Minkälainen paikka tuo Korson juna-aseman ympärys seutu on? Sieltä asunnon saanut ja kuullut korsosta vähän ikäviäkin asioita. Mietin vaan että missä päin korsoa levotonta ja missä rauhallista. Tämä kyseinen talo oli muutaman vuoden vanha ja alakerrassa liiketiloja.
Kiitokset vastanneille!
korso, aseman ympärys
8
1734
Vastaukset
- raippamaa
En itse asu mainitsemassasi paikassa, mutta lähistöllä kuitenkin. Koko ikäni. Joten tässä vähän vinkkiä:
Korson hurjasta maineesta huolimatta aseman seutu on aika rauhallista, lukuun ottamatta ehkä perjantai- ja lauantai-iltoja, jolloin siellä saattaa liikkua vähän epämääräisempää porukkaa.. Yleensä ottaen levottomimmat paikat Korson ympäristössä ovat aseman länsipuoli (sisältäen Kulomäen) ja Mikkola. Rauhallisimpia alueita ovat ehdottomasti Matari, Nikinmäki ja Jokivarsi (kaikki nämä siis junaradan itäpuolella).- raippamaa
Niin, unohdin tosiaan mainita että kaikki palvelut ovat todella lähellä ja liikenneyhteydet toimii! :) Iltaisin jos kuljeskelet yksin, niin kannattaa kuitenkin vähän varoa, vaikkei mitään pelättävää periaatteessa ole. Onhan Korsossa rikostilastot tunnetusti aika komeat.
- rauhatonta
Pari vuotta asunu ja yksin uskaltaa liikkua toisin kuin Korsossa jossa päivisinki kaikenmaailman huurupäitä kauppojen nurkilla.
- UM:)
Kaveripariskunta asunut siellä about 15 vuotta eikä koskaan ole mitään häikkää ollut.
Ja mä muutan sinne tänä keväänä / kesänä - jos hyvin käy:)
- Laardibonanza
ikäviä asioita kuulee helposti. Ihmettelen vaan, miten esimerkiksi Länsi-Vantaalla uskaltaa kukaan asua, kun siellä ostoskeskuksissa pommeja pamautellaan. Itse olen aikoinaan asunut Korsossa runsaat 15 vuotta, ihan keskustassa ja Jokivarren perukoilla ja 10 vuotta Mikkolassa. Eikä mitään ihmettä ole tullut vastaan.
- Joohh
Tuo "pommeja pamautellaan" oli hauska ilmaisu, sillä tasan yksi pommi on räjähtänyt yhdessä ostoskeskuksessa. Kyllä täällä uskaltaa asua, kun meininki on suht leppoista.
- pommijuttua
kannata säikkyä, eihän se mikään terroristi-isku sentään ollut. Kyllä täällä on ihan yhtä turvallista asua kuin muuallakin Vantaalla.
- Kogelainen
Korson maine nyt on vähän ylihypetetty, mutta tosiasia on että keskustan alueella pyörii kodittomia?) alkoholisteja, sekä viikonloppuisin myös hieman "pelottavampaakin" sakkia.
Muuten Korso lähialueineen on hyvin mukavaa ja rauhallista seutua, ja Leppäkorpi, Metsola ja Jokivarsi sopivat loistavasti lapsiperheillekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161