Tuo amerikkalainen ohjelma kun ne autot on aivan resuja, että eikö USASSA ole minkäänlaista vastaavaa katsastus systeemiä autoille? Suomessa ei tuollaiset autot menis ikinä läpi!!!!
Pimp my ride
ihmetyttää?
4
256
Vastaukset
- KATSASTUSINSINÖÖRI
IHAN TOIMIVIA PELEJÄ, ESIMERKIKSI MINÄ EN HYLÄNNYT AUTOA JOSSA OLI VAAN ETUPYÖRÄ KAHDELLA PULTILLA KIINNI ,KOSKA SE PYSYY KAHDELLAKIN
Olen ajatellut että miten ihmiset selviävät ilman takkatulta tai DVD-soitinta autossaan! Samoiten 3 CD:n vaihtajan pitäisi olla pakollinen autoissa! Jos olisin katsastusinsinööri, en päästäisi ilman elektroniikkalaitteita olevaa autoa katsastuksesta läpi!
- juulietti
tota oon iteki miettiny :DD
- tyhmä ole
vaikka lyhyt olisitkin, mutta sä oot niin nuori että kasvat vielä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794954- 794829
- 1324238
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83018- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830