Kertokaapa mielipiteitä kafi 580 vm.-87!
Ja paljon kannattais maksaa jos kun on kohtuullinen/hyvähkö?
kafi
19
16162
Vastaukset
- jarkko
Kafit kuuluivat aikoinaan vaunujen parhaimmistoon, mitä kuuluu tekniikkaan ja varustukseen. Valitettavasti koreja kootessa saumoja ei huomioitu kunnolla ja tuon ikäisissä tuskin löytyy kuivaa kappaletta. kosteusvaurioiden korjaaminen ei ole mahdotonta ja mikäli pystyy tämän tekemään itse voi vaikka harkita vaunub ostamista. Hintaa ehjälle tuonikäiselle laittaisin n. 2000.-
- kafifani
meillä on hyvä ja kuiva v.87 kafi. ei ole mitään tarvinnut tehdä. lähdemme juuri sillä tänä viikonloppuna lomailemaan.
kafit on parhaita
- Vaunuton
Tee tai teetä kosteusmittaus. Muuten korkeintaan 2000 €, jos nenä ei haista mitään ihmeellistä tai ei ole pullistumia ulkoa tai sisäpuolella. tuon ikäiset Kafit ovat siirtymässä vaunujen taivaaseen, jos säilytetty taivasalla (ikäähän om jo kohta 20 vuotta).
- Nähty on
Nyt on kyllä niin että en oikeen jaksa uskoa että on hyväkuntoista tuon ikäistä Kafia olemassa,tietysti jos se on korjattu niin silloin ehkä voi olla.
Kafi oli niitä pahimpia vaunuja vuotamaan,itse en ostaisi kyllä vanhaa Kafia. - homeläjä
Osta vain komea teli kafi-vaunu,juo kaffikuppisi kafissasi homepölyn kera yskien. Kevät koitaa ja kafin seinät vain kostuu tänäkin vuonna lisää. Joko ne kaatuvat?
Meneekö vielä katsatuksesta läpi?
joko teen kafistani kaliin teliperäkärryn?
osta vaikka tämäkin kafi halvalla,
kun kafitaa,
tiedät jo etukäteen mitä ostat,
et sitten itke naapurini tavoin kafi kauppoja!!!
ja sitten tästä huutamaan yksi monesta mätävaunusta:
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=29158785- kaffi
ei 580 ole teli!
- johan on
Voi järkky, minkä linkin löysit. Miten joku ilkee tuollaista yrittää kaupata. Ei taida kelvata edes pohjanmaalla oleville romuttamoille, ymmärrettävästi.
- Työnlaatua!
johan on kirjoitti:
Voi järkky, minkä linkin löysit. Miten joku ilkee tuollaista yrittää kaupata. Ei taida kelvata edes pohjanmaalla oleville romuttamoille, ymmärrettävästi.
Eihan kafivaunussa mitään muuta vikaa ole kuin että se on tehty/valmistettu suoraan sanottuna p*skasti.
Jokainen ymärtää että mikäli tiiveyteen ei tehtaalla kiinitetä mitään erityistä huomiota ja laatuvaatimuksia,on tuloksena nätti, vuotava mätä kafi jossa seinät ovat mädäntyneet!
vaunu itsesään on komea vielä minunkin silmään,kun katson esim 90-vuosikertaa.
Mutta miksi ostasin huonosti valmistetun, vuotavan ,mädän kafin ja vielä maksaisin siitä jotain?!
nämä ovat vaunuja jotka ovat alergisia vesisateelle,sillä vesi vuotaa seinän sisälle joka malissa!
kysykää vaunupurkaajien milipidettä ja pyytäkää päästä katsomaan mätävaunujen kruununkiveä.
- Kesäksi vaunuileen
Kylläpä se on niin että tuon ikäisistä vaunuista ei kuivaa löydykkään oli merkki mikä tahansa.Eli minä pidän kafia ihan yhtä hyvänä kuin mitä muuta vaunua tahansa.Olen kuullut että tuon mallinen kafi on ihan hyvä ja kevyt vetää.Katselet vaan sisältä ettei ihan hometta ole alanurkissa seinissä eikä muutenkaan kovin tummuneet kattoluukun ympärykset ja ikkunoiten ympärykset.Kyllä sillä kesä reissut tekee eihän siellä nyt kuitenkaa ole tarkoitus ihan asua ole!!!Ja muutenkin pikku rempalla saa paljon viksattua paikkoja helposti jos repsottaa.Kyllä hyvästä voi joutua 5000€ maksamaan ja alle kahden tonnin ei saa kuin ihan romuja.
