt niin kaunis ole. Meikit naamassa kohtalainen.
Usko pois, ON SE!!!! Itse olen kerännyt Tarjaa seinät ja tietokannat tulvilleen ja eipä ole vielä vastaan tullut kuvaa, jota voisi sanoa rumaksi. Tarja on kaunis, sulava vartaloinen jumalatar joka on kohdannut vääryyttä monella saralla, ei yksin Nightwish takia. Onneksi aika parantaa haavat ja saamme jatkossa kuulla hänen ihanaa tulkintaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614438KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?562583Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1112326
- 241903
- 241691
- 301626
- 1691550
- 361275