nyt kun olette jotkin ehkä turvautuneet välittäjän palveluihin,kun ette ole itse viitsinyt/ehtinyt/halunnut autoanne saksasta hakea,niin keneltä välittäjältä olette autonne tilanneet?esin autosaksasta.com,graulin niminen firma tuo autoja/moottoripyöriä suomeen,onko kokemuksia k.o henkilöstä?koska,yleensä kun tilaat auton välittäjän kautta,maksat myös auton etukäteen näkemättä koko autoa luonnosssa,ennenkuin satamassa.täten jos jollakin on todellakin kokemusta(hyviä)jostain "jobbarista"niin luulisi sen tänne palstalle osotteita laittavan?en usko että kaikki itse viitsivät autoa lähteä hakemaan,vaan maksavat mielummin hiukan vaivannäöstä.
välittäjät-graulin.com yms.
2
970
Vastaukset
- kyynikko
En minä ainakaan etukäteen autoa maksaisi. Ainakin ruotsin puolella tuo välitys on toiminut niin, että rahat on lyöty pöytään vasta sitten, kun auto on ollut nokan eessä. Vois olla aika falskia antaa jollekkin kymmeniä tuhansia euroja käteistä rahaa. Ajatelkaapa tilannetta. Jobbarilla on sisällä esim 20 saksan auton tilaus. Jokaisen hinta on noin. 15 000 e, jolloin jobbarilla on asiakkaiden käteistä rahaa 300 000 euroa, joka on vanhassa rahassa 1,8 miljoonaa markkaa. Saattais aika nopeasti tulla jobbari poijalla mieleen livistää rahojen kanssa, johonkin bahamasaarille elelemään eläkepäivät tuolla rahalla. Älkää nyt hyvät ihmiset ainakaan noin ruvetko niitä autoja tilaileen. Toisaalta meiltä suomesta varmaan katoais pankkiryöstäjät kokonaan, kun kaikki alkaisivat autojobbareiksi, jolloin saisi isomman saaliin helpommalla. :)
- Manne
Kauppa autoa näkemättä kuuluu myös Saksan autoliikkeiden valikoimaan. Ja nimenomaan isojen merkkiliikkeiden. Ainakin MB ja BMW ovat kumpikin moista ehdottaneet (en suostunut).
Siis, sanot myyjälle olevasi kiinnostunut JahresWagenista, jota näit liikkeen myyvän esim. netissä, tai löysin myytävien autojen luettelosta, tai myyjä haki antamillasi tiedoilla rekistereistään. Nyt myyjä katsoo tiedot ja sanoo: OK, auto on toisella paikkakunnalla, mutta se tuodaan tänne kun allekirjoitat sitovan kauppakirjan.
Eli myytävien autojen valikoima on huomattavasti pienempi mitä netissä näkyy, mikäli ei ole valmis ostamaan sikaa säkissä. Toisaalta tuo kauppatapa toimii vain kun autot ovat tosiaan virheettömiä [kai joku saku tällä tapaa ostaa, koska kerran sitä vaihtoehtoa tarjotaan?]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917375- 373917
- 453490
- 2332663
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402632- 402413
- 1292349
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292249Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202125- 451932