..oon hillitön syöppö.. onko tervettä syödä päivässä kolme suurta ateriaa välipaloinnen ja herkutella vielä yömyöhään leffoja katsellessa?.. tätä menoa repeän.. tarvitsen mahalaukun kutistuksen.. ennen kuin muutun pyöriväks ihrapalloksi josta oon onneksi vielä kaukana .. MUTTA KUINKA KAUAN::
OLEN SYÖPPÖ
28
857
Vastaukset
- sweet_lemon
aika pyöreä tuota menoa, mutta haitanneko se? Minäkin syön monta ateriaa päivässä, mutta pieniä... ja hyviä aterioita, nam ruoka on hyvää!
En muuten koskaan syö leffoja katsoessa, ikinä enkä mitään, olenko jotenkin outo? Ainiin, valehtelin, karkkia joskus mussutan...mahalaukun metamorfoosin.. en halua olla ihrapulla.. kaikkee tulee mutusteltuu leffoja katellessa.. ja ateriat isoja....
- sweet_lemon
pervokki kirjoitti:
..mahalaukun metamorfoosin.. en halua olla ihrapulla.. kaikkee tulee mutusteltuu leffoja katellessa.. ja ateriat isoja....
tuskin on tarpeen :D
Ei susta tuu ihrapullaa, mutta voisit miettiä sitä määrää välillä... mun mielestä kaikkea hyvää saa syödä, kun ei syö liikaa... Paitsi jouluna, sillon saa syödä liikaa ja maata seuraavana päivänä pallona, ja syödä taas ja maata.. sweet_lemon kirjoitti:
tuskin on tarpeen :D
Ei susta tuu ihrapullaa, mutta voisit miettiä sitä määrää välillä... mun mielestä kaikkea hyvää saa syödä, kun ei syö liikaa... Paitsi jouluna, sillon saa syödä liikaa ja maata seuraavana päivänä pallona, ja syödä taas ja maata....pitäisi liikkua enemmän.. nyt vaan istun tuolissani ja oon hippasen huolissani.. niihän sitä tehdään syödään ja nukutaan ja välillä sitä kolmattakin mahdollisuuksien mukaan..
- sweet_lemon
pervokki kirjoitti:
..pitäisi liikkua enemmän.. nyt vaan istun tuolissani ja oon hippasen huolissani.. niihän sitä tehdään syödään ja nukutaan ja välillä sitä kolmattakin mahdollisuuksien mukaan..
sähän juokset siellä radalla tämän tästä ;) eiköhän siinä oo liikuntaa ihan tarpeeksi, ehhehhee :D
Ja onhan se sormien liikuttelu näppikselläkin liikuntaa, sormet ainakin pysyy hoikkana..
Siinä kolmannessa kait, jos oikein ymmärsin, ainakin kalorit kuluu, mut sitä ei voi aina.. sweet_lemon kirjoitti:
sähän juokset siellä radalla tämän tästä ;) eiköhän siinä oo liikuntaa ihan tarpeeksi, ehhehhee :D
Ja onhan se sormien liikuttelu näppikselläkin liikuntaa, sormet ainakin pysyy hoikkana..
Siinä kolmannessa kait, jos oikein ymmärsin, ainakin kalorit kuluu, mut sitä ei voi aina....riitä se radalla juokseminen.. noh kai sitä pitäs vaan lähtee useammin lenkille kuin "radalle".. se ei oo niin tervettä..ja no ehkä pian voin taas alkaa harrastaa sitä kolmattakin jos nyt hyvin käy erään suhteen..
- sweet_lemon
pervokki kirjoitti:
..riitä se radalla juokseminen.. noh kai sitä pitäs vaan lähtee useammin lenkille kuin "radalle".. se ei oo niin tervettä..ja no ehkä pian voin taas alkaa harrastaa sitä kolmattakin jos nyt hyvin käy erään suhteen..
siinä kävis hyvin, eiköhän ainakin kohta, oot sinä sen verran hyvä tyyppi, että varmaan löytyy vielä se yks :)
sweet_lemon kirjoitti:
siinä kävis hyvin, eiköhän ainakin kohta, oot sinä sen verran hyvä tyyppi, että varmaan löytyy vielä se yks :)
..toivottavasti vielä enemmän.. kuin se yksi..
nyt pitää mennä..
