onko koiraihmisillä..

..häntä?.. minulla on häntä etupuolella ja varsin karvaton.. köhköh.. no jopas sentään,.. mutta ehdottomasti olen koiraihmisiä vaikkei takapuolestani roiku mikään lisäke..

21

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..pervokkii viedään.. dääämmm

    • kipparinoma

      on välillä poninhäntä....On minulla;o))))) Olenko silloin poniihminen???

      • ..todennäköisesti jos tykkäät poneista..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..todennäköisesti jos tykkäät poneista..

        Mä tykkään kaikista elukoista...ihan kaikista...IHMINEN elukastakin...jopa:o)))))


      • kipparinoma kirjoitti:

        Mä tykkään kaikista elukoista...ihan kaikista...IHMINEN elukastakin...jopa:o)))))

        ..mutten kyllä hirveesti ihmiselukoista.. tai ne pitää ainakin valita tarkkaan..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..mutten kyllä hirveesti ihmiselukoista.. tai ne pitää ainakin valita tarkkaan..

        puhuu asiaa:o)))))) Rapsuttaa korvan takaa...kiltisti rapsutin:o))


    • dansku-29

      edessä. Takana kylläkin, mutta kaikilla ihmisillä on häntä takana, myös sullakin, vaikka sitä ei nääkkää nahan läpi, niin mitäs kun ei tykkää mistää elukoista, kuinkakohan ne pärjää häntänsä kanssa? Se kuiteskin hyvin eläimellistä

      • kipparinoma

        Mulla ei ole päätä ei häntää....ei ainakaan mun jutuissani;o)))


      • dansku-29
        kipparinoma kirjoitti:

        Mulla ei ole päätä ei häntää....ei ainakaan mun jutuissani;o)))

        mutta aivot kuulemma putosivat oliko se nyt Pietarsaaree. En muista enää, joku kuiteskin oli löytänyt mun aivoni, kun tiesi kertoa, mutta mä sanoin sille, että kun mä synnyin en aivoi saanutkaan :DDD


      • kipparinoma
        dansku-29 kirjoitti:

        mutta aivot kuulemma putosivat oliko se nyt Pietarsaaree. En muista enää, joku kuiteskin oli löytänyt mun aivoni, kun tiesi kertoa, mutta mä sanoin sille, että kun mä synnyin en aivoi saanutkaan :DDD

        hävis herneet...Ykköskolli löysi ne,mut ei antanut enää takas...Noo Jolppis ja Cee oneksi antoivat uudet herneet...ne vaan niin maskuliiniset et meinas kasvaa mulle rintakarvat.....Heh...;o)


      • ..minulla takanakin häntä kääkss.. ihminen itsessään on elukka.. se kaikista pahin..


    • emilii1

      sitten erottaa kissa- ja koiraihmisen, onko siis jotain ulkoapäin havaittavaa tuntomerkkiä..?? Ei varmaankaan hännän perusteella.. =)

      • Kylli.Kyllä

        ihmisen erottaa vain virkavalta! Ja varsinkin eläinsuojeluihminen tarpeen vaatiessa.

        Tai sit ei jos kissa- ja koira-ihminen ovat löytäneet toisensa.

        Jätän päätäntävallan jurylle. I rest my case.


      • emilii1
        Kylli.Kyllä kirjoitti:

        ihmisen erottaa vain virkavalta! Ja varsinkin eläinsuojeluihminen tarpeen vaatiessa.

        Tai sit ei jos kissa- ja koira-ihminen ovat löytäneet toisensa.

        Jätän päätäntävallan jurylle. I rest my case.

        ..virkavaltaan luottaa..?
        Onneksi pervokki ei ole löytänyt mua. Se kun tuossa kertoi olevansa koiraihminen, ja minä taas pelkään olevani kissasemmoinen.. Välttelenkö koiramaisia ihmisiä lopun ikääni?


      • ..vain kyselen.. en tiedä vastausta mutta oon mä kissaihminenkin ja rottaihminen myöskin..


      • emilii1
        pervokki kirjoitti:

        ..vain kyselen.. en tiedä vastausta mutta oon mä kissaihminenkin ja rottaihminen myöskin..

        moni eläiminen ihminen. Kissoja kotona, samoin villakoirat majailee sängyn alla, tiiä vaikka rottiakin täällä jossain vilistäisi.. =)


      • pervokki kirjoitti:

        ..vain kyselen.. en tiedä vastausta mutta oon mä kissaihminenkin ja rottaihminen myöskin..

        ..täytyy mennä...


      • emilii1 kirjoitti:

        moni eläiminen ihminen. Kissoja kotona, samoin villakoirat majailee sängyn alla, tiiä vaikka rottiakin täällä jossain vilistäisi.. =)

        ..niitä tahtosin hankkii.. sopis mulle.. meillä on käynyt sisällä metsähiirulaisia.. juuh mut nyt täytyy kyllä mennä taas .. ei meinaa saada rauhassa huuhaillakkaan..


    • AMR-52

      ...koukkuhäntä suortuu,siit kaik on riemuissaan"...))) eikös se joululaulus noin mee jotenkin...))))))

    • toinennimetön

      vai tälläistä täl kertaa....
      Noooooooooooooooooo näin koiraihmisenä....(tai entisenä)ei häntää mulla laisinkaan.....
      =:0))))))))

    • MarakattiMussein

      Ei olla koiria, olemme apinoita. Meiltä kaikilta löytyy häntäluu joka oli yhteen väliin pitkä. Kuulumme simpassien kanssa lähisukuun. On meillä paljon sukulaisia.

      Apinaihmisiä, aina häntäluu harmina kun pöllähtää pepulleen jäällä.

      Joillakin sitten häntäluu kasvaa pitkäksi että sitä ei voi tajuta miten se niin on mennyt. Geenithän ne vaikuttaa häntiin. Ties vaikka koira runkannut naista ja nainen synnyttää lapsen koiran spermasta. Joo, kai se sitten on niitä Ihmissusia sen jälkeen. Emmätiiä, kysykää itteltänne mitä mieltä ootte.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe