..häntä?.. minulla on häntä etupuolella ja varsin karvaton.. köhköh.. no jopas sentään,.. mutta ehdottomasti olen koiraihmisiä vaikkei takapuolestani roiku mikään lisäke..
onko koiraihmisillä..
21
741
Vastaukset
..pervokkii viedään.. dääämmm
- kipparinoma
on välillä poninhäntä....On minulla;o))))) Olenko silloin poniihminen???
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..todennäköisesti jos tykkäät poneista..
Mä tykkään kaikista elukoista...ihan kaikista...IHMINEN elukastakin...jopa:o)))))
kipparinoma kirjoitti:
Mä tykkään kaikista elukoista...ihan kaikista...IHMINEN elukastakin...jopa:o)))))
..mutten kyllä hirveesti ihmiselukoista.. tai ne pitää ainakin valita tarkkaan..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..mutten kyllä hirveesti ihmiselukoista.. tai ne pitää ainakin valita tarkkaan..
puhuu asiaa:o)))))) Rapsuttaa korvan takaa...kiltisti rapsutin:o))
- dansku-29
edessä. Takana kylläkin, mutta kaikilla ihmisillä on häntä takana, myös sullakin, vaikka sitä ei nääkkää nahan läpi, niin mitäs kun ei tykkää mistää elukoista, kuinkakohan ne pärjää häntänsä kanssa? Se kuiteskin hyvin eläimellistä
- kipparinoma
Mulla ei ole päätä ei häntää....ei ainakaan mun jutuissani;o)))
- dansku-29
kipparinoma kirjoitti:
Mulla ei ole päätä ei häntää....ei ainakaan mun jutuissani;o)))
mutta aivot kuulemma putosivat oliko se nyt Pietarsaaree. En muista enää, joku kuiteskin oli löytänyt mun aivoni, kun tiesi kertoa, mutta mä sanoin sille, että kun mä synnyin en aivoi saanutkaan :DDD
- kipparinoma
dansku-29 kirjoitti:
mutta aivot kuulemma putosivat oliko se nyt Pietarsaaree. En muista enää, joku kuiteskin oli löytänyt mun aivoni, kun tiesi kertoa, mutta mä sanoin sille, että kun mä synnyin en aivoi saanutkaan :DDD
hävis herneet...Ykköskolli löysi ne,mut ei antanut enää takas...Noo Jolppis ja Cee oneksi antoivat uudet herneet...ne vaan niin maskuliiniset et meinas kasvaa mulle rintakarvat.....Heh...;o)
- emilii1
sitten erottaa kissa- ja koiraihmisen, onko siis jotain ulkoapäin havaittavaa tuntomerkkiä..?? Ei varmaankaan hännän perusteella.. =)
- Kylli.Kyllä
ihmisen erottaa vain virkavalta! Ja varsinkin eläinsuojeluihminen tarpeen vaatiessa.
Tai sit ei jos kissa- ja koira-ihminen ovat löytäneet toisensa.
Jätän päätäntävallan jurylle. I rest my case. - emilii1
Kylli.Kyllä kirjoitti:
ihmisen erottaa vain virkavalta! Ja varsinkin eläinsuojeluihminen tarpeen vaatiessa.
Tai sit ei jos kissa- ja koira-ihminen ovat löytäneet toisensa.
Jätän päätäntävallan jurylle. I rest my case...virkavaltaan luottaa..?
Onneksi pervokki ei ole löytänyt mua. Se kun tuossa kertoi olevansa koiraihminen, ja minä taas pelkään olevani kissasemmoinen.. Välttelenkö koiramaisia ihmisiä lopun ikääni? - emilii1
pervokki kirjoitti:
..vain kyselen.. en tiedä vastausta mutta oon mä kissaihminenkin ja rottaihminen myöskin..
moni eläiminen ihminen. Kissoja kotona, samoin villakoirat majailee sängyn alla, tiiä vaikka rottiakin täällä jossain vilistäisi.. =)
pervokki kirjoitti:
..vain kyselen.. en tiedä vastausta mutta oon mä kissaihminenkin ja rottaihminen myöskin..
..täytyy mennä...
emilii1 kirjoitti:
moni eläiminen ihminen. Kissoja kotona, samoin villakoirat majailee sängyn alla, tiiä vaikka rottiakin täällä jossain vilistäisi.. =)
..niitä tahtosin hankkii.. sopis mulle.. meillä on käynyt sisällä metsähiirulaisia.. juuh mut nyt täytyy kyllä mennä taas .. ei meinaa saada rauhassa huuhaillakkaan..
- AMR-52
...koukkuhäntä suortuu,siit kaik on riemuissaan"...))) eikös se joululaulus noin mee jotenkin...))))))
- toinennimetön
vai tälläistä täl kertaa....
Noooooooooooooooooo näin koiraihmisenä....(tai entisenä)ei häntää mulla laisinkaan.....
=:0)))))))) - MarakattiMussein
Ei olla koiria, olemme apinoita. Meiltä kaikilta löytyy häntäluu joka oli yhteen väliin pitkä. Kuulumme simpassien kanssa lähisukuun. On meillä paljon sukulaisia.
Apinaihmisiä, aina häntäluu harmina kun pöllähtää pepulleen jäällä.
Joillakin sitten häntäluu kasvaa pitkäksi että sitä ei voi tajuta miten se niin on mennyt. Geenithän ne vaikuttaa häntiin. Ties vaikka koira runkannut naista ja nainen synnyttää lapsen koiran spermasta. Joo, kai se sitten on niitä Ihmissusia sen jälkeen. Emmätiiä, kysykää itteltänne mitä mieltä ootte.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
