Mannertenväliseen nahjukseen Matti Vanhaseen iski viime viikonloppuna paniikki. Vanhanen huolestui puolueensa laskevista kannatusluvuista ja päätti järjestää tälle viikolle toimintapäivän.
Vanhanen "unohti" hallituksensa pöytätavat ja lietsoi eduskuntaryhmänsä isoon uhoon. Väärin todistuksin ja valhein KEPU saatiin muka "viimeiseen taistoon" maataloustukiaisista.
Valitettavasti Vanhaselta lähti mopo totaalisti käsistä ja puolue hallinnasta.
Lopulta ei auttanut muu kuin rukoilla päähallituspuolue SDP:n puheenjohtajaa rauhoittamaan KEPUn eduskuntaryhmä. Samassa yhteydessä Matti Vanhanen itse kärähti julkisesta sekä eduskuntaryhmälle tehdystä valehtelusta.
Hädissään Vanhanen oli puhunut muka 90 %:n kompensaatiosta maataloustukiaisissa. Eilen Vanhanen joutui julkisesti nolona myöntämään, että hallituksessa ei oltu sovittu mistään prosenteista eikä euromääristä.
Hyvältä näyttää KEPUn sisäinen sekoilu ja paniikki.
Sinipuna on taas tänään ison askeleen lähempänä.
KEPU ei enää Vanhasen hallinnassa
4
203
Vastaukset
- mutta..
eikö sieltä se kepulaisittain katkera totuudensiemenkin löydy tapahtumien kulusta?
- individi
Kyllä Känä kuvasi tapahtumat tarkasti ja oikein. Matti Vanhasen ongelmista vähäisintä suurempi on se, että aina kun joku huutaa sivusta, Matti kääntyy ja nyökyttää.
- Nauravakatiska.
individi kirjoitti:
Kyllä Känä kuvasi tapahtumat tarkasti ja oikein. Matti Vanhasen ongelmista vähäisintä suurempi on se, että aina kun joku huutaa sivusta, Matti kääntyy ja nyökyttää.
Uskotko itekkään tota soopaas mitä jauhat näillä palstoilla päivästä toiseen. Hanki elämä tai mene lääkärillä käymään hyvä ihminen.
Jännä miten Demarille eli kommunistille eli punikille on vaikeata ottaa vastaan tosiasiat. Ei sudesta(Heinäluomasta) saa hyvää ihmistä satuilemalla omia toive unia nettien paltoilla. - individi
Nauravakatiska. kirjoitti:
Uskotko itekkään tota soopaas mitä jauhat näillä palstoilla päivästä toiseen. Hanki elämä tai mene lääkärillä käymään hyvä ihminen.
Jännä miten Demarille eli kommunistille eli punikille on vaikeata ottaa vastaan tosiasiat. Ei sudesta(Heinäluomasta) saa hyvää ihmistä satuilemalla omia toive unia nettien paltoilla.Jos demarit olisivat Kansalaissodan jälkeen jälkeen jääneet poteroihin, Suomi olisi ollut tuota pikaa Neuvostoliiton alusmaa. Mannerheim hoveineen olisi joutunut siirtymään Ruotsin kautta Iraniin.
Suomalaisen elämänmenon, suomalaisen porvariston ja suomalaisen kapitalismin mahdollistivat suomalaiset työläiset ja pientilalliset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356621JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t224791Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5492891Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai672463Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342116- 331964
V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!421658- 411615
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321613Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71351