Iltasanomat 23.3.3006
Valtuutetut haluaisivat tapattaa lintuja
Helsingin rakennusvirasto ei syty valtuustoaloitteelle, jossa vaaditaan "ylisuurien lintupopulaatioiden" harvennusta lintuinfluenssan uhan vuoksi. Sen sijaan lintujen ruokkimisen kieltoa kaupunkialueella valmistellaan.
(ID-kreationisti) Pekka Reinikaisen (kd) ja kolmen muun valtuutetun aloitteessa vaaditaan, että kaupunki lopettaa itse lintujen ruokinnan välittömästi, kieltää asukkaita tekemästä sitä ja ryhtyy lintukantojen harvennukseen, joka koskisi erityisesti lokkeja, muita vesilintuja ja valkoposkihanhia.
http://www.tieteessatapahtuu.fi/0206/rotkirch roos.pdf
Pekka Reinikainen haluaisi tapattaa lintuja
51
2086
Vastaukset
- The Rat
Lokit sotkevat veneen joka kesä aivan uskomattomaan kuntoon. Ja tiirat.
Jos vaikka saa kehiteltyä sellaisen härvelin katolle, etteivät istahda siihen pistelemään kalaa poskeen, niin sitten kostoksi syöksypommittavat koko paatin niin täyteen paskaa että meinaa upota.
Hyvä idea niiden harventaminen. Sääli että suuri osa taitaa olla rauhoitettuja elukoita...
Pikkulinnuista, sorsita ja vastaavista ei ole niin haittaa. Ei tarvitse vähentää. Ovat itse asiassa oikein mukavia. Lisää vain ruokintaa.- squirrel
Pikkulinnut on usein rasvaisia ja paistettuna oikein maukkaita. Samoin siilit.
squirrel kirjoitti:
Pikkulinnut on usein rasvaisia ja paistettuna oikein maukkaita. Samoin siilit.
Rastaat ja varpuset sun muut. Eli ravintoahan ne ovat. Lokista saa kaksi ruokaa kerralla kalakeiton ja lintupaistin.
- squirrel
sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:
Rastaat ja varpuset sun muut. Eli ravintoahan ne ovat. Lokista saa kaksi ruokaa kerralla kalakeiton ja lintupaistin.
Ja jos tauti iskee ja saa sorsanuhan, niin sittempähän kuolee pois.
Miten muuten on, jos Suomen hallitus omistaa hevosen, jota kansanedustajat käyttävät raveissa, niin saako se osa,joka haluaa investoida makkaraan kajota hevoseen meetwursti mielessä?
Ei tietenkään koko eläintä,vaan se prosentti osa, joka heille kuuluu(esimerkiksi jos 2% kansanedustajista haluaa meetworstia, niin ottaa sisäfileen pois) Hevonen kevenisi,joten kai se juoksisikin kovempaa :) squirrel kirjoitti:
Ja jos tauti iskee ja saa sorsanuhan, niin sittempähän kuolee pois.
Miten muuten on, jos Suomen hallitus omistaa hevosen, jota kansanedustajat käyttävät raveissa, niin saako se osa,joka haluaa investoida makkaraan kajota hevoseen meetwursti mielessä?
Ei tietenkään koko eläintä,vaan se prosentti osa, joka heille kuuluu(esimerkiksi jos 2% kansanedustajista haluaa meetworstia, niin ottaa sisäfileen pois) Hevonen kevenisi,joten kai se juoksisikin kovempaa :)Jos valtio omistaa jotain, niin se haluaa muuttaa sen heti rahaksi. Myy halvalla pois ja vietättää sen verorahoilla esimerkiksi kiinaan.
- poro
En tiedä kuka on pekka r. mutta ei hänellä vaikuta ainakaan kaikki olevan ihan kohdallaan. hänen mielestään lintutauti on varmaan saatanan tekosia.
- Autoni levis Leville
Pekka Reinikainen on Kristillisdemokraatit-puolueen jäsen, entinen kansanedustaja, ja muun muassa kunnostautunut kirjailijana. Lääkäri Pekka Reinikainen kirjoittaa kirjassaan Unohdettu Genesis että "eläinten kärsimyksistä ei tarvitse välittää koska niillä ei ole sielua".
Luulisi allaolevalla koulutuksella ja kokemuksella ymmärtävän jo paljon enemmän asioista:
Pekka Reinikainen, lääkäri ja kirjailija on opiskellut High-Schoolissa, Philadelphiassa 63—64, tullut ylioppilaaksi Helsingissä 67 ja opiskellut lääketiedettä maailman vanhimmassa, vuodesta 950 jKr. toimineessa Montpellierin lääketieteellisessä tiedekunnassa Ranskassa 69 — 76. Kansanedustaja ja vaikuttaja monissa kunnallisissa ja valtiollisissa luottamustehtävissä. Reinikainen on kirjoittanut lukuisia teoksia mm. evoluutioon ja lääketieteen etiikkaan liittyvistä aiheista.
Reinikaisen kotisivu: http://www.pekkareinikainen.net/ - olla asiaakin
Autoni levis Leville kirjoitti:
Pekka Reinikainen on Kristillisdemokraatit-puolueen jäsen, entinen kansanedustaja, ja muun muassa kunnostautunut kirjailijana. Lääkäri Pekka Reinikainen kirjoittaa kirjassaan Unohdettu Genesis että "eläinten kärsimyksistä ei tarvitse välittää koska niillä ei ole sielua".
Luulisi allaolevalla koulutuksella ja kokemuksella ymmärtävän jo paljon enemmän asioista:
Pekka Reinikainen, lääkäri ja kirjailija on opiskellut High-Schoolissa, Philadelphiassa 63—64, tullut ylioppilaaksi Helsingissä 67 ja opiskellut lääketiedettä maailman vanhimmassa, vuodesta 950 jKr. toimineessa Montpellierin lääketieteellisessä tiedekunnassa Ranskassa 69 — 76. Kansanedustaja ja vaikuttaja monissa kunnallisissa ja valtiollisissa luottamustehtävissä. Reinikainen on kirjoittanut lukuisia teoksia mm. evoluutioon ja lääketieteen etiikkaan liittyvistä aiheista.
Reinikaisen kotisivu: http://www.pekkareinikainen.net/"Luulisi allaolevalla koulutuksella ja kokemuksella ymmärtävän jo paljon enemmän asioista:"
Niinhän sitä äkkiseltään luulisi. Minä en kuitenkaan anna pätkääkään arvoa sellaiselle ihmiselle, joka ei piittaa eläinten kärsimyksistä. Etiikka taitaa olla Reinikaisen käsitteissä eri sisältöistä kuin muilla ihmisillä.
Toiseksi saahan jokainen kirjoittaa aiheesta kuin aiheesta. Oleellista kuitenkin olisi, että kirjoituksessa olisi jotakin tolkkua. Reinikaisen evoluutiokirjoituksissa on yhtä paljon järkeä kuin jos minä ryhtyisin kirjoittamaan venäjäksi Siperian joista. - Late
Autoni levis Leville kirjoitti:
Reinikaisen kotisivu: http://www.pekkareinikainen.net/"--- Lääkäri Pekka Reinikainen kirjoittaa kirjassaan Unohdettu Genesis että "eläinten kärsimyksistä ei tarvitse välittää koska niillä ei ole sielua". ---"
Mitenkähän kun olen lukenut tuon kirjan, mutta en kyllä muista sieltä tuollaista kohtaa.
Ja Pekan tuntien tiedän aivan varmaksi, että hän ei tietenkään hyväksy eläinten kärsimyksiä tai välinpitämättömyyttä eläinten tuskaa kohtaan.