- Mulla ei Kafia
Siihen kannattaa rakentaa jokinlainen katto päälle, vaikkapa valokatteesta. Saattaa jopa vähän märkäkin vaunu kuivahtaa. Katosta olisi hyvä suunnitella sellainen, jonka saa helpohkosti irti ja nostettua pois, jos vaikka poutasäällä tekisi jonkun reissunkin.
- kafiton
selvä juttu olen edelleenkin kafiton, mutta meinas käydä Sulo Vilenit kun ois halavalla saanu...... pitää katella jotain muuta ja vähän tuoreempaa!
- Komentti Grilattaessa
"Märkä on,Ei syty tulitikullakaan"
- Ripakinttu
Komentti Grilattaessa kirjoitti:
"Märkä on,Ei syty tulitikullakaan"
sehän on sitten tosi paloturvallinen vaunu, tottakai kandee ostaa!
- Make
Vuoteen -86 Kafit rakennettiin samoin kuin muutkin vaunut siihen aikaan ja Kafi oli käsite vaunumaailmassa vakiovarustelussaan,jota muut matkivat.1986 valmistui uusi hieno Future mallisto.Siirtyivät Primus pannuun, kolmikertaisiin ikkunoihin (vatupasseihin) ja jotain muutakin. Tunnistaa alakyhmystä etukotelon alla.
Se oli surkea sarja jossa tekivät myös vääriä mitoituksia ja vuodot oli seurauksena ja maineen menetys.
1990 Kafi rakensi kymmenkunta Special mallia 230 leveänä joka oli tarkoitettu -91 sarjavalmistukseen. Ne ovat jo taas laatuvaunuja ja palattu Alden pannuun ja muuhunkin hyvään. Pidän niitä turvallisena ostoksena, siis -90 ja uudemmat.
Tuo kuvaamasi vaunu kuuluu juuri tuohon huonoon ryhmään ja en suosittele hankkimaan.- osataan
myös korjata.Itse omistan tehtaan. Ostin tämän pahamaineisen huonon Kafi Future 542 vm-86mallin. se on täysin mätä ja purettu.Valokuvia saa vaikka kuinka kun pyytää.Ja jos halukkaita löytyy niin ostan sopivalla korvauksella projektit.Ja rakennan myös vaunut.Edullisia!Ja vesi ei muhi näissä vaunuissa.Käytän suunnitellessa vaunua lentokoneista tuttua tekniikkaa veden ja kosteuden mittaukseen/ poistoon. Rakennan vaunuista hyvän!
- petrimar
osataan kirjoitti:
myös korjata.Itse omistan tehtaan. Ostin tämän pahamaineisen huonon Kafi Future 542 vm-86mallin. se on täysin mätä ja purettu.Valokuvia saa vaikka kuinka kun pyytää.Ja jos halukkaita löytyy niin ostan sopivalla korvauksella projektit.Ja rakennan myös vaunut.Edullisia!Ja vesi ei muhi näissä vaunuissa.Käytän suunnitellessa vaunua lentokoneista tuttua tekniikkaa veden ja kosteuden mittaukseen/ poistoon. Rakennan vaunuista hyvän!
Olen kiinnostunut kafeista ja tekemistäsi projekteista. Erityisesti kuvia kiinnostaisi nähdä ja vaihtaa hiukan "kuulumisia".
- 520
osataan kirjoitti:
olen oman viiskakskymppiseni purkanut ja kasannut uudestaan. vain ulkokuoret ovat vanhaa. ikävä kyllä rikoin vanhat koria kiertävät listat, seinän ja katon väliset siis.. onko ideoita mitä tilalle?
- ilmoita vaunusta nro..
0509289988 textaile
- reiman
Miksi kafi en suosittele kyllä ostamaan osta joku muu merkki tarjontaa on kyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263724- 822577
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448