eli miten html:ssä saa kuvan toimimaan linkkinä?
kuva linkkinä?
4
2813
Vastaukset
- onpi ohjetta
- jontuska
LINKIN OSOITE - kohtaan tulee se, mihin haluat sen vievän, kun klikataan kuvaa...
Tuossa tulee kamalat reunukset kuville, joten ne saa pois, kun laittaa Borderin koodiin. Parasta olisi kyllä, että tekisit tämän css :llä, mutta kyllä se näinkin onnistuu:"Kamalan reunuksen" poistaminen tarkoittaa, että mistään ei näe, että kuva on linkki. Eikä ALT ole selite vaan vaihtoehtoinen (ALTernate) teksti.
- minäkin olen
Yucca kirjoitti:
"Kamalan reunuksen" poistaminen tarkoittaa, että mistään ei näe, että kuva on linkki. Eikä ALT ole selite vaan vaihtoehtoinen (ALTernate) teksti.
sitä mieltä että se linkkiä osoittava reunus
on niin tärkeää infoa ettei sitä kannata ottaa pois.
Ihmiset ovat jo oppineet netistä senverran että
kun kuvassa on tuollainen reunus niin kyseessä
on linkki jonnekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961525- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632