Taitaa taasen piltdownhenkinen vääristely rehoittaa?;)
Muuten tidätkö mitkä vuodet Reinikainen oli kansanedustajana? - Dr Tatiana
Late kirjoitti:
"--- Lääkäri Pekka Reinikainen kirjoittaa kirjassaan Unohdettu Genesis että "eläinten kärsimyksistä ei tarvitse välittää koska niillä ei ole sielua". ---"
Mitenkähän kun olen lukenut tuon kirjan, mutta en kyllä muista sieltä tuollaista kohtaa.
Ja Pekan tuntien tiedän aivan varmaksi, että hän ei tietenkään hyväksy eläinten kärsimyksiä tai välinpitämättömyyttä eläinten tuskaa kohtaan.
Taitaa taasen piltdownhenkinen vääristely rehoittaa?;)
Muuten tidätkö mitkä vuodet Reinikainen oli kansanedustajana?"Mitenkähän kun olen lukenut tuon kirjan, mutta en kyllä muista sieltä tuollaista kohtaa."
Niin et muista vai? Kunnon kreationisti ei yleensä muista kuin uskolleen parhaat kohdat.
"Ja Pekan tuntien tiedän aivan varmaksi, että hän ei tietenkään hyväksy eläinten kärsimyksiä tai välinpitämättömyyttä eläinten tuskaa kohtaan."
Mmm...voitko kertoa miten tunnet Pekan? Eikö lintujen ampuminen ole Sinusta tuskallista? Tiesitkö että noin puolet metsästäjien ampumista linnuista haavoittuu? - Late
Dr Tatiana kirjoitti:
"Mitenkähän kun olen lukenut tuon kirjan, mutta en kyllä muista sieltä tuollaista kohtaa."
Niin et muista vai? Kunnon kreationisti ei yleensä muista kuin uskolleen parhaat kohdat.
"Ja Pekan tuntien tiedän aivan varmaksi, että hän ei tietenkään hyväksy eläinten kärsimyksiä tai välinpitämättömyyttä eläinten tuskaa kohtaan."
Mmm...voitko kertoa miten tunnet Pekan? Eikö lintujen ampuminen ole Sinusta tuskallista? Tiesitkö että noin puolet metsästäjien ampumista linnuista haavoittuu?[***"Mitenkähän kun olen lukenut tuon kirjan, mutta en kyllä muista sieltä tuollaista kohtaa."
Niin et muista vai? Kunnon kreationisti ei yleensä muista kuin uskolleen parhaat kohdat.****]
Ahaa!Siis väität tuon tekstin sieltä löytyvän.
Saisinko sivun numeron? Kiitos! :)
"--Mmm...voitko kertoa miten tunnet Pekan?--"
Höh? No, Ok! Olen useamman kerran ollut järjestelemässä hänen luentonsa tilaisuutta.
Omistan myöskin Pekan signeerauksella ja raamatunlausella olevan EKA-kirjan jne.
"-- Eikö lintujen ampuminen ole Sinusta tuskallista?--"
Kyllä ja siksi en olekkaan elämässäni ampunut yhtään lintua, enkä ammu.(ei ole kyllä pyssyäkään)
HEH!Kerran eräs hyvä ystäväni, joka on himokas metsästäjä, niin raahasi minut puoliväkisen seuraamaan hänen ja koiransa jänisjahtia.
No kun olimme siinä passipaikalla, niin jänis jolkutteli meitä kohti ja koiran haukkuminen kuului etäämmältä.Jänis nousi korvat höröllään kuuntelemaan missä asti koira oikein tulee ja samassa kaverini nosti aseensa ampuakseen jäniksen.
Minusta jänis näytti niin söpöltä, että päätin alkaa paukutella käsiäni ja huusin täysillä, että
Go jänis Go GO!
Olisittepa nähneet kaverini murhaavan ilmeen, kun jänispaisti jäi saamatta, mutta minä vain myhäilin tyytyväisenä ja ajattelin, että pupu jäi kiitoksen velkaa. :)
No juu ystävyyteni kaverini kanssa ei toki päättynyt siihen, mutta metsästysretkille kutsut
kumma kyllä loppuivat kuin seinään.Heh!
Ja aiheeseen on kyllä aina silloin tällöin palattu.(lähinnä vinoillen)
"--Tiesitkö että noin puolet metsästäjien ampumista linnuista haavoittuu?--"
En tiennyt, enkä siihen myöskään usko, mutta minun
puolestani kaikki eläimet saavat elää, kunhan eivät vaaranna ihmisten turvallisuutta esim. ihmisiin tarttuvan H5-N1 viruksen tartunnalla,
jolloin on valinta tehtävä ihmisten ja lintujen välillä - Latte, kiitos
Late kirjoitti:
[***"Mitenkähän kun olen lukenut tuon kirjan, mutta en kyllä muista sieltä tuollaista kohtaa."
Niin et muista vai? Kunnon kreationisti ei yleensä muista kuin uskolleen parhaat kohdat.****]
Ahaa!Siis väität tuon tekstin sieltä löytyvän.
Saisinko sivun numeron? Kiitos! :)
"--Mmm...voitko kertoa miten tunnet Pekan?--"
Höh? No, Ok! Olen useamman kerran ollut järjestelemässä hänen luentonsa tilaisuutta.
Omistan myöskin Pekan signeerauksella ja raamatunlausella olevan EKA-kirjan jne.
"-- Eikö lintujen ampuminen ole Sinusta tuskallista?--"
Kyllä ja siksi en olekkaan elämässäni ampunut yhtään lintua, enkä ammu.(ei ole kyllä pyssyäkään)
HEH!Kerran eräs hyvä ystäväni, joka on himokas metsästäjä, niin raahasi minut puoliväkisen seuraamaan hänen ja koiransa jänisjahtia.
No kun olimme siinä passipaikalla, niin jänis jolkutteli meitä kohti ja koiran haukkuminen kuului etäämmältä.Jänis nousi korvat höröllään kuuntelemaan missä asti koira oikein tulee ja samassa kaverini nosti aseensa ampuakseen jäniksen.
Minusta jänis näytti niin söpöltä, että päätin alkaa paukutella käsiäni ja huusin täysillä, että
Go jänis Go GO!
Olisittepa nähneet kaverini murhaavan ilmeen, kun jänispaisti jäi saamatta, mutta minä vain myhäilin tyytyväisenä ja ajattelin, että pupu jäi kiitoksen velkaa. :)
No juu ystävyyteni kaverini kanssa ei toki päättynyt siihen, mutta metsästysretkille kutsut
kumma kyllä loppuivat kuin seinään.Heh!