- kippari
välitä kyllä mullekin putosi tota ruokaa 3 kertaa päivässä ja muut viellä päälle kun olin kunnossa nyt vaan haaveilee siitä ajasta kun voisi syödä kunnolla :=(
..alkaa enemmän heiluu sit vaan.. ja syödä normaaliin tahtiin.. eli kolme ateriaa päivässä lisukkeineen..
- kippari
pervokki kirjoitti:
..alkaa enemmän heiluu sit vaan.. ja syödä normaaliin tahtiin.. eli kolme ateriaa päivässä lisukkeineen..
vaan hyvästä ruuasta ja sit liikuntaa lisää niin ei kasva vatsa liikaa;=)Mua ottaa niin perkuleesti nyt päähän kun eivoi syödä kunnolla mitään ettei tulossa olis kivut ym.vaivat:=(Mut toivoo tässä et sekin aika palaa et saa mättää ruokaa naamaansa kunnolla:=)
- rahtari evk
kippari kirjoitti:
vaan hyvästä ruuasta ja sit liikuntaa lisää niin ei kasva vatsa liikaa;=)Mua ottaa niin perkuleesti nyt päähän kun eivoi syödä kunnolla mitään ettei tulossa olis kivut ym.vaivat:=(Mut toivoo tässä et sekin aika palaa et saa mättää ruokaa naamaansa kunnolla:=)
mikäs on nykyään vointi jaa et saa vieläkään mättää ruokaa oikeen kunnolla harmi, käytkös tekee välil niit duunihommiakin
kippari kirjoitti:
..no toivottavasti palaa taas aika ruuan mättäämisen.. noh pitänee nyt lähtee liikkeellle..
- kippari
rahtari evk kirjoitti:
mikäs on nykyään vointi jaa et saa vieläkään mättää ruokaa oikeen kunnolla harmi, käytkös tekee välil niit duunihommiakin
kunnossa olla vielläkään kun eivoi syödä kunnolla mitään niin ei oikein voimat riitä tekee edes duunia nyt ja sehän tässä ottaa päähän olla tekemättä mitään :=(
- kippari
pervokki kirjoitti:
..no toivottavasti palaa taas aika ruuan mättäämisen.. noh pitänee nyt lähtee liikkeellle..
odottelee et voisi syödä kunnolla alkaa toi kondis olemaan aika huono sen takia:=(
- rahtari evk
kippari kirjoitti:
kunnossa olla vielläkään kun eivoi syödä kunnolla mitään niin ei oikein voimat riitä tekee edes duunia nyt ja sehän tässä ottaa päähän olla tekemättä mitään :=(
sain munuaisen takii puoleksvuodeks kestolääkityksen ja puolivuotta sairaslomaa ja lähetteen työkyvynarviointiin ,urolloogi oli sitä mieltä et rekkahommat ois nyt niinku tehty
- kippari
rahtari evk kirjoitti:
sain munuaisen takii puoleksvuodeks kestolääkityksen ja puolivuotta sairaslomaa ja lähetteen työkyvynarviointiin ,urolloogi oli sitä mieltä et rekkahommat ois nyt niinku tehty
mene sullakaan sit hyvin et tässä sitä ollaan sit sairiksella kumpikin,mut onneksi hengissä viellä:=)Mut mehän ei periksi anneta:=)
- rahtari evk
rahtari evk kirjoitti:
kyllä mä oon sitte tyhmä ku kirjottelen et älä välitä kyllähän se pitää jo alkaa välittää ku säkin jo kärsiny noin kauan eiks siitäkin jo loppua vois tulla en nyt tarkota et susta pitäs loppu tulla vaabn niist sun vaivoistas perskule sentään
- rahtari evk
kippari kirjoitti:
mene sullakaan sit hyvin et tässä sitä ollaan sit sairiksella kumpikin,mut onneksi hengissä viellä:=)Mut mehän ei periksi anneta:=)
kato mäkin oon uraani jatkanu jo kahdesti niinsanotusta kiellosta huolimatta mut nyt on munuaises jotain vikaa et nyt tarttee kyl tarkkaa jo miettii mitä uroloogi suunnittelee mun pään menoks
- kippari
rahtari evk kirjoitti:
kato mäkin oon uraani jatkanu jo kahdesti niinsanotusta kiellosta huolimatta mut nyt on munuaises jotain vikaa et nyt tarttee kyl tarkkaa jo miettii mitä uroloogi suunnittelee mun pään menoks
