Onkohan kenelläkään mitään hajua paljonko maksaa silta toiselle etu hampaalle? Eli varmaan ns. kolmen hampaan silta? Tai kai se tulee molempii viereisiin kiinni..?
Silta etuhampaalle?
9
5280
Vastaukset
- ????
Jos viereiset hampaat hyvässä kunnossa suositaan nyjyään implanttia, koska se säästää viereisiä hampaita. Hinta 3 hampaan sillalle ja implantille on onoin yhtä suuret eli 1500-2000 €gee, implantista saa Kelasta jonkun kympin Kelalta takaisin.
- Mariska
Etuhammas lähti onnettomuudessa, kun olin 10v..
Nyt noin parikymppisenä kevytsillan tilalle pitäisi vaihtaa "oikea silta", mutta joko vuosien saatossa, tai onnettomuudessa siitä on lähtenyt luuta kävelemään.
Jos haluaisi kruunun, se edellyttäisi luun siiroa, ja kuulostaa minusta aika hurjalta..
- posliinikruunu
Mulle rakennettiin silta jossa on 4 hampaan posliinikruunut. Implantti ei olisi tullut kysymykseen, sillä mulla on heikentynyt immuunivaste sekä osteoporoosi. Tuo työ tehtiin Hammaslääketieteen laitoksella ja sain siihen kunnalta maksusitoumuksen. Se on kai aika harvinaista, mutta mulla oli paljon ongelmia purennassa sekä hampaistossa muutenkin. Maksuarvio neljän hampaan posliinikruunuille ja metallivahvisteiselle alaproteesille oli pari vuotta sitten 2500-3000 euroa. Voisiko siten muka yhden hampaan silta maksaa lähes yhtäpaljon kuin implantti? Epäilen hieman.
- tarkoittaa kolmen
hampaan silta, kun ne viereisetkin hampaat hiotaan tapeiksi, materiaalieista riippuen voi saada halvemman. Minun hammaslääkärini sanoi että pitäisi ottaa kultarunkoinen silta jos haluaa laadukkaan.
- ...
jos yksi puuttuva hammas korvataan tavallisella sillalla tai implantilla, niin hinta on lähes sama.
- nykytekniikalla hioa
tarkoittaa kolmen kirjoitti:
hampaan silta, kun ne viereisetkin hampaat hiotaan tapeiksi, materiaalieista riippuen voi saada halvemman. Minun hammaslääkärini sanoi että pitäisi ottaa kultarunkoinen silta jos haluaa laadukkaan.
Ei tarvitse nykytekniikalla hioa viereisiä hampaita tapeiksi. Pienet huomaamattomat lovet riittää, kaikille ei tarvitse edes niitä. Emme elä enää sota-aikaa. Jos sun hammaslääkäri sanoi, että vierushampaat tapeiksi, vaihda hammaslääkäri osaavampaan nykyaikatekniikkaan. Niitäkin on jo.
- kustannukset
... kirjoitti:
jos yksi puuttuva hammas korvataan tavallisella sillalla tai implantilla, niin hinta on lähes sama.
On huippukalliita ja huippuhalpoja hammaslääkäreitä ja hammaslaboratorioita. Siis riippuu missä teetät. Jotkin hammaslabrat ovat paljon edullisimpia kuin toiset ja sama koskee hammaslääkäreitäkin. Toinen tekee halvemmalla kuin toinen, vaikka tulos sama. Tämä on liiketaloutta, toiset pystyy tekeen halvemmalla kuin toiset, koska niillä on myös bisneshommat hanskassa eli osaa korkeatasoisen hoitotuloksen bisnespuolen. Nämä yhteen lyötynä muodostavat halvemmat hinnat asiakkaalle.
- rumpu
nykytekniikalla hioa kirjoitti:
Ei tarvitse nykytekniikalla hioa viereisiä hampaita tapeiksi. Pienet huomaamattomat lovet riittää, kaikille ei tarvitse edes niitä. Emme elä enää sota-aikaa. Jos sun hammaslääkäri sanoi, että vierushampaat tapeiksi, vaihda hammaslääkäri osaavampaan nykyaikatekniikkaan. Niitäkin on jo.
>Ei tarvitse nykytekniikalla hioa....
Nyt sinä puhut taas kevytsilloista ilman sen kummempiaa hiontoja.
Alkuperäinen nimimerkki "Mariska" haluaa juuri päästä eroon omasta kevytsillastaan ja saada jotakin kestävämpää tilalle.
- kustansi
tollaset 1200 egee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2502239- 1921684
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471329Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501035- 41836
- 14820
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31790Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23768Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25766Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647