Ja aiheeseen on kyllä aina silloin tällöin palattu.(lähinnä vinoillen)
"--Tiesitkö että noin puolet metsästäjien ampumista linnuista haavoittuu?--"
En tiennyt, enkä siihen myöskään usko, mutta minun
puolestani kaikki eläimet saavat elää, kunhan eivät vaaranna ihmisten turvallisuutta esim. ihmisiin tarttuvan H5-N1 viruksen tartunnalla,
jolloin on valinta tehtävä ihmisten ja lintujen välilläPläräsin Reinikaisen Unohdettu genesis -kirjan läpi, ja huh-huh, oikein ihmettelen miten paljon yhteen kirjaan on voitu saada mahdutettua näin paljon valhetta ja vääristelyä. Ei tietenkään mitenkään uutta ja yllättävää kreationistisen auringon alla. Täällä kirjastossa ei ole enää kuin toinen painos, tuo lainaamani viittaus oli ensimmäisestä painoksesta. Ilmeisesti toista painosta on hieman putsattu pahimmista eläinrasistisuuksista, mutta sanotaan sielläkin sivulla 319, että "Kuolemattomuus ei tietenkään koskenut kasveja, jotka annettiin ravinnoksi ja joilla Raamattu ei totea olevan "elävää sielua", kuten "metsäeläimillä, linnuilla ja maan matelijoilla" (1 Moos. 1:30). Ihminen sai tehtäväkseen vallita KAIKKIA maan päällä liikkuvia eläimiä, joten eläinten elämän ja kuoleman kysymykset tulivat ihmisen harkintavaltaan...Eläimillä ei ole vapaata tahtoa, eivätkä ne voi langeta syntiin, joten niiden kuolemasta puhuminen ei ole tarkoituksenmukaista."
Toisin sanoen, koska eläimillä ei ollut "elävää sielua", niiden kärsimyksistä ihmisen ei tarvitse välittää kreationistien mukaan, koska sielutonta elämää ei voi rääkätä eikä kiduttaa. - Late
Latte, kiitos kirjoitti:
Pläräsin Reinikaisen Unohdettu genesis -kirjan läpi, ja huh-huh, oikein ihmettelen miten paljon yhteen kirjaan on voitu saada mahdutettua näin paljon valhetta ja vääristelyä. Ei tietenkään mitenkään uutta ja yllättävää kreationistisen auringon alla. Täällä kirjastossa ei ole enää kuin toinen painos, tuo lainaamani viittaus oli ensimmäisestä painoksesta. Ilmeisesti toista painosta on hieman putsattu pahimmista eläinrasistisuuksista, mutta sanotaan sielläkin sivulla 319, että "Kuolemattomuus ei tietenkään koskenut kasveja, jotka annettiin ravinnoksi ja joilla Raamattu ei totea olevan "elävää sielua", kuten "metsäeläimillä, linnuilla ja maan matelijoilla" (1 Moos. 1:30). Ihminen sai tehtäväkseen vallita KAIKKIA maan päällä liikkuvia eläimiä, joten eläinten elämän ja kuoleman kysymykset tulivat ihmisen harkintavaltaan...Eläimillä ei ole vapaata tahtoa, eivätkä ne voi langeta syntiin, joten niiden kuolemasta puhuminen ei ole tarkoituksenmukaista."
Toisin sanoen, koska eläimillä ei ollut "elävää sielua", niiden kärsimyksistä ihmisen ei tarvitse välittää kreationistien mukaan, koska sielutonta elämää ei voi rääkätä eikä kiduttaa."--Toisin sanoen, koska eläimillä ei ollut "elävää sielua", niiden kärsimyksistä ihmisen ei tarvitse välittää kreationistien mukaan, koska sielutonta elämää ei voi rääkätä eikä kiduttaa.--"
Juu juu Toisin sanoen ja se toisinsanoja olet sinä, eikä suinkaan Pekka Reinikainen;)
Sitäpaitsi minulla on kotona ensimmäinen painos eikä
sieltäkään löydy väittämääsi lausetta.
Taas yksi piltowninhengen uhri jäi kiinni petosyrityksestä ja valehtelusta. - pitbull terrieri
Late kirjoitti:
"--Toisin sanoen, koska eläimillä ei ollut "elävää sielua", niiden kärsimyksistä ihmisen ei tarvitse välittää kreationistien mukaan, koska sielutonta elämää ei voi rääkätä eikä kiduttaa.--"
Juu juu Toisin sanoen ja se toisinsanoja olet sinä, eikä suinkaan Pekka Reinikainen;)
Sitäpaitsi minulla on kotona ensimmäinen painos eikä
sieltäkään löydy väittämääsi lausetta.
Taas yksi piltowninhengen uhri jäi kiinni petosyrityksestä ja valehtelusta."Sitäpaitsi minulla on kotona ensimmäinen painos eikä sieltäkään löydy väittämääsi lausetta.
Taas yksi piltowninhengen uhri jäi kiinni petosyrityksestä ja valehtelusta."
Kyllä minunkin muistini mukaan siinä oli sellainen kohta, eli nyt kyllä valehtelet! Voisitko tehdä kirjan ekasta painoksesta eletronisen version? Pekka Reinikaisella on pelottavan samanlaiset käsitykset George Bushin ym. äärikonservatiivien kanssa homoseksuaaleista ym. Fundamentalisti hän on. - Pekka_
pitbull terrieri kirjoitti:
"Sitäpaitsi minulla on kotona ensimmäinen painos eikä sieltäkään löydy väittämääsi lausetta.
Kyllä minunkin muistini mukaan siinä oli sellainen kohta, eli nyt kyllä valehtelet! Voisitko tehdä kirjan ekasta painoksesta eletronisen version? Pekka Reinikaisella on pelottavan samanlaiset käsitykset George Bushin ym. äärikonservatiivien kanssa homoseksuaaleista ym. Fundamentalisti hän on.Late on selvästi saanut päähänpinttymän Piltdownista. Ottanut esimerkkiä huijareista kautta aikojen ja ominut heidän tapansa. Toisaalta niinhän oikeat fundikset toimivat, mitä isompi valhe sen parempi uskolle!
- Late
pitbull terrieri kirjoitti:
"Sitäpaitsi minulla on kotona ensimmäinen painos eikä sieltäkään löydy väittämääsi lausetta.
Kyllä minunkin muistini mukaan siinä oli sellainen kohta, eli nyt kyllä valehtelet! Voisitko tehdä kirjan ekasta painoksesta eletronisen version? Pekka Reinikaisella on pelottavan samanlaiset käsitykset George Bushin ym. äärikonservatiivien kanssa homoseksuaaleista ym. Fundamentalisti hän on.Minusta todistustaakka on alkuperäisen väitteen esittäjällä.;)
Minä en vastaavaa lausetta kirjastani ole löytänyt,
siksipä pysyn edelleen väitteessäni. HEH! - ei-tekninen todiste
Late kirjoitti:
Minusta todistustaakka on alkuperäisen väitteen esittäjällä.;)
Minä en vastaavaa lausetta kirjastani ole löytänyt,
siksipä pysyn edelleen väitteessäni. HEH!mistä voin tietää ettei virkettä ole ekassa painoksessa, kun minulla on vain sinun todistuksesi?
- Late
Pekka_ kirjoitti:
Late on selvästi saanut päähänpinttymän Piltdownista. Ottanut esimerkkiä huijareista kautta aikojen ja ominut heidän tapansa. Toisaalta niinhän oikeat fundikset toimivat, mitä isompi valhe sen parempi uskolle!
"--Late on selvästi saanut päähänpinttymän Piltdownista. Ottanut esimerkkiä huijareista kautta aikojen ja ominut heidän tapansa. Toisaalta niinhän oikeat fundikset toimivat, mitä isompi valhe sen parempi uskolle!--"
No, jos noin meinaat, niin ei luulisi olevan vaikeaa
kirjata edes yhtä valhetta näkyviin?
Että antaa palaa, jos on kerran panoksia! :) HEH! - sentään!
ei-tekninen todiste kirjoitti:
mistä voin tietää ettei virkettä ole ekassa painoksessa, kun minulla on vain sinun todistuksesi?
Hanki sitten lähteet, joita kritisoit äläkä esitä ensin väittämiä omasta päästäsi, joiden alkuperästä et mitään tiedä. Minkälaisia viiru-päitä tännekin mahtuu!
