tarja ja are

hyysää

Tarja ja are hyysää afrikalisia.

---Niitä ei kiinnosta suomalaisten asiat!!!

Presidentti vaihtoon heti !!!!!!

5

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarevaan

      Mutta Tarjahan onkin muumimamma.
      Sanoi Ruotsalaiset heti kun Tarjan näkivät.

      • Ja talossahan ei lukita ovia koskaan, kun kyseessä on jotakin"hädänalaisia"kultavitjat kaulassa kulkevia"pakolaisia"ja erityiseduin uusissa asunnoissa erinäisten sosiaalitätien hyysääminä.
        Ja se on niin globaalista!Täytyyhän suomalaisten tuntea globaalia solidaarisuutta millaista on ollut savimajassa ja kärsiä heidän puolestaan.Ja vitut..
        Jos jotakin täytyisi tehdä..suomalaisten asiat kuntoon ja hoitakoon muut maat oman väkensä tai pysyköön pois.Ja valtionpäättäjät menköön itseensä.


      • ja läyryä
        labtech27 kirjoitti:

        Ja talossahan ei lukita ovia koskaan, kun kyseessä on jotakin"hädänalaisia"kultavitjat kaulassa kulkevia"pakolaisia"ja erityiseduin uusissa asunnoissa erinäisten sosiaalitätien hyysääminä.
        Ja se on niin globaalista!Täytyyhän suomalaisten tuntea globaalia solidaarisuutta millaista on ollut savimajassa ja kärsiä heidän puolestaan.Ja vitut..
        Jos jotakin täytyisi tehdä..suomalaisten asiat kuntoon ja hoitakoon muut maat oman väkensä tai pysyköön pois.Ja valtionpäättäjät menköön itseensä.

        Tota globaali-pornoa nyt sitten riittää!!
        Ja rahaa riittää vaikka kehitysapuun.
        Kaikki teot ja huomio on ulkomailla.

        Missä on kotimaan rakentaminen, suomalisten etujen ajaminen????????

        Tämä sos pska pitää lopettaa -- tulee kohta vaalit !!!!


    • aivan ulkona ja pihalla

      Jooo !!!
      Tota turhaa väkeä elätetään tuolla pressan linnassa... korkella palkalla.!!!

      Joku vastuu olisi tehdä oman kansan hyväksi jotain!!!!
      ---ei sinua ole maskotiksi ja pelleksi sinne valittu --- hei tarja -herätys!!!!

      Lopeta globalisatio höpinät!

    • eläteiksi

      Lahjoitetaan ne afrikkaan.
      Sinne ne sopii erinomaisesti. Voivat siellä globalisoida afrikkaa vapaasti.

      Tosin voi olla vaikeaa löytää afrikan valtiota joka ne elättäisi !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe