Minkälainen paikka tuo Korson juna-aseman ympärys seutu on? Sieltä asunnon saanut ja kuullut korsosta vähän ikäviäkin asioita. Mietin vaan että missä päin korsoa levotonta ja missä rauhallista. Tämä kyseinen talo oli muutaman vuoden vanha ja alakerrassa liiketiloja.
Kiitokset vastanneille!
korso, aseman ympärys
8
1738
Vastaukset
- raippamaa
En itse asu mainitsemassasi paikassa, mutta lähistöllä kuitenkin. Koko ikäni. Joten tässä vähän vinkkiä:
Korson hurjasta maineesta huolimatta aseman seutu on aika rauhallista, lukuun ottamatta ehkä perjantai- ja lauantai-iltoja, jolloin siellä saattaa liikkua vähän epämääräisempää porukkaa.. Yleensä ottaen levottomimmat paikat Korson ympäristössä ovat aseman länsipuoli (sisältäen Kulomäen) ja Mikkola. Rauhallisimpia alueita ovat ehdottomasti Matari, Nikinmäki ja Jokivarsi (kaikki nämä siis junaradan itäpuolella).- raippamaa
Niin, unohdin tosiaan mainita että kaikki palvelut ovat todella lähellä ja liikenneyhteydet toimii! :) Iltaisin jos kuljeskelet yksin, niin kannattaa kuitenkin vähän varoa, vaikkei mitään pelättävää periaatteessa ole. Onhan Korsossa rikostilastot tunnetusti aika komeat.
- rauhatonta
Pari vuotta asunu ja yksin uskaltaa liikkua toisin kuin Korsossa jossa päivisinki kaikenmaailman huurupäitä kauppojen nurkilla.
- UM:)
Kaveripariskunta asunut siellä about 15 vuotta eikä koskaan ole mitään häikkää ollut.
Ja mä muutan sinne tänä keväänä / kesänä - jos hyvin käy:)
- Laardibonanza
ikäviä asioita kuulee helposti. Ihmettelen vaan, miten esimerkiksi Länsi-Vantaalla uskaltaa kukaan asua, kun siellä ostoskeskuksissa pommeja pamautellaan. Itse olen aikoinaan asunut Korsossa runsaat 15 vuotta, ihan keskustassa ja Jokivarren perukoilla ja 10 vuotta Mikkolassa. Eikä mitään ihmettä ole tullut vastaan.
- Joohh
Tuo "pommeja pamautellaan" oli hauska ilmaisu, sillä tasan yksi pommi on räjähtänyt yhdessä ostoskeskuksessa. Kyllä täällä uskaltaa asua, kun meininki on suht leppoista.
- pommijuttua
kannata säikkyä, eihän se mikään terroristi-isku sentään ollut. Kyllä täällä on ihan yhtä turvallista asua kuin muuallakin Vantaalla.
- Kogelainen
Korson maine nyt on vähän ylihypetetty, mutta tosiasia on että keskustan alueella pyörii kodittomia?) alkoholisteja, sekä viikonloppuisin myös hieman "pelottavampaakin" sakkia.
Muuten Korso lähialueineen on hyvin mukavaa ja rauhallista seutua, ja Leppäkorpi, Metsola ja Jokivarsi sopivat loistavasti lapsiperheillekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535259
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312159
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421584Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo95948TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o319913