- Pekka_
Late kirjoitti:
"--Late on selvästi saanut päähänpinttymän Piltdownista. Ottanut esimerkkiä huijareista kautta aikojen ja ominut heidän tapansa. Toisaalta niinhän oikeat fundikset toimivat, mitä isompi valhe sen parempi uskolle!--"
No, jos noin meinaat, niin ei luulisi olevan vaikeaa
kirjata edes yhtä valhetta näkyviin?
Että antaa palaa, jos on kerran panoksia! :) HEH!Pinttymäsi on tuo Piltdown.
Olet saanut jonkun ihme tartunnan etä saa sitä päästäsi millään. Evoluutiokeskusteluun se ei liity kuin historiallisena kuriositeettina. Sehän ei mitenkään sopinut evoluutioteoriaan ja olisi ollut havainto evoteoriaa vastaan.
Onneksi se havaittiin huijukseksi. Joillekkin siitä jäi vain aivihin pieni nyrjähdys ;-) - todistustaakkateline
sentään! kirjoitti:
Hanki sitten lähteet, joita kritisoit äläkä esitä ensin väittämiä omasta päästäsi, joiden alkuperästä et mitään tiedä. Minkälaisia viiru-päitä tännekin mahtuu!
Niin oikeastaan todistustaakka on alkuperäisen virkkeen esittäjällä, eli Pekka Reinikaisella! Hänen pitäisi tulla tänne sanomaan onko hän todella kirjoittanut moista. Itse kyllä ihmettelisin jos ei olisi.
- Late
todistustaakkateline kirjoitti:
Niin oikeastaan todistustaakka on alkuperäisen virkkeen esittäjällä, eli Pekka Reinikaisella! Hänen pitäisi tulla tänne sanomaan onko hän todella kirjoittanut moista. Itse kyllä ihmettelisin jos ei olisi.
"--Niin oikeastaan todistustaakka on alkuperäisen virkkeen esittäjällä, eli Pekka Reinikaisella! Hänen pitäisi tulla tänne sanomaan onko hän todella kirjoittanut moista. Itse kyllä ihmettelisin jos ei olisi.--"
Just!Tässä oikein piltdownlogiikkaa parhaimmillaan? ;) (siinäpähän kiemurtelette) - Late
Pekka_ kirjoitti:
Pinttymäsi on tuo Piltdown.
Olet saanut jonkun ihme tartunnan etä saa sitä päästäsi millään. Evoluutiokeskusteluun se ei liity kuin historiallisena kuriositeettina. Sehän ei mitenkään sopinut evoluutioteoriaan ja olisi ollut havainto evoteoriaa vastaan.
Onneksi se havaittiin huijukseksi. Joillekkin siitä jäi vain aivihin pieni nyrjähdys ;-)"--Pinttymäsi on tuo Piltdown.
Onneksi se havaittiin huijukseksi. Joillekkin siitä jäi vain aivihin pieni nyrjähdys ;-)------------"
Epäjohdonmukaisuus!
Pinttymäni on todellakin Piltdown ja olen siitä ylpeä, koska evouskovien n.40-v rötös on syytä pitää jatkossakin esillä muistutuksena evouskovien
röyhkeästä harhaanjohtamisesta vuosikymmeniä.
Siihen liittyy vähättelyä, selittelyä ja jopa kieltämistä aivan kuin Hitlerin joukkomurhien suhteen, niin sama piltdowninhenki vaikuttaa ja tekee sokeaksi. Olisi suotavaa että näitä pieniä aivonyrjähdyksiä alkaisi olla evouskovillakin enemmän, kuin totaalisia aivopesuja. HEH!
Missäs muuten minuun kohdistamasi valhesyytteiden
todisteet viipyvät? (ettei vain olisi matkalla bittiavaruudessa jotakin sattunut. :))
Ja vielä yksi evouskovan oikaisu tähän loppuun, niin Reinikainen ei ole koskaan ollut kansanedustaja. (yleissivistystä) - No more inquisitions
Late kirjoitti:
"--Pinttymäsi on tuo Piltdown.
Onneksi se havaittiin huijukseksi. Joillekkin siitä jäi vain aivihin pieni nyrjähdys ;-)------------"
Epäjohdonmukaisuus!
Pinttymäni on todellakin Piltdown ja olen siitä ylpeä, koska evouskovien n.40-v rötös on syytä pitää jatkossakin esillä muistutuksena evouskovien
Siihen liittyy vähättelyä, selittelyä ja jopa kieltämistä aivan kuin Hitlerin joukkomurhien suhteen, niin sama piltdowninhenki vaikuttaa ja tekee sokeaksi. Olisi suotavaa että näitä pieniä aivonyrjähdyksiä alkaisi olla evouskovillakin enemmän, kuin totaalisia aivopesuja. HEH!
todisteet viipyvät? (ettei vain olisi matkalla bittiavaruudessa jotakin sattunut. :))
Ja vielä yksi evouskovan oikaisu tähän loppuun, niin Reinikainen ei ole koskaan ollut kansanedustaja. (yleissivistystä)uskovaisten ja muiden hihhuleiden valtaa ovat ihmiset joutuneet kärsimään 2000 wuotta. Nyt onneksi koko yhteiskunta tukee kirkon alasajoa. Toivottavasti seuraavat 2000 vuotta tulevat olemaan tieteen valtakautta. Teen kaikkeni että näin myös käy. Jos joskus satut eksymään suuryritykseni rekrytointitoimistoon, niin kannattaa kääntyä jo ovella takaisin kuntasi työvoimatoimistoon.
- Biblia takkakirjallisuutta
Late kirjoitti:
"--Niin oikeastaan todistustaakka on alkuperäisen virkkeen esittäjällä, eli Pekka Reinikaisella! Hänen pitäisi tulla tänne sanomaan onko hän todella kirjoittanut moista. Itse kyllä ihmettelisin jos ei olisi.--"
Just!Tässä oikein piltdownlogiikkaa parhaimmillaan? ;) (siinäpähän kiemurtelette)Tein tässä talvella kriittisen analyysin kirjahyllyni sisällöstä. Raamatut ja muut pakolla käteen laitetut uskovien mytologiat lensivät takkatuleen. Aih kun kivasti lämmitti. HEH!
- Late
Biblia takkakirjallisuutta kirjoitti:
Tein tässä talvella kriittisen analyysin kirjahyllyni sisällöstä. Raamatut ja muut pakolla käteen laitetut uskovien mytologiat lensivät takkatuleen. Aih kun kivasti lämmitti. HEH!
"--Tein tässä talvella kriittisen analyysin kirjahyllyni sisällöstä. Raamatut ja muut pakolla käteen laitetut uskovien mytologiat lensivät takkatuleen. Aih kun kivasti lämmitti. HEH!--"
Joo varmaan, mutta vaikutus tulee olemaan sama kuin
housuusi olisit kussut pakkasella.VOIvoi! - Eikö vaiko
Late kirjoitti:
"--Tein tässä talvella kriittisen analyysin kirjahyllyni sisällöstä. Raamatut ja muut pakolla käteen laitetut uskovien mytologiat lensivät takkatuleen. Aih kun kivasti lämmitti. HEH!--"
housuusi olisit kussut pakkasella.VOIvoi!> Joo varmaan, mutta vaikutus tulee olemaan sama kuin housuusi olisit kussut pakkasella.
Etkö sinä uskosi perusperiaatteita tunne? Muistatko sen pelottelujutun helvetistä? Kyllä siellä on kauemmin lämmintä kuin mitä kusi housuissa auttaa. - Late
Eikö vaiko kirjoitti:
> Joo varmaan, mutta vaikutus tulee olemaan sama kuin housuusi olisit kussut pakkasella.