olemme niin hulluja että pitäs uskoa ajoissa sama se mullakin olis pitänyt ajatella itseään ajoissa ettei sit ole ihan romuna ja nyt sit ei viellä tiedä miten tästä eteenpäin :=(Mut kyllä me viellä tässä vaihtiin päästään kovalla sisulla jos ei muulla:=)
- rahtari evk
kippari kirjoitti:
olemme niin hulluja että pitäs uskoa ajoissa sama se mullakin olis pitänyt ajatella itseään ajoissa ettei sit ole ihan romuna ja nyt sit ei viellä tiedä miten tästä eteenpäin :=(Mut kyllä me viellä tässä vaihtiin päästään kovalla sisulla jos ei muulla:=)
ei tässä perskule periks anneta kun mäkin viel pystyn liikkuu ja biiliä ajaa ja oon muutaman firiskeikan jo heittäny , tosin täysperän veturilla lainaautol, mut kun ei millään pysy eros noist biileist
- kippari
rahtari evk kirjoitti:
ei tässä perskule periks anneta kun mäkin viel pystyn liikkuu ja biiliä ajaa ja oon muutaman firiskeikan jo heittäny , tosin täysperän veturilla lainaautol, mut kun ei millään pysy eros noist biileist
mulla kun vähänkin paremmassa kondiksessa on niin eihän sitä pysy erossa noista omista hommista jotain snadia pitää aina olla tekemässä;=)Mut ei tässä voi muuta kuin odotella et pääsisi viellä kondikseen ja voisi nauttia elämästä oikein kunnolla ja kohta olis kesäkin ja prätkä valmiina odottaisi ajajaa;=)No sisulla rahtari me mennään eteenpäin ja viellä näytetään muille et sillä voittaa vaikka mitä:=)))
- rahtari evk
kippari kirjoitti:
mulla kun vähänkin paremmassa kondiksessa on niin eihän sitä pysy erossa noista omista hommista jotain snadia pitää aina olla tekemässä;=)Mut ei tässä voi muuta kuin odotella et pääsisi viellä kondikseen ja voisi nauttia elämästä oikein kunnolla ja kohta olis kesäkin ja prätkä valmiina odottaisi ajajaa;=)No sisulla rahtari me mennään eteenpäin ja viellä näytetään muille et sillä voittaa vaikka mitä:=)))
vaik toi mun puoliperän veturi onki scania 142 v8 mu u kyllä lähtöö rivakasti sit
- kippari
rahtari evk kirjoitti:
vaik toi mun puoliperän veturi onki scania 142 v8 mu u kyllä lähtöö rivakasti sit
tollainen veturi potkii hyvin muistan kun itse noilla ajelin aikoinaan malmin soralla;=)Nyt pitää lähtee ulkoilemaan mut palataan rahtari :=)))
- rahtari evk
kippari kirjoitti:
tollainen veturi potkii hyvin muistan kun itse noilla ajelin aikoinaan malmin soralla;=)Nyt pitää lähtee ulkoilemaan mut palataan rahtari :=)))
kippari ,mut älä nyt cooppesrtestiä viel mee tekee
- kippari
rahtari evk kirjoitti:
kippari ,mut älä nyt cooppesrtestiä viel mee tekee
ihan siihen viellä rupee pitää saada itsensä ensin kondikseen sit alkaa elämä hymyilemään:=)
- isledudiable
kun syö niin voi mennä pyörimällä eteenpäin, se säästää niveliä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti38840993Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1199534Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316230Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224958Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623935Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543839Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783458- 403037
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192488Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!212328