Et kyllä mies ikinä voisi varmaankaan arvata että juuri minä olen juuri sinuun niiiiiin ihastunut. En tiedä oletko naimisissa, mutta ainakaan sinulla ei ole sormusta. Emme edes ole jutelleet kunnolla toisillemme, mutta voi että miten minä sinua taas tänään katselin:)
Tuuppas juttelemaan mulle huomenna!!:)
voi kun sinä
11
2930
Vastaukset
- Kysyvä...
Mistäs päin kirjoittelet??? Kerro vähän lisää!!!
kirjoittaa!!!
Sun pitää antaa vinkkejä, vaikka ulkonäöstä hieman tai sitten nimikirjaimet tai jotain... niin että me miehet voidaan sitten arvuutella kuka, missä ja milloin :D- vihjeen
miehen nimi alkaa T:llä..:)
- eräs T
ok. mutta kuka olet ja missä päin? ja miksi et itse voisi aloittaa juttelua? ei me miehet olla ajatustenlukijoita...
- ketjun aloittaja
eräs T kirjoitti:
ok. mutta kuka olet ja missä päin? ja miksi et itse voisi aloittaa juttelua? ei me miehet olla ajatustenlukijoita...
no kyllähän minä juttelisin, mutta kun ollaan vähän sellasissa työasemissa, että minä en voi poistua, mutta sinä voit:) joten huomenna vaan rohkeasti mun luo...:)
Millasella alalla sinä T olet töissä? - eräs T
ketjun aloittaja kirjoitti:
no kyllähän minä juttelisin, mutta kun ollaan vähän sellasissa työasemissa, että minä en voi poistua, mutta sinä voit:) joten huomenna vaan rohkeasti mun luo...:)
Millasella alalla sinä T olet töissä?sanotaan "teknisellä".
- ketjun aloittaja
eräs T kirjoitti:
sanotaan "teknisellä".
minunkin alaani voisi sellaiseksi kutsua jollakin tavalla...:)
- eräs T
ketjun aloittaja kirjoitti:
minunkin alaani voisi sellaiseksi kutsua jollakin tavalla...:)
kerrotko puolestasi jotain lisää, vai haluatko jatkaa vain haaveilua?
- vähän..
eräs T kirjoitti:
kerrotko puolestasi jotain lisää, vai haluatko jatkaa vain haaveilua?
eli, siis tiedän että sinulla on ainakin poika.
Millä alkukirjaimella se nainen alkaa, keltä katseita toivoisit? - eräs T
vähän.. kirjoitti:
eli, siis tiedän että sinulla on ainakin poika.
Millä alkukirjaimella se nainen alkaa, keltä katseita toivoisit?sorry. ei mulla oo lapsia.
- .......
eräs T kirjoitti:
sorry. ei mulla oo lapsia.
outoahan se olisi ollutkin jos täällä oltaisiin toisemme tavattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1414835Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut793502SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt272524SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402203Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä572029Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632013Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja851963Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?231961Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191428Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään941235