Etkö sinä uskosi perusperiaatteita tunne? Muistatko sen pelottelujutun helvetistä? Kyllä siellä on kauemmin lämmintä kuin mitä kusi housuissa auttaa.Luin surkuhupaisen tarinan luuserista joka kääntyi elohopean ja rotanmyrkyn syömisen jälkeen pastoriksi. Asiantuntevaa henkilökuntaa Suomen kirkoissa, täytyy sanoa. HEH!
- Pekka_
Late kirjoitti:
"--Pinttymäsi on tuo Piltdown.
Epäjohdonmukaisuus!
Ja vielä yksi evouskovan oikaisu tähän loppuun, niin Reinikainen ei ole koskaan ollut kansanedustaja. (yleissivistystä)Sinä pidät sitä Piltdown-juttua joka viestissä pinnalla, vaikka tosiasiassa se on vanha, olsii ollut todiste evoluutioteoriaa vastaan, ja sen paljastivat tiedemiehet.
Luepp mitä valehtelemisesta kerroin, tarkasti, ja yritä ymmärtää kirjoitus. - Late
No more inquisitions kirjoitti:
uskovaisten ja muiden hihhuleiden valtaa ovat ihmiset joutuneet kärsimään 2000 wuotta. Nyt onneksi koko yhteiskunta tukee kirkon alasajoa. Toivottavasti seuraavat 2000 vuotta tulevat olemaan tieteen valtakautta. Teen kaikkeni että näin myös käy. Jos joskus satut eksymään suuryritykseni rekrytointitoimistoon, niin kannattaa kääntyä jo ovella takaisin kuntasi työvoimatoimistoon.
"--uskovaisten ja muiden hihhuleiden valtaa ovat ihmiset joutuneet kärsimään 2000 wuotta.----"
Juu noinhan sen tietysti vähemmistön edustaja ateisti määrittelee? :)
Totuus on tosiaankin, että aina ihmisten ylivoimainen enemmistö on uskovaisia ja ateistit ovat olleet pieni vähemmistö, joskin suuta suuremmalla kova ääninen! ;)
Mutta miksi? No siksi, että ihmisiin on luotu Jumalkaipuu. :)
"--Nyt onneksi koko yhteiskunta tukee kirkon alasajoa. --"
No jos sielä Wille Riekkisen kaltaiset leipäpiispat ja homopapit hilluvat, niin ei paljon purista.;)
"--Toivottavasti seuraavat 2000 vuotta tulevat olemaan tieteen valtakautta. Teen kaikkeni että näin myös käy.---"
Samat sanat! Ja hyvästi evouskovaisuus!
"-- Jos joskus satut eksymään suuryritykseni rekrytointitoimistoon, niin kannattaa kääntyä jo ovella takaisin kuntasi työvoimatoimistoon.---"
Minä taasen kun en ole rasisti edes evouskovia kohtaan, niin annan sinulle mahdollisuuden tulla
töihin joihinkin kolmesta yrityksestäni, jos suuryrityksesi syystä tai toisesta romahtaa konkkaan. - Kaipaisikaan
Late kirjoitti:
"--uskovaisten ja muiden hihhuleiden valtaa ovat ihmiset joutuneet kärsimään 2000 wuotta.----"
Juu noinhan sen tietysti vähemmistön edustaja ateisti määrittelee? :)
Totuus on tosiaankin, että aina ihmisten ylivoimainen enemmistö on uskovaisia ja ateistit ovat olleet pieni vähemmistö, joskin suuta suuremmalla kova ääninen! ;)
Mutta miksi? No siksi, että ihmisiin on luotu Jumalkaipuu. :)
"--Nyt onneksi koko yhteiskunta tukee kirkon alasajoa. --"
No jos sielä Wille Riekkisen kaltaiset leipäpiispat ja homopapit hilluvat, niin ei paljon purista.;)
"--Toivottavasti seuraavat 2000 vuotta tulevat olemaan tieteen valtakautta. Teen kaikkeni että näin myös käy.---"
Samat sanat! Ja hyvästi evouskovaisuus!
"-- Jos joskus satut eksymään suuryritykseni rekrytointitoimistoon, niin kannattaa kääntyä jo ovella takaisin kuntasi työvoimatoimistoon.---"
Minä taasen kun en ole rasisti edes evouskovia kohtaan, niin annan sinulle mahdollisuuden tulla
töihin joihinkin kolmesta yrityksestäni, jos suuryrityksesi syystä tai toisesta romahtaa konkkaan.> kova ääninen
Vaivaako teitä kaikkia uskovaisia oikeinkirjoituksen osaamattomuus? Ainakin tämän suppean otannan perusteella kyllä ja melko suuresti. Johtuuko tämä sitten uskostanne vai johtuuko uskonne tästä onkin vaikeampi kysymys.
> Totuus on tosiaankin, että aina ihmisten ylivoimainen enemmistö on uskovaisia
Yhä enemmissä määrin Suomessakin erotaan kirkosta, että katsellaan nyt pari vuosikymmentä vielä sitä enemmistöä.
> No siksi, että ihmisiin on luotu Jumalkaipuu.
Kukapa _ei_ haluaisi palvoa sadistia? :)
> evouskovaisuus
Hupaisaa kun te uskovaiset luulette että kun _te_ uskotte niin kaikki muutkin uskovat johonkin. :D - Late
Kaipaisikaan kirjoitti:
> kova ääninen
Vaivaako teitä kaikkia uskovaisia oikeinkirjoituksen osaamattomuus? Ainakin tämän suppean otannan perusteella kyllä ja melko suuresti. Johtuuko tämä sitten uskostanne vai johtuuko uskonne tästä onkin vaikeampi kysymys.
Yhä enemmissä määrin Suomessakin erotaan kirkosta, että katsellaan nyt pari vuosikymmentä vielä sitä enemmistöä.
Kukapa _ei_ haluaisi palvoa sadistia? :)
> evouskovaisuus
Hupaisaa kun te uskovaiset luulette että kun _te_ uskotte niin kaikki muutkin uskovat johonkin. :D"--> kova ääninen
"--Vaivaako teitä kaikkia uskovaisia oikeinkirjoituksen osaamattomuus? Ainakin tämän suppean otannan perusteella kyllä ja melko suuresti. Johtuuko tämä sitten uskostanne vai johtuuko uskonne tästä onkin vaikeampi kysymys.--"
No tuo "oikeinkirjoituksen osaamattomuus" on kyllä
todistettavasti puolin ja toisin havaittava ilmiö.
Esim. teidän evouskovien auktoriteetti Mr.K.A.T
kirjoittaa paljon virheitä, mutta en minä epäile
etteikö hän kuten minäkin pystyisi myös virheettömään kirjoitusasuun, jos vain vaivautuisimme tekstimme tarkistamaan, mutta miksi
ihmeessä niin tekisimme, kun molemmat kirjoittelemme lukuisilla palstoilla ja aika on muutenkin kortilla? :)
Aina silloin tällöin palstoille ilmestyy joku "pilkunviilaaja ja yhdyssanakyttä" ja sehän on aivan hyvä, mutta muuten heidän argumentointi
varsinaiseen asiaan on yleensä lähes olematonta tasoa. ;)
"---Yhä enemmissä määrin Suomessakin erotaan kirkosta, että katsellaan nyt pari vuosikymmentä vielä sitä enemmistöä.----"
Katsellaan vain!Itse olen eronnut kirkosta jo vuosia sitten. :)
"--Kukapa _ei_ haluaisi palvoa sadistia? :)---"
1)Sokeille ja paatuneille evouskoateisteille --->Jumala = sadisti(sinänsä kumma juttu, kun ei ole Jumalaa, mutta se on kuitenkin sadisti)
2)Uudestisyntyneille kristityille---->Jumala on rakkaus ja paras aarre mitä voi toivoa.
> evouskovaisuus
"--Hupaisaa kun te uskovaiset luulette että kun _te_ uskotte niin kaikki muutkin uskovat johonkin. :D---"
No juu! Kas kun sinäkin todennäköisesti uskot mm.
siihen, että elottomasta aineesta on syntynyt elävä solu?
Kuitenkin tiedemiehet maailmankatsomuksesta riippumatta myöntävät, ettei tätä ole pystytty tieteellisesti todistamaan.;)
Siis sinä et yksinkertaisesti TIEDÄ, että näin on
tapahtunut! Vaan sinä USKOT näin tapahtuneen.
Uskonsa kutakin auttakoon! - Late
Pekka_ kirjoitti:
Sinä pidät sitä Piltdown-juttua joka viestissä pinnalla, vaikka tosiasiassa se on vanha, olsii ollut todiste evoluutioteoriaa vastaan, ja sen paljastivat tiedemiehet.
Luepp mitä valehtelemisesta kerroin, tarkasti, ja yritä ymmärtää kirjoitus."--Sinä pidät sitä Piltdown-juttua joka viestissä pinnalla, vaikka tosiasiassa se on vanha, olsii ollut todiste evoluutioteoriaa vastaan, ja sen paljastivat tiedemiehet. ---"
Tuttua vähättelyä!
Tiedän tapauksen, kun poliisit etsivät murhamiestä ja saivat paljon todisteita ja kun murhamies huomasi
tilanteen mahdottomuuden, niin hän itse paljasti itsensä.;) DE`ja Vu! Heh!
Siihen mihin Piltdownin mies lopetti(1953), niin kapulan otti väärennetyt sikiökuvat ja sianhampaat
ym. lukuisat väärennökset.
Siis koko evoluutioteorian historia 150v ratsastusta väärennöksillä? ;)
Ja mitähän nykyisiä väärennöksiä/hämäyksiä meillä
onkaan, kun ottaa huomioon kuinka väärennystehtailu on kehittynyt tuottavaksi bisnekseksi?
Johtopäätösten tekeminen historian tuntien, ei kyllä parhaalla tahdollakaan anna edes tyydyttävää
kuvaa evoluutioteorian luotettavuudesta. HEH! - Late
Late kirjoitti:
Luin surkuhupaisen tarinan luuserista joka kääntyi elohopean ja rotanmyrkyn syömisen jälkeen pastoriksi. Asiantuntevaa henkilökuntaa Suomen kirkoissa, täytyy sanoa. HEH!
"--Luin surkuhupaisen tarinan luuserista joka kääntyi elohopean ja rotanmyrkyn syömisen jälkeen pastoriksi. Asiantuntevaa henkilökuntaa Suomen kirkoissa, täytyy sanoa. HEH!---"
Mistä luit?
Minusta tuntuu, että jos nauttii elohopeaa ja rotanmyrkkyä edes pienen annoksen, niin kääntyy enemmin arkkuun kuin pastoriksi.
Toiseksi Suomen kirkon pastoreilla täytyy olla yliopiston teologisen tiedekunnan tutkinto ja pappisvihkimys suoritettuna, joten tuo luuserin
korreloiminen asayhteyden kanssa on hieman epäuskottavan tuntuinen väite? HEH! - hullut pastorit
Late kirjoitti:
housuusi olisit kussut pakkasella.VOIvoi!Äijä oli puputtanut 8 lastakin, niin ne hullut uskovaiset lisääntyy kuin kanit. HEH!
- Pekka_
Late kirjoitti:
"--Sinä pidät sitä Piltdown-juttua joka viestissä pinnalla, vaikka tosiasiassa se on vanha, olsii ollut todiste evoluutioteoriaa vastaan, ja sen paljastivat tiedemiehet. ---"
Tuttua vähättelyä!
Tiedän tapauksen, kun poliisit etsivät murhamiestä ja saivat paljon todisteita ja kun murhamies huomasi
tilanteen mahdottomuuden, niin hän itse paljasti itsensä.;) DE`ja Vu! Heh!
Siihen mihin Piltdownin mies lopetti(1953), niin kapulan otti väärennetyt sikiökuvat ja sianhampaat
ym. lukuisat väärennökset.
Siis koko evoluutioteorian historia 150v ratsastusta väärennöksillä? ;)
Ja mitähän nykyisiä väärennöksiä/hämäyksiä meillä
onkaan, kun ottaa huomioon kuinka väärennystehtailu on kehittynyt tuottavaksi bisnekseksi?
Johtopäätösten tekeminen historian tuntien, ei kyllä parhaalla tahdollakaan anna edes tyydyttävää
kuvaa evoluutioteorian luotettavuudesta. HEH!Lässytä rauhassa, eikös ne sikiökuvat ole hiukkasen vanhempia kuin Piltdownin väärennös?
Milloin Haeckell eli?
Ymmärrän kyllä että todellisuus on sinulle hiukan hämärä ja yli 50 vuoden ajanjaksot käsittämättömiä.
Oletko jatellut joskus saattaa tietosi nykyajan tasolle?
Dempseylle terveisiä! - Late
Pekka_ kirjoitti:
Lässytä rauhassa, eikös ne sikiökuvat ole hiukkasen vanhempia kuin Piltdownin väärennös?
Milloin Haeckell eli?
Ymmärrän kyllä että todellisuus on sinulle hiukan hämärä ja yli 50 vuoden ajanjaksot käsittämättömiä.
Oletko jatellut joskus saattaa tietosi nykyajan tasolle?
Dempseylle terveisiä!"--Lässytä rauhassa, eikös ne sikiökuvat ole hiukkasen vanhempia kuin Piltdownin väärennös?---"
Miten se liittyy siihen, että sikiökuvat jatkoivat
Piltdownin kuoleman jälkeenkin? HEH?
"--Milloin Haeckell eli?--"
Jos et tiedä, niin googleta "Haeckell", niin tieto
löytyy varmasti. ;)
"--Ymmärrän kyllä että todellisuus on sinulle hiukan hämärä ja yli 50 vuoden ajanjaksot käsittämättömiä.--"
No juu! Ymmärsitköhän sinä nyt varmasti? HEH!
"--Oletko jatellut joskus saattaa tietosi nykyajan tasolle?--"
Olen! ;)
Dempseylle terveisiä!
Menee perille, kunhan häneen olen yhteydessä.Kiitos! - Valistunut arvaaja
Late kirjoitti:
"--> kova ääninen
"--Vaivaako teitä kaikkia uskovaisia oikeinkirjoituksen osaamattomuus? Ainakin tämän suppean otannan perusteella kyllä ja melko suuresti. Johtuuko tämä sitten uskostanne vai johtuuko uskonne tästä onkin vaikeampi kysymys.--"
No tuo "oikeinkirjoituksen osaamattomuus" on kyllä
todistettavasti puolin ja toisin havaittava ilmiö.
Esim. teidän evouskovien auktoriteetti Mr.K.A.T
kirjoittaa paljon virheitä, mutta en minä epäile
etteikö hän kuten minäkin pystyisi myös virheettömään kirjoitusasuun, jos vain vaivautuisimme tekstimme tarkistamaan, mutta miksi
ihmeessä niin tekisimme, kun molemmat kirjoittelemme lukuisilla palstoilla ja aika on muutenkin kortilla? :)
Aina silloin tällöin palstoille ilmestyy joku "pilkunviilaaja ja yhdyssanakyttä" ja sehän on aivan hyvä, mutta muuten heidän argumentointi
varsinaiseen asiaan on yleensä lähes olematonta tasoa. ;)
"---Yhä enemmissä määrin Suomessakin erotaan kirkosta, että katsellaan nyt pari vuosikymmentä vielä sitä enemmistöä.----"
Katsellaan vain!Itse olen eronnut kirkosta jo vuosia sitten. :)
"--Kukapa _ei_ haluaisi palvoa sadistia? :)---"
1)Sokeille ja paatuneille evouskoateisteille --->Jumala = sadisti(sinänsä kumma juttu, kun ei ole Jumalaa, mutta se on kuitenkin sadisti)
2)Uudestisyntyneille kristityille---->Jumala on rakkaus ja paras aarre mitä voi toivoa.
> evouskovaisuus
"--Hupaisaa kun te uskovaiset luulette että kun _te_ uskotte niin kaikki muutkin uskovat johonkin. :D---"
No juu! Kas kun sinäkin todennäköisesti uskot mm.
Kuitenkin tiedemiehet maailmankatsomuksesta riippumatta myöntävät, ettei tätä ole pystytty tieteellisesti todistamaan.;)
Siis sinä et yksinkertaisesti TIEDÄ, että näin on
tapahtunut! Vaan sinä USKOT näin tapahtuneen.
Uskonsa kutakin auttakoon!> mutta miksi ihmeessä niin tekisimme
Miksi ihmeessä vaivaudutte sitten edes kirjoittamaan jos ette samalla vaivaudu kirjoittamaan oikein? Ehkä ette vain osaa kirjoittaa oikein?
> sinänsä kumma juttu, kun ei ole Jumalaa, mutta se on kuitenkin sadisti
Tiedehän ei edelleenkään voi todistaa ettei jumalaa ole. Mutta se teidän jumalanne on kyllä melkomoinen molopää. Aina pitäisi uhrailla lapset ja eläimet hänelle, ja jos et tee niin tai näin niin helvettiin vaan.
> Kas kun sinäkin todennäköisesti uskot mm.
Et sitten ole kuullut näistä tutkimuksista joissa on simuloitu alkumeren oletettuja olosuhteita ja on saatu aikaan erilaisia yhdisteitä? No, ummista sinä vain silmäsi totuudelta ja hoe kovasti että "on jesse on jesse on jesse". Kai sekin järjellisen ajattelun hyvin korvaa. - Late
hullut pastorit kirjoitti:
Äijä oli puputtanut 8 lastakin, niin ne hullut uskovaiset lisääntyy kuin kanit. HEH!
"--lue viimeisin 7 päivää
hullut pastorit 26.3.2006 klo 13.31
Äijä oli puputtanut 8 lastakin, niin ne hullut uskovaiset lisääntyy kuin kanit. HEH!---"
Valitettavasti 7 päivää lehti ei kuulu niihin, jotka
minua tiedollisesti ja henkisesti kehittävät.
Vaikkakin olen kuullut, että juuri siitä lehdestä löytyy lopullinen viisaus ja ymmärrys.;)HEH! - Late
Valistunut arvaaja kirjoitti:
> mutta miksi ihmeessä niin tekisimme
Miksi ihmeessä vaivaudutte sitten edes kirjoittamaan jos ette samalla vaivaudu kirjoittamaan oikein? Ehkä ette vain osaa kirjoittaa oikein?
> sinänsä kumma juttu, kun ei ole Jumalaa, mutta se on kuitenkin sadisti
Tiedehän ei edelleenkään voi todistaa ettei jumalaa ole. Mutta se teidän jumalanne on kyllä melkomoinen molopää. Aina pitäisi uhrailla lapset ja eläimet hänelle, ja jos et tee niin tai näin niin helvettiin vaan.
> Kas kun sinäkin todennäköisesti uskot mm.
Et sitten ole kuullut näistä tutkimuksista joissa on simuloitu alkumeren oletettuja olosuhteita ja on saatu aikaan erilaisia yhdisteitä? No, ummista sinä vain silmäsi totuudelta ja hoe kovasti että "on jesse on jesse on jesse". Kai sekin järjellisen ajattelun hyvin korvaa.--"> Kas kun sinäkin todennäköisesti uskot mm.
Et sitten ole kuullut näistä tutkimuksista joissa on simuloitu alkumeren oletettuja olosuhteita ja on saatu aikaan erilaisia yhdisteitä? No, ummista sinä vain silmäsi totuudelta ja hoe kovasti että "on jesse on jesse on jesse". Kai sekin järjellisen ajattelun hyvin korvaa.------------"
No juu! Tuossahan sen sitten itse parhaiten todistat, miksi sinun kanattaakin pitäytyä vain
"pilkuviilaaja nipottajana" tällä palstalla ja jättää isommat asiat loogisemmin ajattelevien tehtäviksi. ;) HEH!
Totean tuohon kirjoitukseesi vain lyhyesti, että kyse oli siitä onko ensimmäisen solun syntyminen tieteellisesti todistettu vai ei?
Ja sinä alat puhumaan OLETETUISTA =uskonvaraisista
olosuhteista, joita ihminen on simuloinut jossakin laboratooriossa, kaiken kykynsä peliin laittaen ja siltikin tulokset olivat lähes olemattomia.
Viilaile sinä kuule vain ja ainoastaan niitä pilkkujas ja keskity myös tutkaamaan löytysikö jopa yhdyssana virheitä, niin asiantuntemuksen taso pysyy huomattavasti korkeammalla tälläkin palstalla varsinaisessa keskustelussa. :) HEH! - Jeesus käytti kannabista
Late kirjoitti:
"--lue viimeisin 7 päivää
hullut pastorit 26.3.2006 klo 13.31
Äijä oli puputtanut 8 lastakin, niin ne hullut uskovaiset lisääntyy kuin kanit. HEH!---"
Valitettavasti 7 päivää lehti ei kuulu niihin, jotka
minua tiedollisesti ja henkisesti kehittävät.
Vaikkakin olen kuullut, että juuri siitä lehdestä löytyy lopullinen viisaus ja ymmärrys.;)HEH!7 päivää on tuhat kertaa parempi lähde kuin joku uskovaisten kannabishöyryissä kirjoittama Raamattu.
Lokkeja on aivan liian suuret kannat asutuksien ympärillä, eli suurkaupunkeissa. En ole eläinten vihaaja, tälläkinhetkellä kissanrontti makoilee yläkerrassa laiskuuttaan, vatsa pullollaan kisan herkkuja. Lokit likaavat ulosteillaan kaiken ja levitävät tartunta-tauteja. Puolustan lokkien harvennusta.Ps, en ole kristillisdemokraatti.
- luonto on kaunis
Lokit ovat minusta kauniita, niitä on montaa eri lajia ja miltei kaikkia ihminen voi tarkastella kaupunkiluonnossa. Ei niitä saa tappaa, ne tulevat keväällä ja lähtevät syksyllä. Jenkit ampuivat joskus miljoonaparviset muuttokyyhkyt, monet nykypäivänä elävät olisivat halunneet nähdä nuo parvet, niin mahtava luonnonnäytelmä se oli. Kukaan ei saa päättää jonkin toisen lajin tulevaisuudesta.
- Teki väärin
luonto on kaunis kirjoitti:
Lokit ovat minusta kauniita, niitä on montaa eri lajia ja miltei kaikkia ihminen voi tarkastella kaupunkiluonnossa. Ei niitä saa tappaa, ne tulevat keväällä ja lähtevät syksyllä. Jenkit ampuivat joskus miljoonaparviset muuttokyyhkyt, monet nykypäivänä elävät olisivat halunneet nähdä nuo parvet, niin mahtava luonnonnäytelmä se oli. Kukaan ei saa päättää jonkin toisen lajin tulevaisuudesta.
vähentäessään kaupunkikyyhyjen (pulujen) kantaa. Oli kaunista katsella, kun valtavat parvet lehahti toreilta ylös ja kauniisti läikittivät patsaat ja jalankulkijat. Niitä olisi saanut olla ennemmän.
- maalla ei ole puluja
Teki väärin kirjoitti:
vähentäessään kaupunkikyyhyjen (pulujen) kantaa. Oli kaunista katsella, kun valtavat parvet lehahti toreilta ylös ja kauniisti läikittivät patsaat ja jalankulkijat. Niitä olisi saanut olla ennemmän.
Jos pulut häiritsevät, niin muuta ihmeessä maaseudulle. Tiesitkö muuten mitä viemäreissä liikkuu tonneittain: ihmispaskaa. Tiesitkö miltä välillä kaupungilla haisee kun viemäri on rikki: ihmispaskalle.
- squirrel
Minusta lintujen ruokkiminen ainakin pitäisi korjata, koska Helsingissä on niitä rottia aika lailla.(tai niin väittävät)
WC -pönttöön ei saisi myöskään laittaa biojätettä: Siinä kun ei ruokita mitään "WC -ankkaa",vaan rottakantaa..
Vapaista jyrsijöistä en pidä.
Meillä oli tässä kaksi vuotta sitten(juuri silloiseen "uuteen asuntoon", joka on se "nykyinen" myös muuttaessamme) tunki metsähiiriä aivan tajuttomasti. Puolisoni on pahasti allerginen, ja kyllä siinä kolmannen yksinäisen päivän kohdalla tuli ilmapistoolikauppaan ja loukku myrkkykauppaan meno. Nykyisin ultraäänihuudin, joka pitää jyrsijät poissa talosta ja puutarhasta ilman suurempia verenvuodatuksia.
Pienellä sisarellani(14v) on kaksi kesyrottaa, "nakki" ja "lenkki". Ne on minun kavereita ja kun sinnepäin menee kylään,niin kyllä ne yleensä olalla kulkee melko paljon. Ja vinttikoira on mukava kanssa. Kotona vain akvaario
(jossa niitä "legendaarisia" platy-miekkapyrstöristeymiäkin on ollut jonkin verran, joskin kun pelastin yhdet vanhat partamonnit muuttajalta, niin söivät melkein kaikki pois.
Monnit olivat nimeltään "Paavo Lipponen" sekä "Ben Zyskowicz". Paavo listi Benin jossain reviirikiistassa. Kuoli pari kuukautta sitten mystisesti. Yksi saamarin ilkeilijä oli se. Mistähän toisen saisi?) - Teki kuitenkin väärin.
maalla ei ole puluja kirjoitti:
Jos pulut häiritsevät, niin muuta ihmeessä maaseudulle. Tiesitkö muuten mitä viemäreissä liikkuu tonneittain: ihmispaskaa. Tiesitkö miltä välillä kaupungilla haisee kun viemäri on rikki: ihmispaskalle.
Ossootkos lukea. Kirjoitin, että haluaisin niitä olevan enemmän, nuija.
squirrel kirjoitti:
Minusta lintujen ruokkiminen ainakin pitäisi korjata, koska Helsingissä on niitä rottia aika lailla.(tai niin väittävät)
WC -pönttöön ei saisi myöskään laittaa biojätettä: Siinä kun ei ruokita mitään "WC -ankkaa",vaan rottakantaa..
Vapaista jyrsijöistä en pidä.
Meillä oli tässä kaksi vuotta sitten(juuri silloiseen "uuteen asuntoon", joka on se "nykyinen" myös muuttaessamme) tunki metsähiiriä aivan tajuttomasti. Puolisoni on pahasti allerginen, ja kyllä siinä kolmannen yksinäisen päivän kohdalla tuli ilmapistoolikauppaan ja loukku myrkkykauppaan meno. Nykyisin ultraäänihuudin, joka pitää jyrsijät poissa talosta ja puutarhasta ilman suurempia verenvuodatuksia.
Pienellä sisarellani(14v) on kaksi kesyrottaa, "nakki" ja "lenkki". Ne on minun kavereita ja kun sinnepäin menee kylään,niin kyllä ne yleensä olalla kulkee melko paljon. Ja vinttikoira on mukava kanssa. Kotona vain akvaario
(jossa niitä "legendaarisia" platy-miekkapyrstöristeymiäkin on ollut jonkin verran, joskin kun pelastin yhdet vanhat partamonnit muuttajalta, niin söivät melkein kaikki pois.
Monnit olivat nimeltään "Paavo Lipponen" sekä "Ben Zyskowicz". Paavo listi Benin jossain reviirikiistassa. Kuoli pari kuukautta sitten mystisesti. Yksi saamarin ilkeilijä oli se. Mistähän toisen saisi?)siellähän niitä "syssejä" on
- taivaaassa
mikäli mun uneni mitään tietää.
- aloite!
Mikäli H5N1-virus kehittyy eläimestä ihmiseen tarttuvaksi, on suurin riskitekijä suuret lintupopulaatiot ihmisten läheisyydessä.
En oikein ymmärrä kirjoituksen esittäjän ajatuksenjuoksua ja miksi se piti kirjoittaa evo-palstalle. Ennemmin se olisi kuulunut eläintensuojelu-palstalle. Onko logiikka se, että Reinikainen on tunnettu kreationisti, joten hänen esittämänsä ajatuksensa kuuluu ilman muuta tälle palstalle ja kaikki evoluutioteorian kannattajat ovat mieli kuohuksissa, että ylisuuria lintupopulaatioita pitäisi mahdollisesti hävittää kaupungeista. Etenkin mikäli lintu-influenssa saisi suuret mittasuhteet Helsingissä.
Mikäli Helsingin lokkipopulaatiossa alkaisi esiintyä suuremmassa mittakaavassa lintuinfluenssaa ja tuhoa (mikä ei ole mitenkään ihmeellistä lähitulevaisuutta ajatellen), olisiko kaikkien evoluutioteoriitikkojen mielestä kohtuutonta ja järkyttävää tämän kannan harventaminen? Toki heidän joukkoonsa mahtuu em. kaltainen piipertäjä, joka viimeisillä voimillaankin raahautuisi jyväpussi mukanaan syöttämään elättilintujaan.
Epäilen suuresti, että darwinistisen maailmankatsomuksen omaksuneet ihmiset näkisivät Reimikaisen aloitteessa mitään ristiriitaa oman elämänsä kanssa.- Isäsi opit eivät toimi
Jos katsoit eilisen MTV3:n 45 minuuttia, niin siellä asiantuntijat sanoivat että lintuinfluenssa-virus siirtyy erittäin huonosti ihmiseen ja että se kuolee nopeasti eläimen kuoltua -> lintujen kautta taudin siirtyminen ihmiseen on ERITTÄIN epätodennäköistä.
http://www.mtv3.fi/45minuuttia/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292228
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261868Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121429Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121297Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701221- 931048
- 17937
- 88903
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741